Co do roweru to podobnie jest ze mną
. Mółbym go sprzedać i bym se za niego qpił K-shla, ale nie warto. Uważam, że mój rower jest bezpieczniejszy bo ma lepsze hamulce niż 126p
A co do tuningu to rozrużniam 2 typy: INside i OUTside.
zacznę od pierwszego.
A więc zawiecha, utwardzić i obniżyć ale bez przesady. No i oczywiście odpowiednie do tego opony i felgi, można założyć dystanse 20-25mm, oczywiście na obie osie, a nie tak jak niesie we wsi moda, że tylko do tyłu. I potem taki Golf wygląda jak resoraczek. A dlaczego wybrałem Golfa na przykład, bo taki u mnie jeździ. A tak w ogóle to firmy tuningowe zakładają, że kupujesz tylko do tyłu!!!
W dalszej kolejności są hamulce. Można założyć większe tarcze albo przynajmniej założyć sportowe klocki czy szczęki.
Wydech, no cóż ZIELONYM to się nie spodoba, ale strumienica robi swoje. I można by końcowe też zmienić, ale nie przesadzać z "ozdobną końcówką"
No i oczywiście silnik: czip, większe turbuolub w ogóle turbo, można pokusić się o intercooler. A co do filtrów stożkowych i magnetyzerów to się nie wypowiadam.
A z zewnątrz, to wqrzają mnie diody, jak jakiś polant ma takie fioletowe na wycieraczkach!!!! Niech se jeszcze na kierownicę da, żeby je lepiej widział. No i jescze podświtlanie podwozi. A po co to? Chyba tylko prąd zużywa. A przy ostrej jeździe to można to poprostu rozbić, jak się po szutrze jedzie to czuć jak wali po podwoziu.
Badlooki i cleanlooki niepotrzebny szpan, a szczególnie to badziewie na światła.
Hm te wloty na masce w "STi style" są poprostu tragiczne. Jeścze jeśli są w nich dziury to pół biedy, ale jeśli z pod nich blachę widać, to
.
A co do tuninigu, to mam przerobioną Skodę Octavię 4x4 turbo. Czarna, przód z RS i z tyłu lotka WRC. I założyliśmy jeszcze nakładki na błotniki [takie jak ma Lancer], żeby można było spoko dystanse wcisnąć. Jeździmy na standardowych kapciach z RS 205/55 R16. wywaliłem grill, na taki z siatką[nie siatex
]. No i jeszcze szyby lustrzanki.
I nie wiem, czy to nazwać tuningiem ale zamówiliśmy przy qpnie auta xenony [bez brewek, choć w tuningu doradzali
- szkoda, że tak robią].
Ogólnie z fabryki to mam "pakiet na bezdroża" - czyli metalowa płyta pod całym silnikiem [sprawdzałem] i auto utwardzone, czyli jednocześnie się podniosło. Moja jest ok 5 cm wyższa od standardowej a i tak starszy już o krawężnik zderzakiem zachaczył.
No i planujemy założyć większe turbo i czip oraz hamulce z TT, bo coś musi to auto zatrzymać.
Przed Barumką zrobię kilka zdjęć, więc jeśli chcesz, to mogę je gdzieś umieścić żebyś mógł ocenić
.
Jak sobie coś jeszcze przypomnę to dopisze.