tzn z tego co się orientuję, to po prostu maksymalny zakres przeróbek ma określać A grupowa homologacja, czyli nie ma mowy o jakiś swoich patentach i wynalazkach - wszystko jak już robione to ma być zgodne z A grupą
z resztą po co budować a grupę do trzeciej ligi??? chyba, że ktoś już ma takiego potworka w garażu, ale jak budowany był do kjs to pewnie ze zgodnością z homologacją będzie cienko
Tylko chyba nie o to chodzi, żeby budować potwory, ja wsiadam w auto jak stoi w tej chwili, tylko rozbuduję klatkę do kielichów i obspawam nadwozie, włożę fotele i pasy ... i tyle
nawet sprężyny będą seryjne, hamulce to samo, tylko ewentualnie klocki na sfaltowe eliminacje z przodu dam jakieś lepsze, w tej chwili mam green stuff na przodzie i ds performance na tyle, na szutrowe rajdy w sam raz
no i nie mam katalizatora, stąd moje pytanie czy planować w budżecie przeróbkę wydechu
to ma być tanie rajdowanie, no i takie jest moje podejście