Markowy "tani" puchar w RPP?

Puchar Polskiego Związku Motorowego

Moderator: SebaSTI

Postprzez koyack » środa, 5 sty 2011, 09:11

majkos napisał(a):Dyskusja na całego i koszty jakie tu się pojawiają wołają o zawrót głowy. Może z tej dyskusji coś wyniknie albo nie. Dlaczego polskie firmy nie próbują zrobić tak jak za południową granicą? 2Brally wynajmuje rajdówki za straszne pieniądze, stara się teraz promować samochody na jakie nie stać będzie większości z nas. A u Czechów istnieje takie coś jak FordFiestaCup. Czyli pewna firma (coś na kształt 2Brally) wynajmuje na różne zawody (wyścigi górskie i rajdy zarówno dla licencjonowanych zawodników, jak również bez licencji) Fordy Fiesty 1.3. Auta są naprawdę przygotowane profesjonalnie i firma zapewnia profesjonalny serwis. I teraz całe clou tego projektu - cena wynajmu :D Otóż kształtuje się ona od ilości km oesowych na imprezie i wynosi od ok 14 000 (56 km oesowych) do 24 000 (ponad 80 km oesowych) koron za rajd. 100 koron to ok 1,6 zł. W cenie wynajmu (na PLN od ok 2,5 tys do ok 4 tys zł) mamy wszystko - auto, paliwo, części, mechaników oraz catering. Samemu trzeba płacić wpisowe oraz hotel. Tutaj link do cennika:

http://www.fiestacup-afs.com/pronajem.php

A tu dane techniczne fordów:

http://www.fiestacup-afs.com/technika.php


Więc dlaczego tam można coś zrobić, a u nas nie? Fordy są nowymi wersjami Fiesty, więc tak potrzebna pomoc producenta na pewno byłaby zapewniona.

Może o takim samochodzie powinien pomyśleć Bartek B?

Ale jak ktoś powiedział rajdy są dla bogatych dlatego długo u nas się nic nie zmieni.

Pozdrawiam i zapraszam jak zwykle za południową granicę - tam można się ścigać różnymi samochodami, a zrobienie jakiegoś markowego Pucharu na Wyjeździe to tylko kwestia organizacyjna.


Oferta cenowo jest super !
Tylko tam chyba nie ma miejsca na własną reklamę.
koyack
N1
 
Posty: 97
Dołączył(a): wtorek, 9 maja 2006, 21:18


Postprzez majkos » środa, 5 sty 2011, 09:56

[quote="koyack
Oferta cenowo jest super !
Tylko tam chyba nie ma miejsca na własną reklamę.[/quote]

Być może nie ma, ale auto w sam raz na tani puchar i chłopaki oraz dziewczyny ścigają się w ramach FFiestaCupa w cyklu Rallye Cup i paru rajdach Volneho Poharu, a także w cyklu wyścigów górskich Edda - na wszystkie auta byli chętni.
Czyli jedno oklejenie + masa partnerów = niska cena wynajmu all inclusive :D Może też iść w tym kierunku?
Pozdrawiam
Zostań fanem MAJKOS RTP na facebook'u
Avatar użytkownika
majkos
A5
 
Posty: 637
Dołączył(a): niedziela, 24 kwi 2005, 23:16
Lokalizacja: Kłodzko

Postprzez MSG Racing » środa, 5 sty 2011, 10:07

majkos napisał(a):[quote="koyack
Oferta cenowo jest super !
Tylko tam chyba nie ma miejsca na własną reklamę.


Być może nie ma, ale auto w sam raz na tani puchar i chłopaki oraz dziewczyny ścigają się w ramach FFiestaCupa w cyklu Rallye Cup i paru rajdach Volneho Poharu, a także w cyklu wyścigów górskich Edda - na wszystkie auta byli chętni.
Czyli jedno oklejenie + masa partnerów = niska cena wynajmu all inclusive :D Może też iść w tym kierunku?
Pozdrawiam[/quote]
Miejsce na reklamę na pewno jest.
U nas się robi duże reklamy na autach nie rzadko na dziwnych zasadach (np. jak miałem mieć za 500zł na start reklamę na całym aucie i na cały sezon to powiedziałem dziękuję)
U Czechów na autach często jest kilkunastu i więcej sponsorów. Mnóstwo naklejek, napisów itp. Każdy mniej wykłada, ma reklamę a kierowca budżet na starty.
Myślę że to by mogło się udać.
2brally taki podobny puchar ma ale...właśnie kasa większa...
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez Beret » środa, 5 sty 2011, 10:21

ale rpzestancie tak nadawac na to 2brally. skoro sa klienci to znaczy, ze cena jest dla nich akceptowalna. Sam tez zaluje, ze mnie nie stac na jezdzenie w cenach, jakie oferuje 2brally. pojawilaby sie konkurencja-ceny bylyby lepsze. a jezeli za tanie wypozyczenie auta nie mozna by miec reklamy na aucie-no sorry, dla wiekszosci zawodnikow takie warunki nie sa akceptowalne :/
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Postprzez skandal » niedziela, 9 sty 2011, 23:52

Moim zdaniem modele o których można myśleć to te najtańsze :

Dacia - ma całkiem przyjemnego Sandero
z silnikiem 1,6 84KM kosztuje w salonie 34 750:
opcja z których można by zrezygnować :
- fotele przód i kanapa tył ,
- boczki i wykładziny przód, tył i bagażnik,
- ABS i magiczny system nagłego hamowania
- pasy przód i tył
- 2x AIRBAG
- zagłówki z tyłu
- zestaw do naprawy kół

w takiej konfiguracji dostajemy gołą serię z wagą myślę ok 950kg w tym stanie.
Silnik 1,6 84 KM w serii -> 12,9s do setki i 169 max
wspomaganie i korbotronik

Myślę że jakby się ktoś dogadał z DACIĄ to są w stanie oferować te autka po 25 000 w takim stanie nieźle na tym zarabiając :)

Oczywiście potrzebna była by pomoc PZM i przedewszystkim Homologacja PZM bo Sondero chyba nie ma ...

Ford ma KA :
3drzwiowe 1,2 69KM za 36 500 zł
- pow wyrzuceniu zbędnych gadżetów , można się zbliżyć do 30 000

Citroen ma C1:
3 drzwiowy 1,0L 68KM za 30 400zł
i znów jest szansa zbliżyć się do 25 000 zł

WARUNKI KTÓRE TRZEBA BY WZIĄĆ POD UWAGĘ :
- chęci Producenta na powiedzmy 2-3 lata współpracy w modelu:
(dostarczenie kilkudziesięciu aut bez w/w wyposażenia w Super Cenie)

- zgoda PZM na homologacje,

- bardzo prosty ale konkretny regulamin techniczny :
a) modyfikacje silnika ograniczone tylko do elektroniki
b) jakieś modyfikacje hamulców
c) ograniczenia Opon

- bardzo prosty i konkretny regulamin rozgrywek.
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
skandal
N3
 
Posty: 357
Dołączył(a): czwartek, 25 maja 2006, 01:02

Postprzez MaxiA7 » poniedziałek, 10 sty 2011, 17:50

A może Puchar Taty :D
Avatar użytkownika
MaxiA7
N2
 
Posty: 126
Dołączył(a): piątek, 26 paź 2007, 12:17
Lokalizacja: dolnyśląsk

Postprzez Zoe » poniedziałek, 10 sty 2011, 19:18

skandal napisał(a):Moim zdaniem modele o których można myśleć to te najtańsze :

Dacia - ma całkiem przyjemnego Sandero
z silnikiem 1,6 84KM kosztuje w salonie 34 750:
opcja z których można by zrezygnować :
- fotele przód i kanapa tył ,
- boczki i wykładziny przód, tył i bagażnik,
- ABS i magiczny system nagłego hamowania
- pasy przód i tył
- 2x AIRBAG
- zagłówki z tyłu
- zestaw do naprawy kół

w takiej konfiguracji dostajemy gołą serię z wagą myślę ok 950kg w tym stanie.
Silnik 1,6 84 KM w serii -> 12,9s do setki i 169 max
wspomaganie i korbotronik

Myślę że jakby się ktoś dogadał z DACIĄ to są w stanie oferować te autka po 25 000 w takim stanie nieźle na tym zarabiając :)

Oczywiście potrzebna była by pomoc PZM i przedewszystkim Homologacja PZM bo Sondero chyba nie ma ...

