silniki CC/SC Przygotowanie

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

Postprzez sim_on » poniedziałek, 30 lis 2009, 20:02

a ja odgrzebie kotleta, czy przygotowujac silnik w seju pod a grupe wymagana jest zmiana zasilania na mpi??(wg homologacji oczywiscie)
Avatar użytkownika
sim_on
 
Posty: 40
Dołączył(a): wtorek, 8 wrz 2009, 22:38
Lokalizacja: kraków


Postprzez gktm » wtorek, 1 gru 2009, 13:23

skandal napisał(a):
JEDNO JEST PEWNE - NIE POLECAM ZA CHINY KRAWCZAK MOTORSPORT kupa kasy do nich popłyneła - a silnik był praktycznie seryjny :)


zgadzam się w 100% z tą tezą, serwisowałem u niego wydumke Justy do KJS i byłem raz innym samochodem; na początku jak Justy było w dobrym stanie (kupiłem może nie ideał ale bdb) to było ok, ale po 1,5 roku katowania w KJS auto przestało być bezawaryjne, zaczęło być wolne a p. Witek nie potrafił nic z tym zrobić; były historie typu ze wyjezdzam z serwisu po naprawie skrzyni, zapinam boka dodaje gazu na kontrze i bieg wypada (w efekcie mnie obraca).
wkrótce po tym się z nim pożegnałem

NIE POLECAM
OGIEŃ NA TŁOKI z Wami :D
gktm
N1
 
Posty: 56
Dołączył(a): wtorek, 15 sty 2008, 16:08

Poprzednia strona

Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości