35 Rajd Warszawski

Puchar Polskiego Związku Motorowego

Moderator: SebaSTI

Postprzez Hultay WRC » czwartek, 12 mar 2009, 14:20

Nooo ja też nie odpuszczę w tym roku, jestem ja wyposzczony króliczek i muszę bo inaczej się uduszę :D biorę rudą koleżankę-kibickę(no tak to jest jak się żyje na rajdowym odludziu...żaden koleś nie wie o co chodzi w rajdach...) i w drogę. Dłuższy spacerek mojej Foce s 1600 się przyda.
Jaki tam Hultay, po prostu Arni :)
Kubeł turbo i LSD... ta zabawa po nocach się śni :)
Avatar użytkownika
Hultay WRC
A6
 
Posty: 1390
Dołączył(a): wtorek, 3 cze 2003, 21:12
Lokalizacja: Siedlce


Postprzez CzarnyWRC » czwartek, 12 mar 2009, 19:19

heh no trieba wykukać jakies dobre miejscówy ;-) jak coś to możemy się gdzieś ustawić i przeprowadzić zbiorową nielegale hehe Może będzie o nas głośno ;-) Na tym forum wszystko jest mozliwe :D Tylko kiedy mapy?
By czuć upadek, z wysoka spaść trzeba...
Być na dnie, by móc sięgnąć nieba...

http://www.youtube.com/user/auxqrwa
Avatar użytkownika
CzarnyWRC
N3
 
Posty: 473
Dołączył(a): poniedziałek, 16 lip 2007, 01:07
Lokalizacja: Józefów

Postprzez anetkap » piątek, 13 mar 2009, 19:44

opublikowali mapki rajdu odcinki moze z pozoru nie wygladaja na bardzo trudne :o
anetkap
N2
 
Posty: 197
Dołączył(a): niedziela, 28 gru 2008, 22:57
Lokalizacja: Ustroń

Postprzez bociant01 » piątek, 13 mar 2009, 21:48

Tak jak pisałem na pierwszej stronie zamieszczam współrzędne gps charakterystycznych punktów rajdu. Ustaleń dokonałem z szacowania odległości i porównania z dokładnymi mapami topograficznymi i ortofotomapą do których mam dostęp. Błędy mogą wynikać z niedokładności mapek rajdu. Jeżeli będzie ktoś na rekonesansie i z nich skorzysta proszę o informacje jakie są odchylenia od śladu drogi.

Park serwis
N: 51º 56´ 58,14´´
E: 21º 21´ 27,94´´

SS1/4/7 Sobienie Jeziory
Start
N: 51º 54´ 48´´
E: 21º 19´ 41´´
Meta
N: 51º 52´ 52´´
E: 21º 19´ 33´´

SS 2/5 Wilga
Start
N: 51º 52´ 51´´
E: 21º 20´ 17´´
Meta
N: 51º 51´ 19,46´´
E: 21º 21´ 5,54´´

SS 3/6/8 Osiek
Start
N: 51º 54´ 46,75´´
E: 21º 29´ 36,07´´
Meta
N: 51º 56´ 26,25´´
E: 21º 24´ 53,3´´

SS 9 Otwock
Start
N: 52º 6´ 17,59´´
E: 21º 16´ 2,89´´
Meta
N: 52º 6´ 31,05´´
E: 21º 15´ 45,51´´

META Rajdu
N: 52º 6´ 22,09´´
E: 21º 15´ 47,6´´

Biuro Rajdu
N: 52º 6´ 37,06´´
E: 21º 15´ 23,63´´

Jeżeli potrzebne są komuś inne punkty piszcie postaram się je podrzucić
Avatar użytkownika
bociant01
N3
 
Posty: 303
Dołączył(a): sobota, 1 lip 2006, 14:58
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez CzarnyWRC » sobota, 14 mar 2009, 07:09

no to jak kto się pisze na rekonesans? szczególnie mi chodzi o odcinek ,,Osieck"
By czuć upadek, z wysoka spaść trzeba...
Być na dnie, by móc sięgnąć nieba...

http://www.youtube.com/user/auxqrwa
Avatar użytkownika
CzarnyWRC
N3
 
Posty: 473
Dołączył(a): poniedziałek, 16 lip 2007, 01:07
Lokalizacja: Józefów

Postprzez Mad Max » sobota, 14 mar 2009, 12:51

no ja planuje rekonesans w środę lub w czwartek

a co do trasy to Sobienie nie są jakoś kosmicznie zmienione i wydaje mi się że początek będzie po szutrze, co do Wilgi to właśnie początek jest dość ciekawy ale przeraża ta długa prosta od miejscowości Wicie i coś mi się zdaje że będą tam osiągać prędkości ponad dźwiękowe, Osieck totalna niewiadoma, Otwock - organizator powiedział ze zrezygnowali z szutrowej końcówki ze względu na wyryp ale nowy fragment tego odcinka jest tak dziurawy że jeżdżąc cywilnym samochodem, 40km/h to jest max którym można tam jechać żeby czegoś nie urwać

z innych ciekawostek dojazdówka od miejscowości Osieck do wsi Podbiel była wykorzystana jako odcinek Rajdu Warszawskiego 1997 i tam po raz pierwszy widziałem rajdówkę na żywo - i to nie byle jaką bo żółtego pancernika ŚP. J.Kuliga
Avatar foto. by Marcin Kaliszka
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - RAJDY!!! i nie zmienia się nic

http://www.modelowanie.fora.pl
Na warsztacie:

Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Mad Max
S2000
 
Posty: 4515
Dołączył(a): poniedziałek, 16 paź 2006, 11:50
Lokalizacja: Celestynów/Warszawa

Postprzez kremer » sobota, 14 mar 2009, 17:23

szybki przemek w civicu wraca
no i grzesiu grono w c2 ze swoja pilotka:)
dojdzie abramowski i podium bedzie znane (1abram, 2misio 3dytko)

te oesy jakies takies nieznacznie zmienione
Avatar użytkownika
kremer
S2000
 
Posty: 3023
Dołączył(a): wtorek, 18 lip 2006, 15:49
Lokalizacja: z oesów

Postprzez Tomek K » niedziela, 15 mar 2009, 17:26

Mad Max napisał(a):

z innych ciekawostek dojazdówka od miejscowości Osieck do wsi Podbiel była wykorzystana jako odcinek Rajdu Warszawskiego 1997 i tam po raz pierwszy widziałem rajdówkę na żywo - i to nie byle jaką bo żółtego pancernika ŚP. J.Kuliga


Cos Ci sie pomyliło, Warszawski w 1997 nie był w MP, a i jestem przekonany niemal na 100& ze Janusz w nim nie startował (co innego w 1998). Aha i poczatek Sobieni nie jest po szutrze, wyasfaltowane od kilku lat.

Kremer. Nie sadze, zeby tak wygladało podium:)
www.RallyMedia.pl
Avatar użytkownika
Tomek K
A5
 
Posty: 673
Dołączył(a): czwartek, 25 sty 2007, 22:39
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Mad Max » poniedziałek, 16 mar 2009, 00:11

Tomek K napisał(a):Cos Ci sie pomyliło, Warszawski w 1997 nie był w MP, a i jestem przekonany niemal na 100& ze Janusz w nim nie startował (co innego w 1998).


Co startu Kuliga to rzeczywiście się pomyliłem bo było to w 1998 - i powinienem napisać "niebieskiego" pancernika

a co do Warszawskiego 1997 to był w MP i wygrał go Piotr Świeboda Mitsubishi Lancer Evo
Avatar foto. by Marcin Kaliszka
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - RAJDY!!! i nie zmienia się nic

http://www.modelowanie.fora.pl
Na warsztacie:

Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Mad Max
S2000
 
Posty: 4515
Dołączył(a): poniedziałek, 16 paź 2006, 11:50
Lokalizacja: Celestynów/Warszawa

Postprzez Tomek K » poniedziałek, 16 mar 2009, 11:56

Mad Max napisał(a):
Tomek K napisał(a):
a co do Warszawskiego 1997 to był w MP i wygrał go Piotr Świeboda Mitsubishi Lancer Evo


NIE BYŁ !!! Cytując Wielkie Sciganie "po kolejnej, tym razem siedmioletniej przerwie (od 1989 - przyp. ja :) Rajd Warszawski odbył się jako impreza towarzysko-sportowa".... Zgłoszono rajd do MP na sezon 1998.
PS. Jak miał byc w 1997 w MP skoro w Wielkim Sciganiu za sezon 1997 brak wynikow tego rajdu...
www.RallyMedia.pl
Avatar użytkownika
Tomek K
A5
 