Ford ma KA :
3drzwiowe 1,2 69KM za 36 500 zł
- pow wyrzuceniu zbędnych gadżetów , można się zbliżyć do 30 000

Citroen ma C1:
3 drzwiowy 1,0L 68KM za 30 400zł
i znów jest szansa zbliżyć się do 25 000 zł

WARUNKI KTÓRE TRZEBA BY WZIĄĆ POD UWAGĘ :
- chęci Producenta na powiedzmy 2-3 lata współpracy w modelu:
(dostarczenie kilkudziesięciu aut bez w/w wyposażenia w Super Cenie)

- zgoda PZM na homologacje,

- bardzo prosty ale konkretny regulamin techniczny :
a) modyfikacje silnika ograniczone tylko do elektroniki
b) jakieś modyfikacje hamulców
c) ograniczenia Opon

- bardzo prosty i konkretny regulamin rozgrywek.


Dacia odpada. Już były takie próby, PZM wyraził zgodę i wszystko było daleko posunięte, ale sama Dacia nie była zainteresowana.

Citroen C1 - też odpada, mają puchar C2 i DS.

Ford - tutaj byłaby większa szansa.
Avatar użytkownika
Zoe
A5
 
Posty: 658
Dołączył(a): niedziela, 6 wrz 2009, 02:00

Postprzez bzinek » poniedziałek, 10 sty 2011, 19:55

MaxiA7 napisał(a):A może Puchar Taty :D


tylko czyj ojciec się na to zgodzi :wink:
Leszek Kuzaj - Powrót Króla Młynarzy
Avatar użytkownika
bzinek
N3
 
Posty: 341
Dołączył(a): poniedziałek, 16 lip 2007, 11:34
Lokalizacja: Ck\NMnP

Postprzez MisiekClio » poniedziałek, 10 sty 2011, 20:55

skandal napisał(a):Moim zdaniem modele o których można myśleć to te najtańsze :

Dacia - ma całkiem przyjemnego Sandero
z silnikiem 1,6 84KM kosztuje w salonie 34 750:


Dacia to Renault Polska.
Nie ma zadnego zainteresowania angazowaniem jakichkolwiek srodkow w sport na poziomie krajowym.
I nic sie juz w tym wzgledzie nie zmieni (chyba ze pojawi sie klasa "elektryczna").

Mozna probowac uderzac do duzych dealerow - takich jak Zdunek lub Pietrzak, tylko pytanie jaki bylby tu dla nich sens i na czym mialoby polegac wsparcie (samochody dealerom sprzedaje importer po takich cenach jakich sam zadecyduje).

Niestety to tyle w temacie "Dacia".

I jeszcze jedno: tanio=maly zarobek dla organizatora. A charytatywnie to tylko w WOSP...
Avatar użytkownika
MisiekClio
N3
 
Posty: 452
Dołączył(a): wtorek, 22 lis 2005, 16:42
Lokalizacja: Zakopane

Postprzez redbull46 » poniedziałek, 10 sty 2011, 23:53

A Skoda i jej Fabia?
Szczerze mówiąc nie mam pojęcia jak się ma przygotowanie Fabii do RPP, ale grunt że jeździ tego mnóstwo, i łatwo można kupić coś w dobrych pieniądzach. A do tego rajdowe tradycje :)
Jeśli ktoś wie czy to mogło by przejść niech napisze. Mam na myśli zarówno pierwszą generację jak i drugą (nowe, "gołe" egzemplarze). No bo skoro mówicie o DACIACH za 25k plus budowa to może warto pomyśleć nad Skodą.
Pozdrawiam
redbull46
N1
 
Posty: 69
Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwi 2010, 19:36

Postprzez SZUMI » wtorek, 11 sty 2011, 00:11

Jeżeli nie dealer to może jakaż duża firma motoryzacyjna np paliwowa lub oponiarska by były zainteresowane organizacją pucharu, tak jak jest w Czechach z pucharem firety 1.3.


A co do Fabii to nie znam cen, ale to też mogłoby być ciekawe, bo w Czechach jeździ sporo Fabii I. Myślę też że to by miało największe szanse na zainteresowanie Importera, w końcu w 2010 mieli zespół z Kuzajem a tu by mieli kilka-kilkanaście samochodów.


A tu nowy Chevrolet Aveo: http://moto.wp.pl/gid,13018247,img,1301 ... jecie.html
FOTOGRAFIA Z RAJDÓW ITP.

r.szumny@wp.pl

http://motorecords.pl/galerie_autor,111,0,Ryszard_Szumny.html
SZUMI
A5
 
Posty: 659
Dołączył(a): niedziela, 8 sty 2006, 21:46
Lokalizacja: Ząbkowice

Postprzez skandal » wtorek, 11 sty 2011, 11:56

Skoda fajna :)

Nowy Chevrolet nawet w wersji ulicznej wygląda nieźle :) Wreszcie !

Pytanie znowu czy któryś z producentów byłby zainteresowany :)
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
skandal
N3
 
Posty: 357
Dołączył(a): czwartek, 25 maja 2006, 01:02

Postprzez MisiekClio » wtorek, 11 sty 2011, 12:31

skandal napisał(a):Skoda fajna :)

Nowy Chevrolet nawet w wersji ulicznej wygląda nieźle :) Wreszcie !

Pytanie znowu czy któryś z producentów byłby zainteresowany :)


Przyklad Kia z wyscigow pokazuje, ze znajduja sie jeszcze pozytywni wariaci, ktorzy sa w stanie zaangazowac sie w projekty, ktore w wiekszosci koncernow zostalyby odrzucone na pierwszym spotkaniu (o ile wogole by do niego doszlo).

Trzeba wiec zastanowic sie nie: jaka marka? tylko w ktorej marce mamy "swoich" ludzi, ktorzy mieliby wystarczajaca sile przebicia?

Ze strony marketingowej taki projekt jest pelna porazka dla importera, ale jesli masz odpowiedniego czlowieka w odpowiednim miejscu, to dla czystego fun-u mogloby przejsc.
Avatar użytkownika
MisiekClio
N3
 
Posty: 452
Dołączył(a): wtorek, 22 lis 2005, 16:42
Lokalizacja: Zakopane

Postprzez MatiWrc » wtorek, 11 sty 2011, 12:52

MisiekClio napisał(a):Przyklad Kia z wyscigow pokazuje, ze znajduja sie jeszcze pozytywni wariaci, ktorzy sa w stanie zaangazowac sie w projekty, ktore w wiekszosci koncernow zostalyby odrzucone na pierwszym spotkaniu (o ile wogole by do niego doszlo).


Tylko zważ na to, jaki budżet pochodził od sponsorów (oraz przede wszystkim od sponsora głównego). Co przełożyło się bezpośrednio na samą organizację, ale także oprawę w mediach.

Więc można sobie gdybać, ale bez względu na wszystko są potrzebne 3 czynniki:
- organizator (który nie tylko rzuci pomysł, ale także poświęci niemało czasu i wysiłku na ten projekt)
- budżet (tutaj chyba nie ma co wyjaśniać)
- chętni (czyli pośrednio tez korzystne warunki. i to jest chyba największy problem, ponieważ "jeszcze się taki nie urodził, co by wszystkim dogodził" - delikatnie mówiąc)

I posiadając taką podstawę można o czymś myśleć :wink:
Avatar użytkownika
MatiWrc
A5
 
Posty: 616
Dołączył(a): wtorek, 28 mar 2006, 18:40

Postprzez MaxiA7 » wtorek, 11 sty 2011, 16:21

może się producent Tata zgodzi na promocje swych indyjskich wyrobów na oesach w polsce :wink:
Avatar użytkownika
MaxiA7
N2
 
Posty: 126
Dołączył(a): piątek, 26 paź 2007, 12:17
Lokalizacja: dolnyśląsk

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Puchar PZM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość