http://rallymarco89.wrzuta.pl/obraz/3LD ... gron_2_5_8
Os ZAGROŃ
1. Początek Oesu to ciągła wspinaczka, ok 2-3 kilometry oes biegnie pod góre dosyć szeroką ale wyboistą drogą z sekcjami dośc lekkich zakrętow prawo/lewo. Póżniej prawy dosyć ostry na płyty betonowe.
2. Po prawym 90 zaczyna się spadanie , jest tam kilka ciekawych zakrętów dosyć ostrych na duzym spadaniu.
3. Prawy hak po spadaniu,
4. Z punktu 3. os ciagle biegnie lekko w dół, pkt. 4 to dosyc szybka partia po mega syfie i dziurawym asfalcie przez las, szybkie przejscia i wolniejsze zakrety + duzo podbic i hopka, mało tego jest tam ciągle mokro- woda spływa z gorki/ pola na asfalt ( JAK DLA MNIE NAJCIEKAWSZY FRAGMENT TEGO OESU, ok 500-600 metrów dalej lewy 90 na spadaniu z barierą, meega spadani i lewy przez mostek ( tam gdziejest zaznaczona rzeka dosc grubo), lewy 90 do prawego 90- dalej ok 500 metrów szybkich łuków.
5. Podbicie przez mostek i dosyć szybki lewy z cięciem.
http://rallymarco89.wrzuta.pl/obraz/axS ... ecki_3_6_9
OS OLECKI
1. Start oesu to szybkie łuki w lesie zakończone trudnym technicznie lewym zakretem między płotami, który na dodattek jest tak wyprofilowany, że będzie z niego wyrzucać . ( pkt 1.)
Dalej os biegnie ok 300 metrów spadaniem do lasu.
2. Po spadaniu lewy szybki do prawy 90 - na wprost stoi duuzy dąb:D, Ciut niżej 2 patelnie, prawo/lewo i śliski asfalt
3. Prawy hak, po lekkim spadaniu
4- Bardzo ciekawe miejsce, po spadaniu za hakiem zakret prawy dosc ostry 50 prostej i lewy bardzo dlugi , na wejsci uw ten zakret na prosto stoi betonowy mostek - może być ciekawie.
5. Po spadaniu prawy 90 nawąską drózke prowadzacą nad skarpą, dalej baaardzo dluuugi lewy łuk na dziurwaym i podbijajacym asfalcie. Teraz bardzo szybka partia aż do punktu nr 6, tam szybkie 2 zakręty prawo/ lewo
7. po dlugim prawym lewy hak na szuter
8. Fragment zaznaczony kółkiem biegnie od punktu 7 prawym 90, troche prostej i lewy 90, jest tam dosyc szeroko i duzo miejsca do ogladania. 200 prostej i prawy 90 na mostek po SZUTRZE WSZYSTKO, za mostkiem lewy 90 z podbiciem i prawy 90 na wyrypie. , dalej 200 metrow prostej i lewy 90 do lasku, na szuter. 200 metrów jechania dziurami i wyjazd na asfalt lewym 90 do punktu 9.
9. Końcówka oesu to bardz ociekawa partia, spadanie po łukach, prawy 3 do wąwozu i zaraz lewy na szczyt i meta, widać z tego miejsca ok 300 metrów oesu aż do mety:)
Nudy straszne, nie ma co robić więc wszystko rospisałem, mam nadzieję że komus się to przyda:) pozdrawiam[/b]