Moderator: SebaSTI
Mars napisał(a):Radzę uważać przy kupnie, ja kupiłem niedawno CCS 1,1 serie i się niestety naciąłem. Na zimnym silniku jezdzilem przed kupnem nic się nie świeciło na desce, a sprzęgło się ślizgało, więc motor nie dostawał dużych obciążeń. Kupiłem, na ciepłym motorze zaczęła się palić kontrolka ciśnienia oleju ... a po wymianie sprzęgła, motor zaczął grzechotać. Panewki, wał itp. W tym roku wkładam 1,2 8V to może zacznie to jeździć normalnie
A, bo nie dodałem, silnik ma 136kkm.
gr1m napisał(a):Czyli generalnie uważasz, że silniki (1.1, 1.2 8v, 1.2 16v) są raczej bezawaryjne? Na czym przy zakupie takiego przygotowanego na rajdów samochodu należy się skupić, prócz sprawdzenie geometrii kół w stacji diagnostycznej?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości