przez Karol » niedziela, 28 lut 2010, 15:09
Rzuciłem okiem.
Na plus jest podział klas w WPP, naprawdę sensowne wpisowe, szczególnie przy zaliczeniu całego sezonu i wpłacie wpisowego za cały rok. Do tego może zreaktywuje się N-1150. Utrzymano D4, tutaj mieszane odczucia ale skoro jest to podparte unifikacją z regulaminami z krajami ościennymi to ok. Wprowadzono E1, więc może jakaś fajna wydumka się pojawi. Z sprintów zrobiła nam się klasa Open. Szkoda trochę, że nie dołączono Picanto na stałe do WPP i nie utworzono oddzielnej klasyfikacji przy 6 autach zgłoszonych, ale skoro jest klasa w RC to może gnić nie będą.
DSMP, czyli po nowemu endurance. Mieszane odczucia co do punktacji w klasach niezależnej od frekwencji. Z jednej strony troszkę niesprawiedliwa, a z drugiej pozwoli uniknąc pompowania klas. Sensowne przepisy nt ilości załog w klasie potrzebnych do majstra. Sprawa spieprzona to brak klasy -1150 w endurance, i brak tańszego wpisowego dla niższych klas. 1k PLN za seja w zupełności by wystarczyło. Kolejny minus za to, że na rundach wyjazdowych wpisowe będzie narzucane przez organizatora.
Generalnie jest kilka rzeczy, które dalej pozostawiono a wydają mi się, że tylko szkodą. Jednak jest kilka zmian, które wydają się lecznicze.
No i dwa puchary w ramach D4 mogą dźwignąć nieco rywalizacje w sprintach. Chociaż tutaj wiadomo, ze choć Lukas jest szybszy od Stańcy, to jednak nie na tyle, by prześcignąć 430 GT3 za pomocą Porsche. No, a poza tym włosi mogą zgarnąć majstra w sprintach jak wystawią swoje GT2 i pojedzie Cressoni.