Posty: 673
Dołączył(a): czwartek, 25 sty 2007, 22:39
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez kremer » poniedziałek, 16 mar 2009, 12:12

mad max - musze tutaj sprostowac twoje wypowiedzi bo sie grubo mylisz

W 1997 Rajd Warszawski byl rozgrywany w dnich 4-5 grudzień - Rajd leciał w piątek przed Barbórką Warszawską. Trasa była bardzo niekompaktowa - leciała az od Warszawy do Ciechanowa pozniej Olsztynek, Nowe Miasto Lubawskie i do W-wy. Wiec spedzenie 700km jednego dnia w rajdowce to było cos :) Organizatorzy chcieli wskrzesic ten rajd i liczyli, ze zglosi sie sporo załóg, ktore nastepnego dnia miały startowac w Barborce. Jednak sie przeliczyli. Oprocz Swiebody, ktory to wygrał jechali Stece i jakies Escorty... Rajd ten nie był nawet okręgówką. Co do kalendarza to mozna sobie przeciez tak łatwo sprawdzic w wielkim sciganiu - wiec dziwie sie ze upierasz sie przy tak mega nie sprawdzownych informacjach :)
Avatar użytkownika
kremer
S2000
 
Posty: 3023
Dołączył(a): wtorek, 18 lip 2006, 15:49
Lokalizacja: z oesów

Postprzez Mad Max » poniedziałek, 16 mar 2009, 12:50

Panowie ukłony i szacunek dla Was za wiedzę której jak widać mi brakuje - coś świta i to nie do końca poprawnie - na swoje usprawiedliwienie powiem tylko że tak na prawdę rajdami interesuję się od 1999 i jeśli chodzi o mistrzostwa Polski z przed tego okresu to z tą wiedza u mnie nie najlepiej czego przykład dałem kilka postów wcześnie

A więc uściślając koledzy Kremer i Tomek K mają rację
Janusz Kulig nie jechał Warszawskiego w 1997 i rajd ten nie był w MP - owa dojazdówka był odcinkiem w 1998 - i jak będziecie jechać tamtędy to pomyślcie sobie z jaką szatańską prędkością musiały tamtędy jechać potworki

Z nowości w dniu wczorajszym przypadkowo (pojechaliśmy oglądać działkę którą kupili znajomi) zrobiłem rekonesans Osiecka (dokładnie jego druga połowę). Odcinek pod względem trudności niczym specjalnym się nie wyróżnia i ciekawych miejsc może są ze dwa w tym dość interesująco wyglądające spadanie po ciasnym łuku, natomiast największym minusem jest bardzo dziurawa (jest kilka takich wyrw w asfalcie że można spokojnie koło samochodowe w nich położyć) i mega nierówna nawierzchnia
Avatar foto. by Marcin Kaliszka
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - RAJDY!!! i nie zmienia się nic

http://www.modelowanie.fora.pl
Na warsztacie:

Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Mad Max
S2000
 
Posty: 4515
Dołączył(a): poniedziałek, 16 paź 2006, 11:50
Lokalizacja: Celestynów/Warszawa

Postprzez Mroowa » poniedziałek, 16 mar 2009, 13:56

Przyjadę zobaczyć jak to jest na tym Warszawskim a co :)
Avatar użytkownika
Mroowa
S2000
 
Posty: 3503
Dołączył(a): środa, 14 sty 2004, 19:38
Lokalizacja: Bielawa GG:6570337

Postprzez skandal » poniedziałek, 16 mar 2009, 19:40

w A0 jedzie Polowczyk - niezły kot :)
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
skandal
N3
 
Posty: 357
Dołączył(a): czwartek, 25 maja 2006, 01:02

Postprzez gabrally » poniedziałek, 16 mar 2009, 20:21

skandal napisał(a):w A0 jedzie Polowczyk - niezły kot :)


A Krakowski i reszte sezonu jedzie też??
Coraz częściej zastanawiam się, czemu zamiast rajdów nie wybrałem szachów. Na przykład. ;)
gabrally
N4
 
Posty: 2349
Dołączył(a): czwartek, 20 lip 2006, 12:20

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Puchar PZM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość