pi0ter napisał(a):Booyac – nie wiem na jakiej podstawie uważasz, że rywalizacja Polo, Clio i tym podobnych byłaby lepsza pod względem sportowym niż wyścigi Stock Carów.
O tym jak ważne jest widowisko w sporcie motorowym mówił Kuzaj na łamach ostatniego WRC. Jeśli sport ma się rozwijać, z wiadomych względów trzeba zadbać o zrobienie odpowiedniego show. W przeciwnym razie wyścigi mogą podzielić los rallycrossu.
to moze dokladniej: wole show poprzez piekna sportowa rywalizacje, a nie przez sama obecnosc "cudaka" na sile przystosowana do skrecania w obie strony
wiem ze w wsmp jest bardzo kiepsko, ale nie widze w tym rozwiazaniu recepty, na pewno nie na dluzsza mete.
dalej: 12k$ za auto ok, ale sa dobrze przygotowne auta i lepiej, a wiadomo ze gro zawodnikow musi miec najlepsze auto w klasie, nawet jak klasa mialaby liczyc jego samego i jego szwagra
moje zdanie jest takie, ze nalezy ograniczyc liczbe klas od gory. jesli mialaby ruszac potencjalnie droga, malo obsadzona klasa jak np puchar porsche, to na zasadzie deklaracji przed sezonem poparta umowa, na zasadzie jak np. picanto. klasa S2000 czyli to co jezdzi w WTCC powinno wypalic u nas, ale na razie w -2000 jest zbieranina z kilku regulaminow. a dalej moze byc "czeskie" 1,4, albo 1,6, czyli moje "polówki"
jakas orientacje w cenach aut z roznych klas mozna zrobic tutaj:
http://www.racecarsdirect.com/category.php?cat=_1_2