Moderator: SebaSTI
Też uważam, że 75 to świetny samochód, ale boxery nie były w nim montowane
Nie sądzę zeby Cayenne miał następców. Moim zdaniem skończy się jak inne Volks-Porsche
Racja, ale chodziło mi bardziej o zaznaczenie ulotności cechy jaka jest piękny wygląd.
. Ładne auto może produkować każdy, duży silnik tez można nawet do golfa (tfu) wsadzić, ale niepowtarzalne będą tylko takie wozy jak Impreza WRX czy Lancer Evo którym daleko do stylistycznej elegancji Alfy. Owszem, fajnie że Alfa jeszcze się czymś wyróznia, jednak to i tak cień prawdziwego wozu sportowego
W 33 owszem były boxery. Było też kilka fajnych wersji np. 1.7 16v o mocy 132 KM z napedem na cztery koła.
Cytat:
Nie sądzę zeby Cayenne miał następców. Moim zdaniem skończy się jak inne Volks-Porsche
Jesli zarobia na tym odpowiednio duza kapuche..moze to niestety nie byc koniec.
Wciaz zapominasz jednak ze nie dla niektorych istnieje jeszcze cos takiego jak dusza wozu.No ale tylko dla niektorych,wiec o tym juz naprawede nie ma co dyskutowac.
Cytat:
W 33 owszem były boxery. Było też kilka fajnych wersji np. 1.7 16v o mocy 132 KM z napedem na cztery koła.
Tak ale w 33 jescze fajniejsze jest to,ze nawet najslabsza 1.3 miala 90 kucy i niezle osiagi.Owczesny wzor kompaktu-Golf II-tez mial najslabszy silnik 1,3 ale wyciskal z niego nieco ponad 60 koni...
żółtodziób napisał(a):
sęk w tym że chyba właśnie nie zarobi spodziewanej kapuchy. Wyraźnie kombinują żeby go sprzedawać więcej, nie dwliby mu słabowitego V6 gdyby było inaczej.A moze wrecz przeciwnie...sprzedaz szla tak dobrz ze chca zarobic jeszcze wiecej kapuchy...Porsche robiło przeciez mocne przedniosilnikówki (928, silnik V8 5.0, 300 KM, układ trans-axle, ba to auto w założeniach miało zastąpić 911, ale nie udało mu się) które mimo że bliższe idelologii firmy jakoś nie przyjęły się na rynku.
928 mialo nawet 350kucy w wersji GTS..zazwyczaj dokladniej podajesz dane wozow tej markidlaczego nie... myślę e jest co dyskutować, co według mnie dusza wozu w nowy ch alfach schowała się do silnika, i to też nie do każdego. Od 1.8 litra w w górę Alfy mają wspaniałe silniki, ale takie 1.6 czy JTD to raczej wynalazek dla emerytów. Poza tym kiedyś nawet takie 2.0 było sześciogarowe... ech...
Zupelnie sie z tym nie zgadzam gdyby ograniczyc dusze wozu tylko do jednego elementu to trzeba by nawet tego tak lupanego prezz nas Golfa uznac za super auto,gdyby zalozyc tylko do niego Alfowska szostke..
Nie wiem tez dlaczego az tak oddzielasz 1.6 TS od 1.8 TS.Gdyby to byly silniki inne konstrukcyjnie(a sa w sumie identycznme),gdyby 1.6 byl jakos wyjatkowo nieudany(jest OK-to 1.8 jest po prostu bardziej niz OK).Ale czy dlatego ze 1.6 ma 24 konie mniej to juz dla ciebie dno.On po prostu jest mniejszy.
Dodam moze jeszce ze czytalem duzo opinii IK@Rowiczow,ze 1.4 TS to dopiero jest swietny silnik.100 konnymi 145 nieraz kosili fury potezniejsze ,acz nie wyposazone w Cuoresportivo.
jakoś słabo musi być z tą Alfą skoro jej bronisz przyrównując do golfa (tfu!). Golf z założenia zawsze był zwykłym nawet solidnym dupowozem, jesli Alfa zmierza w tym kierunku to niedługo ducha marki trzeba będzie szukać ze szkłem powiększającym... Czekam aż będzie ją można przyrównać do Subaru...
Ale jak juz pisalem wczesniej Alfy juz wiele lat temu zaszly z piedestalu na jakim byly przed wojna.Nie sa tak szybkie,ale rownoczesnie nie sa az tak drogie.Dzikei temu moge nie tylko marzyc o takim aucie(jak marze o Ferrari),ale tez moge sobie na nie kiedys pozwolic.Cos za cos.Gdyby Alfy byly wciaz elitarnymi wozami,to wtedy musialbym jezdzi Golfowatymi dupowozami wlasnie...albo w ogole
Jak chodzi o porownanie do Subaru to wcale bym nie chcial aby mozna je bylo z nimi porownywac.Zdecydowanie chcialbym je porownywac raczej zautami o charakterze wyscigowym.To ze byc moze pojawi sie czteronapedowa 2 litorowa doladowana 158 nawet w 1/4 nie cieszy mnie tak,jak planowany tylny naped w 158 GTA.
Poza tym,,co wlasciwie Subaru robi poza WRXem i STi.Suviaste Forestera i Baje ?? Miejskie pudelko Justy Vivio z silnikiem 800 ccm
I dlatego ze ma to 4x4 to od razu bardziej sportowy woz niz przednionapedowa 147 1.6 dajmy na to.Czytalem kiedys test dwulitrowej wolnossacej Imprezy(starej-przy czym moc tej dwulitrowki byla bardzo zblizona do tegoz 1.6TS-tak podobnoz cienkiego.) I ogolne wrazenie to bylo jedno wielkie rozczarowanie.
Ja rozumiem ze kazdemu tutaj Subaru od razu kojarzy sie z WRXem czy GT(mnie zreszta tez),ale to IMO jedyne ciekawe modele ktore robia.Porównanie 33 do golfa jest oczywiste bo to kompakty, a golf miał też wersje GTI i nie koniecznie musiałbyć dupowozem,
Ale byl.I chyba jako fan Alfy sie zgodziszWiesz :alfan: jak tylko zobaczyłem, że da się żółtodzioba poprawic to od razu to zrobiłem bo jego nie często trzeba poprawiać . Nie prezejmuj się, że ty nie zdążyłeś bo ja też jestem fanem alfy i dlatego też od razu to wiedziałem.
P.S.
Alfa Rullez
sęk w tym że chyba właśnie nie zarobi spodziewanej kapuchy. Wyraźnie kombinują żeby go sprzedawać więcej, nie dwliby mu słabowitego V6 gdyby było inaczej.
A moze wrecz przeciwnie...sprzedaz szla tak dobrz ze chca zarobic jeszcze wiecej kapuchy...
To by była krótkowzroczność marketingowa, a o to kogo jak kogo ale Niemców trudno podejrzewać928 mialo nawet 350kucy w wersji GTS..zazwyczaj dokladniej podajesz dane wozow tej marki
dokładnie 345... Ale to był GTS, zasadnicze wersja miała 300...Zupelnie sie z tym nie zgadzam gdyby ograniczyc dusze wozu tylko do jednego elementu to trzeba by nawet tego tak lupanego prezz nas Golfa uznac za super auto,gdyby zalozyc tylko do niego Alfowska szostke..
nie chcę być złośliwy, ale Alfa wydaje się być fiatem do którego założono Alfowską szóstkę i ubrano w ładniejsze ciuszki, przynajmniej na dzień dzisiejszy...Nie wiem tez dlaczego az tak oddzielasz 1.6 TS od 1.8 TS.Gdyby to byly silniki inne konstrukcyjnie(a sa w sumie identycznme),gdyby 1.6 byl jakos wyjatkowo nieudany(jest OK-to 1.8 jest po prostu bardziej niz OK).Ale czy dlatego ze 1.6 ma 24 konie mniej to juz dla ciebie dno.On po prostu jest mniejszy.
bariera czysto subiektywna, raczej z podłożem psychologicznym, 1,6 nie ma 100 kW mocy, nie zrywa auta do setki krócej niż w 10 sekund, pozostawia jakiś taki niedosyt którego nie pozostawia 1.8...Dodam moze jeszce ze czytalem duzo opinii IK@Rowiczow,ze 1.4 TS to dopiero jest swietny silnik.100 konnymi 145 nieraz kosili fury potezniejsze ,acz nie wyposazone w Cuoresportivo.
W to nie wątpię jednak już wyżej określiłem kiedy dla mnie zaczyna się cuore sportivo...Ale jak juz pisalem wczesniej Alfy juz wiele lat temu zaszly z piedestalu na jakim byly przed wojna.Nie sa tak szybkie,ale rownoczesnie nie sa az tak drogie.Dzikei temu moge nie tylko marzyc o takim aucie(jak marze o Ferrari),ale tez moge sobie na nie kiedys pozwolic.Cos za cos.Gdyby Alfy byly wciaz elitarnymi wozami,to wtedy musialbym jezdzi Golfowatymi dupowozami wlasnie...albo w ogole
uważaj co by Alfa sama nie sgtała się golfowatym dupowozem bo wyraźnie ewoluuje w tym kierunku. Na prawdę nie widzę problemu żeby produkować i sgorsze, i bardziej sportowe wersje. Do niedawna robili 4ronapędową 155, teraz robią już tylko miksery... Mogliby założyć to samo do 156stki, w końcu aż tak wiele to nie kosztuje a ile wzrósłby prestiż marki...Jak chodzi o porownanie do Subaru to wcale bym nie chcial aby mozna je bylo z nimi porownywac.Zdecydowanie chcialbym je porownywac raczej zautami o charakterze wyscigowym.To ze byc moze pojawi sie czteronapedowa 2 litorowa doladowana 158 nawet w 1/4 nie cieszy mnie tak,jak planowany tylny naped w 158 GTA.
hehe, no pewnie, ale szczerze wątpię żeby zrobili w niej tylny napęd. No, ale jak zrobią to zmienię zdanie o Alfie. Pisząc o 4WD myślałem że tojest szczet usportowienia na jakie stać Alfe w chwili obecnej, życzę Ci żebym się mylił.
Swoja drogą ciekawią mnie szczegóły konstrukcyjne, zamierzają ustawić wzdłużnie silnik? To chyba będzie pierwsze auto kóre w wersji komercyjnej występuje z napędem na przób i na tył, o ile w ogóle będzie ten tył...Poza tym,,co wlasciwie Subaru robi poza WRXem i STi.Suviaste Forestera i Baje ?? Miejskie pudelko Justy Vivio z silnikiem 800 ccm
I dlatego ze ma to 4x4 to od razu bardziej sportowy woz niz przednionapedowa 147 1.6 dajmy na to.Czytalem kiedys test dwulitrowej wolnossacej Imprezy(starej-przy czym moc tej dwulitrowki byla bardzo zblizona do tegoz 1.6TS-tak podobnoz cienkiego.) I ogolne wrazenie to bylo jedno wielkie rozczarowanie.
No i właśnie o Imprezie WRC mowa. Fakt że Subaru robi tylko jedno takie auto, ale Alfa nie robi takich wcale. Mocne V6 jest w Fordzie Mondeo, w VW Golfie R 32, obecna 156 GTA nie posiada w zasadzie żadnych unikalnych cech poza duszą oczywiście której ja osobiście jakoś nie czuję...Cytat:
Porównanie 33 do golfa jest oczywiste bo to kompakty, a golf miał też wersje GTI i nie koniecznie musiałbyć dupowozem,
Ale byl.I chyba jako fan Alfy sie zgodzisz
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości