Picanto - co dalej ??

Co słychać w wyścigach: płaskich i górskich...

Moderator: SebaSTI

Picanto - co dalej ??

Postprzez Liszyn » czwartek, 19 lis 2009, 21:35

Hej, czy macie pomysł co może dalej stać się z Picantami, których przecież sporo zostało po pucharze. W tej chwili można kupić taką "wyścigówkę" w całkiem przyzwoitej cenie - ale co z nią zrobić dalej.

Wydaje się, ze Picanto idealnie nadawałoby się np. do WPP, ale wydaje mi się, ze w swojej klasie wydaje się kompletnie niekonkurencyjne w stosunku do CC/SC (porównanie czasów CC/SC z pucharu z Picanto, które w zasadzie nie schodzi poniżej 2:10 na Torze Poznań).

Jakieś pomysły co można z tym samochodem zrobić w przyszłym sezonie ??

Pozdrawiam
Liszyn
 
Posty: 3
Dołączył(a): sobota, 13 cze 2009, 15:44
Lokalizacja: Poznań


Postprzez stachniak14 » czwartek, 19 lis 2009, 22:45

gsmp?:)
Paweł Stachniuk
stachniak14
A6
 
Posty: 1253
Dołączył(a): czwartek, 24 mar 2005, 13:19
Lokalizacja: Złoty Stok

Postprzez Liszyn » czwartek, 19 lis 2009, 22:57

GSMP - jeśli powstałaby klasa Picanto (albo klasa do 1000 cm) to OK, ale jeśli ma jeździć w klasie n1150 to ten sam problem o którym pisałem - brak możliwości konkurowania z SC/CC.
Liszyn
 
Posty: 3
Dołączył(a): sobota, 13 cze 2009, 15:44
Lokalizacja: Poznań

Postprzez THIM » czwartek, 19 lis 2009, 23:40

Pod górę już chyba lepiej by szło, zwłaszcza po lekkim dłubnięciu silnika - wszak ma 12 zaworów wobec ośmiu w Fiatkach. Przydałaby się krótsza skrzynia, nie wiem, co na to homologacja. Inne koła (np. mniejsze, lepsze opony) też powinny pomóc. W WPP można by zrobić osobną klasę, jak będą chętni.
Timon

http://blmotors.blog.pl/
http://www.facebook.com/BLmotors
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Liszyn » piątek, 20 lis 2009, 09:56

co do zmian, skrzyni, dłubaniu w silniku itp to chyba będzie cieżko bo wydaje mi sie, że Picanto ma tylko homologację "pucharową" a tam chyba nie ma za dużo dowolności w przeróbkach, co do klasy Kia w WPP to chyba aktualnie regulamin nie przewiduje takich możliwości
Liszyn
 
Posty: 3
Dołączył(a): sobota, 13 cze 2009, 15:44
Lokalizacja: Poznań

Postprzez CZUCZU » piątek, 20 lis 2009, 19:03

Homologowac skrzynie z 1,1 i będzie si do rajdów.
Sam mysle nad zakupem takiego autap onoc ma byc klasa w pzm
http://www.czuczu.estrefa.pl

Głośno i bokiem na przednich łapach..
Avatar użytkownika
CZUCZU
N3
 
Posty: 425
Dołączył(a): wtorek, 29 sie 2006, 10:03
Lokalizacja: Stalowa Wola

Postprzez MSG Racing » sobota, 21 lis 2009, 00:34

Właśnie taka klasa powinna zostać bo auta się potracą a tak będzie klasa i będzie walka o będzie ciekawie :)
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez krist » sobota, 21 lis 2009, 01:23

homologowac coś to może kia, a właściciele pikaczento to sie powinni sami zgadać czy jeżdzą dalej w płaskich, czy w górach czy w RPP, nikt tego za was nie zrobi, i sobie załatwić klase tak jak Astra w pucharze
krist
N3
 
Posty: 370
Dołączył(a): czwartek, 3 lip 2003, 13:45

Postprzez mm » czwartek, 28 sty 2010, 07:44

Kia Picanto Cup - w sezonie 2010 jest taka klasa w Mistrzostwach Polski Rallycross!
Przepisy takie jak obowiazywaly w wyscigach.
Nie wiem czy Kia w jakis sposob bedze wspomagac klase (z tego co slyszalem nadal czesci maja byc po preferencyjnych cenach), ale nagrod raczej nie (?). Z reszta tu chyba Adam Potocki wiecej i szerzej moze powiedziec.

Ja ze swojej strony chcialbym by na wszystkich rundach rozgrywanych w Polsce Zawodnicy startujacy w tej klasie byli zwolnieni z wpisowego.mam nadzieje, ze sie uda.

Wiem jak trudno sprzedac picanto-wyscigowke, moze to jest wyjscie.

pozdrawiam
mm
Avatar użytkownika
mm
N3
 
Posty: 322
Dołączył(a): niedziela, 20 paź 2002, 17:44
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez D@MI@N17 » piątek, 5 lut 2010, 17:16

Ja mam pytanie co mają teraz zrobić chłopaki którzy chcą dostać się do wyścigów torowych? To było najlepsze wyjście, w miarę profesjonalne i nie kosmicznie drogie. Pisze bo chciałbym rozpocząć ściganie i myślałem o picanto.
Avatar użytkownika
D@MI@N17
N2
 
Posty: 160
Dołączył(a): wtorek, 29 sty 2008, 21:58

Postprzez nick555 » piątek, 5 lut 2010, 20:43

przeczytaj temat o WPP
Skupuję stare radzieckie zegarki. Jak coś masz niepotrzebnego, zapraszam, może się dogadamy.
Avatar użytkownika
nick555
A6
 
Posty: 1530
Dołączył(a): wtorek, 14 wrz 2004, 22:19
Lokalizacja: Lublin

Postprzez kurczak » piątek, 5 lut 2010, 23:31

CZUCZU napisał(a):Homologowac skrzynie z 1,1 i będzie si do rajdów.
Sam mysle nad zakupem takiego autap onoc ma byc klasa w pzm


najlepiej by było przygotowac według homologacji z pucharu picanto z wysp kanaryjskich
lasf.lt

RWD!!!Litwo ojczyzno moja rajdowa ;) Przygotowywanie i Serwis BMW E30 318is Warszawa-Okęcie ul. Wagonowa 5
Avatar użytkownika
kurczak
N2
 
Posty: 172
Dołączył(a): środa, 9 sie 2006, 17:15
Lokalizacja: okęcie

Postprzez CZUCZU » sobota, 6 lut 2010, 10:31

suma sumarum i tak buduje cc b niestety ale picanto nie ma szans z agrupą
http://www.czuczu.estrefa.pl

Głośno i bokiem na przednich łapach..
Avatar użytkownika
CZUCZU
N3
 
Posty: 425
Dołączył(a): wtorek, 29 sie 2006, 10:03
Lokalizacja: Stalowa Wola

Postprzez voytec » sobota, 6 lut 2010, 14:36

kurczak napisał(a):najlepiej by było przygotowac według homologacji z pucharu picanto z wysp kanaryjskich


Na paru materialach video widzialem te pucharowki w akcji, ale nie za bardzo moglem znalezc info techniczne - jakies szczegoly? Pewnie baza to wersja 1086ccm, ale co jeszcze?
"Gdyby nie słupek, gdyby nie poprzeczka, gdyby się nie przewrócił byłaby rzecz wielka..."
Avatar użytkownika
voytec
N3
 
Posty: 430
Dołączył(a): poniedziałek, 9 sie 2004, 05:53
Lokalizacja: Stolp

Postprzez kurczak » sobota, 6 lut 2010, 22:13

voytec napisał(a):
kurczak napisał(a):najlepiej by było przygotowac według homologacji z pucharu picanto z wysp kanaryjskich


Na paru materialach video widzialem te pucharowki w akcji, ale nie za bardzo moglem znalezc info techniczne - jakies szczegoly? Pewnie baza to wersja 1086ccm, ale co jeszcze?


Miały zawieszenie gwint silniki 1.1 i krótkie przełożenia w skrzyni nie pamiętam juz ale gdzies jest na necie dokłądnie co jeszcze miały w specyfikacji
Jechałem 2 wyścigi górskie picantem i mysle ze jak by troche podpracować pucharówke (niskie 13 i silnik ) to by było naprawde fajnie bo picanto duzo lepiej sie prowadzi po zakrętach niż sc czy cc.
lasf.lt

RWD!!!Litwo ojczyzno moja rajdowa ;) Przygotowywanie i Serwis BMW E30 318is Warszawa-Okęcie ul. Wagonowa 5
Avatar użytkownika
kurczak
N2
 
Posty: 172
Dołączył(a): środa, 9 sie 2006, 17:15
Lokalizacja: okęcie


Powrót do Wyścigi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

cron