No z tym HS to trochę dziwnie było-
można w/g Szczechury mieć wszystko co jest w homologacji danego wozu i wówczas obowiązującego załącznika J. I według niego to nie miała być tania klasa-tylko dla pasjonatów z kasą.
Tylko to rodzi problem z dostępności wielu części.
Na przykład skąd wziąć oryginalne wahacze z Nissan Motorsport Europe szukam od 5 lat i nawet cienia nie znalazłem-
albo temat skrzyni biegów-skąd mam mieć ori Hewlanda do sunny kit-car?
Jakby można było stosować jakieś współczesne rozwiązania nie odbiegające jakoś drastycznie od stosowanych w oryginałach i na to mieć jakąś krajową homologacje to jeszcze wtedy sens by był.
Ale powielać A-grupową homologację nazywać ją Kartą Zgodności i brać z nią 1000 pln to gruby absurd.
Przecież po to było BK żeby komisarze techniczni sprawdzali czy dne auto nadaje sę o klasy, w której jest zgłoszone.
A w kwestii CRX-a to kiedyś taki wóz mógł jechać w grupie H jako "nadwozie identyfikowalne z modelem homologwanym" i jeździł kilka lat.
I komu to przeszkadzało?
A teraz znowu może po uiszczeniu 2500:)
a wracając do tematu Sportowego OC to jest na 6 stronie reguainu ramowego
http://www.pzm.pl/userfiles/file/sport_samochodowy/wyscigi_gorskie/regulaminy_2009/1_Reg_GSMP_2009.pdf