WSMP 2010

Co słychać w wyścigach: płaskich i górskich...

Moderator: SebaSTI

Postprzez THIM » niedziela, 25 kwi 2010, 20:07

A, racja, zapomniałem o skróceniu czasu. Pamiętam, że przy 3 godzinach w Porsche trzeba było się mocno spiąć, żeby pojechać tylko na jedno dotankowanie. No to tym bardziej nie widzę tego Scirocco na czele. Tak jak Karol mówisz - FWD i podwozie Golfa, nawet, a może zwłaszcza, przy 410 KM, nie wróżą sukcesu. No ale nie można skreślać kogoś przed sezonem - niech jadą, brawa za inwencję.

A o Panach Selzerach coś wiadomo, gdzie jeździli?
Timon

http://blmotors.blog.pl/
http://www.facebook.com/BLmotors
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez Karol » niedziela, 25 kwi 2010, 21:24

Scirocco mnie cieszy, bo profesjonalnie przygotowany samochód to jest, którego by się na zachodzie nie trzeba było wstydzić :)

Panowie pewnie od Stańcy, wypowiadał się on, że zdołał ściągnąć do WSMP gości, którzy w ubiegłym roku brali udział w eventach organizowanych przez jego ekipe. No i to pewnie oni. Ciekaw jestem czy dalej będzie się to Ferrari Stańcy sypać jak i w ubiegłym sezonie. Jakby wpadł ze swoja ekipą do długodystansowych co sklecił na mistrzostwa czech to myślę, że było by ciekawie w rywalizacji z włochami. No ale pewnie obydwoje sie posypią, i znowu tytuł zgarnie Lukas, heh :)

A wiadomo coś na temat niższych klas? Dwulitrówki? Kto w Cee'dzie?
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Postprzez marecki » niedziela, 25 kwi 2010, 22:09

Co do w Cee'dzie pojawi się Kijanka z Picanto cup.
Po tym w ogóle świetnym wyścigowym weekendzie dla Polski, może coś się ruszy w wyścigach krajowych. Dlaczego wciąż mamy jeden tor wyścigowy ?.
marecki
N3
 
Posty: 350
Dołączył(a): sobota, 26 paź 2002, 16:22

Postprzez Karol » niedziela, 2 maja 2010, 14:06

Szkoda, że newsy na autoklubie są nic nie warte i wiem tylko tyle, że Stańco jest zajebisty :?

Ma ktoś może linka do jakichś wyników pełnych z czasami okrążeń, zdjęć?
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Postprzez Karol » poniedziałek, 3 maja 2010, 10:56

Udało mi się w sobotę wykręcić 1.53,666, a w niedzielę zejść do 1.53,251. Przed pierwszą czasówką rozmawiałem z moim inżynierem, który powiedział, że wynik 1.54 to maksimum tego samochodu. Udało mi się pojechać jeszcze o ponad pół sekundy szybciej, co mnie bardzo cieszy. Walczyłem jak równy z równym z dysponującymi mocniejszymi silnikami Marcinem Gładyszem i Teodorem Myszkowskim. Telemetria wyliczyła, że maksymalnie można było pojechać tym samochodem 1.53,0, a prawie wszystkie najlepsze sektory były pobrane z mojego najszybszego niedzielnego okrążenia.


:lol:
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Postprzez Krecik » poniedziałek, 24 maja 2010, 20:18

to już za 4 dni a tu taka cisza?
Avatar użytkownika
Krecik
A5
 
Posty: 554
Dołączył(a): piątek, 25 lis 2005, 14:15
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Karol » poniedziałek, 24 maja 2010, 21:52

Nawet się zdziwiłem że mi się wczytała lista zgłoszeń, wcześniej nie chodziło.

No cóż, zrobił nam się festiwal Porsche I Ferrarek, jeżeli Kotarba w Audi wystartuje to będziemy mieli jedno autko ciekawsze na torach więcej. Przy Saleenie Konopki jest dopisek WSMP, czyżby się sposobił na pełny sezon startów? I tak większość rund pokrywa się z FIA CEZ. Cee'd już powoli wymiera, 15 aut z czego pewnie będzie 3-4 kierowców jadących z tyłu. No ale ratują się VIPami ;)

Szkoda, że polskie dwulitrówki znowu zamarły, ciekawa klasa i nienajdroższa a juz szybka. W klasie do 3500 liczą się w zasadzie dwie osoby tylko. W Endurance też pustawo w niższych klasach, no paranoja by najniższą klasą była klasa do dwóch litrów w praktyce.

WPP się ładnie rozwija, patrząc na klasę sejów się uśmiech pojawia :)
https://www.facebook.com/10tonsband?fref=ts
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Postprzez Krecik » poniedziałek, 24 maja 2010, 22:02

ale lista zgłoszeń jest można powiedzieć imponująca
Avatar użytkownika
Krecik
A5
 
Posty: 554
Dołączył(a): piątek, 25 lis 2005, 14:15
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Karol » poniedziałek, 24 maja 2010, 22:07

To na pewno. Biorąc pod uwagę poprzednie sezonu kiedy była wszechogarniająca posucha, to jest duży progres! :) I to cieszy niezmiernie. Problem w tym, że gdyby nie WPP w WSMP nie byłoby czym startować dysponując małym budżetem. Myślę, że WPP mogło by polecieć wzorem motocykli polecieć w Modlinie ;)
https://www.facebook.com/10tonsband?fref=ts
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Postprzez Krecik » wtorek, 25 maja 2010, 07:06

największy dylemat tego weekendu- jechać w niedziele na tor czy oglądać F1 w turcji. Czasowo pokrywa się z pucharem Skoda Octavia CUP a właśnie to podejrzewam będzie hitem niedzieli.
Avatar użytkownika
Krecik
A5
 
Posty: 554
Dołączył(a): piątek, 25 lis 2005, 14:15
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Glitol » wtorek, 25 maja 2010, 09:19

SOC może być ciekawa ale wg mnie WPP to będzie show.
Ciekawi mnie ile historycznych formuł przyjedzie (wg tego co czytałem na www.scr.civ.pl Polskich będzie mało).
Ozdoba polskich dróg - pijany chłop w rowie przykryty rowerem
Glitol
A5
 
Posty: 742
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 08:17
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Karol » wtorek, 25 maja 2010, 16:13

Również obstawiam że WPP może być jedną z najciekawszych atrakcji. W GPP może jakiś nowicjusz będzie czarował :) SOC > Cee'd :) Obstawiam, że tam będzie ciekawiej.

Krecik, obstawiam, że gdzieś na torze wyścig będzie leciał na TV, tylko nie wiem czy w ogólnodostępnym miejscu.
https://www.facebook.com/10tonsband?fref=ts
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Postprzez micz » czwartek, 27 maja 2010, 15:53

Karol napisał(a):
Udało mi się w sobotę wykręcić 1.53,666, a w niedzielę zejść do 1.53,251. Przed pierwszą czasówką rozmawiałem z moim inżynierem, który powiedział, że wynik 1.54 to maksimum tego samochodu. Udało mi się pojechać jeszcze o ponad pół sekundy szybciej, co mnie bardzo cieszy. Walczyłem jak równy z równym z dysponującymi mocniejszymi silnikami Marcinem Gładyszem i Teodorem Myszkowskim. Telemetria wyliczyła, że maksymalnie można było pojechać tym samochodem 1.53,0, a prawie wszystkie najlepsze sektory były pobrane z mojego najszybszego niedzielnego okrążenia.


:lol:


:D miszcz
www.compsport.pl
www.maciejwislawski.pl
Avatar użytkownika
micz
A6
 
Posty: 1338
Dołączył(a): poniedziałek, 2 cze 2003, 16:18
Lokalizacja: Warszawka

Postprzez marecki » poniedziałek, 31 maja 2010, 12:59

Co taka cisza, było coś ciekawego w Poznaniu, :D .Skoda Octavia CUP jechała ? bo nic nie pisze na autoklubie.
marecki
N3
 
Posty: 350
Dołączył(a): sobota, 26 paź 2002, 16:22

Postprzez knastol » poniedziałek, 31 maja 2010, 13:09

siedzialem tam przez 4 dni i powiedziec moge jedno - WPP rulez! 8)

zapraszam na stronkę z podpisu
www.wyscigowypuchar.pl
Avatar użytkownika
knastol
 
Posty: 29
Dołączył(a): poniedziałek, 17 mar 2008, 09:55
Lokalizacja: gniezno / poznan

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Wyścigi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

cron