Kryterium Kamionki to jest to:)

Dla tych, którzy zaczynają i tych, którzy już wygrywają - dajcie sobie znać, gdzie się można poganiać!

Moderator: SebaSTI

Postprzez vti_rally » poniedziałek, 10 wrz 2007, 21:19

SZUMI napisał(a):16 WRZEŚNIA KRYTERIUM KAMIONKI. wybiera się ktoś z forumowiczów na oglądarke, lub startuje??


Ja startuje
Avatar użytkownika
vti_rally
N2
 
Posty: 104
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2005, 14:48
Lokalizacja: Oleśnica


Postprzez barylax » poniedziałek, 10 wrz 2007, 23:57

jak doprowadze clio do porządku i zorganizuje budżet to startuje a jak nie to może pojae popatrzeć :D
Avatar użytkownika
barylax
N2
 
Posty: 128
Dołączył(a): poniedziałek, 5 mar 2007, 01:05
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Banan » wtorek, 11 wrz 2007, 16:41

Oby tylko pogoda byla lepsza niz ta, ktora narazie widzimy we wrzesniu, bo bede na rowerze ;). Startowal... :lol:
http://www.bielawadrift.pl Bielawa Drift TEAM "...jedna pasja, jeden team"
Avatar użytkownika
Banan
A8
 
Posty: 5632
Dołączył(a): wtorek, 9 gru 2003, 23:15
Lokalizacja: Bielawa

onboard

Postprzez vti_rally » środa, 19 wrz 2007, 07:48

mój onboard z 12 Kryterium kamionki podjazd nr 2

http://pl.youtube.com/watch?v=8rwlJ4Fwc64
Avatar użytkownika
vti_rally
N2
 
Posty: 104
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2005, 14:48
Lokalizacja: Oleśnica

Re: onboard

Postprzez cruz » środa, 19 wrz 2007, 22:27

vti_rally napisał(a):mój onboard z 12 Kryterium kamionki podjazd nr 2

http://pl.youtube.com/watch?v=8rwlJ4Fwc64


Odwaznie, odwaznie... nie wiem tylko czemu czasem prowadzisz jedna reka albo skrecasz otwarta dlonia, ale sam sie kiedys na tym zlapalem jak sobie prowizoryczny onboard na placu nagralem. Jaki masz tam zawias, tak z ciekawosci? Bo na podbiciach wydaje sie, ze nerwowo sie auto zachowuje.
http://www.RallyAddict.pl Obrazek
Avatar użytkownika
cruz
N3
 
Posty: 244
Dołączył(a): niedziela, 28 sie 2005, 19:02
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez barylax » czwartek, 20 wrz 2007, 01:20

nio no dobry przejazd :D a co do nerwowości to w porównaniu do mojego clio to honda jedzie jak po szynach :P :P ja nie pojechałem bo dzień wczęsniej babka mi sie w clio wpierdzieliła zawracała se i nie popatrzyła jak na droge wyjezdza i takie skutki oto:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
i kolejne kamionki mi koło nosa przeleciały nie z mojej winy :twisted: :twisted:
Avatar użytkownika
barylax
N2
 
Posty: 128
Dołączył(a): poniedziałek, 5 mar 2007, 01:05
Lokalizacja: Wrocław

Re: onboard

Postprzez vti_rally » czwartek, 20 wrz 2007, 09:35

cruz napisał(a):
vti_rally napisał(a):mój onboard z 12 Kryterium kamionki podjazd nr 2

http://pl.youtube.com/watch?v=8rwlJ4Fwc64


Odwaznie, odwaznie... nie wiem tylko czemu czasem prowadzisz jedna reka albo skrecasz otwarta dlonia, ale sam sie kiedys na tym zlapalem jak sobie prowizoryczny onboard na placu nagralem. Jaki masz tam zawias, tak z ciekawosci? Bo na podbiciach wydaje sie, ze nerwowo sie auto zachowuje.


czasami trzeba jedna reką bo honda ma mały promień skretu i trzeba wykonać więcej niż jeden obrót kiery, no a do tego dochodzi jeszcze zmiana biegu , zawias nie jest jakiś full wypas, amory utwardzone o niższym skoku + sprezyny gwintowane, w sumie dobrze się prowadzi no ale jak jest duze podbicie to musi sobie podskoczyc a trasa kamionek do równych nie należy
Avatar użytkownika
vti_rally
N2
 
Posty: 104
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2005, 14:48
Lokalizacja: Oleśnica

Postprzez MSG Racing » czwartek, 20 wrz 2007, 10:56

VTi mimo wszystko polecam poćwiczyć pracę rak w sportowej jeździe bo możesz jeszcze coś urwać z tego czasu a był naprawdę dobry. Mnie sie podobał.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez MisiekClio » czwartek, 20 wrz 2007, 11:21

ech, praca rak do totalnej wymiany :) I bez usprawiedliwien - psuje Ci to jazde bardzo.
Przede wszystkim skrecasz... zbyt duzo. Wyjezdzasz z zakretu na zbyt skreconych kolach, opony miela, gaz w podlodze, a czas ucieka...
Dobrze jakbys popracowal nad plynnoscia.. I nie ma tez sensu az tak opozniac hamowania - nie zawsze na tym zyskasz!!

Ale najwazniejsze jest to, ze sie nie boisz i w miare czujesz na co mozesz sobie pozwolic, tylko technika do poprawy.
Avatar użytkownika
MisiekClio
N3
 
Posty: 452
Dołączył(a): wtorek, 22 lis 2005, 16:42
Lokalizacja: Zakopane

Postprzez vti_rally » czwartek, 20 wrz 2007, 14:57

MisiekClio napisał(a):ech, praca rak do totalnej wymiany :) I bez usprawiedliwien - psuje Ci to jazde bardzo.
Przede wszystkim skrecasz... zbyt duzo. Wyjezdzasz z zakretu na zbyt skreconych kolach, opony miela, gaz w podlodze, a czas ucieka...
Dobrze jakbys popracowal nad plynnoscia.. I nie ma tez sensu az tak opozniac hamowania - nie zawsze na tym zyskasz!!

Ale najwazniejsze jest to, ze sie nie boisz i w miare czujesz na co mozesz sobie pozwolic, tylko technika do poprawy.


no ale tą jazdą wywalczyłem 1 miejsce w generalce, to tak źle nie było, gdyby były slicki to by było lepiej dlatego też nie ma sie co dziwić ze opony mieliły i wyjeżdżały na zew.
Avatar użytkownika
vti_rally
N2
 
Posty: 104
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2005, 14:48
Lokalizacja: Oleśnica

Postprzez cruz » czwartek, 20 wrz 2007, 14:58

A tu onboard Szymona Lewandowskiego:

http://www.youtube.com/watch?v=7P0MkpxCKPQ
http://www.RallyAddict.pl Obrazek
Avatar użytkownika
cruz
N3
 
Posty: 244
Dołączył(a): niedziela, 28 sie 2005, 19:02
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez MisiekClio » czwartek, 20 wrz 2007, 15:14

vti_rally napisał(a):
no ale tą jazdą wywalczyłem 1 miejsce w generalce, to tak źle nie było, gdyby były slicki to by było lepiej dlatego też nie ma sie co dziwić ze opony mieliły i wyjeżdżały na zew.


Gratuluje!!
Mysle, ze nikt nie twierdzi, ze bylo zle...
Tylko widzisz, rownac sie nalezy "do gory". Zawsze patrzec "ile jescze mi brakuje", a nie "jaki jestem zaj....ty". Jesli nie chcesz stanac w miejscu, musisz takze sluchac. Skoro puszczasz swoj on-board do netu i udostepniasz go wszystkim to idealna okazja do posluchania opinii.

Nie krytykuje Twojej jazdy. Nie dysponuje wystarczajacym "nazwiskiem" (wprawdzie "nazwiskiem" akurat dysponuje, ale raczej na kredyt - rodzinnie) zeby to robic.

Ale akurat jesli na niektore tematy ktos wie wiecej, to warto posluchac.
Argument "taka jazda wygralem Kamionki" nie wystarczy. Sprobuj taka jazda wygrac RSMP!!

Gdy Polscy kierowcy z czuba (Kuzaj, Kulig, Kuchar, Sztuka i wielu innych) jezdzili do szkol rajdowych w Skandynawii, jezdzili juz zazwyczaj szybciej niz ich instruktorzy!! Ale nie o to chodzilo. Bo Ci instruktorzy zwracali im uwage na niuanse, ktore sprawialy, ze mogli jezdzic jeszcze szybciej.
Jeszcze jedno - kiedy Januszowi fotel ustawil Makinen, ten nie mogl sie nadziwic ze glupia pozycja tyle zmienia!! Zupelnie inaczej zaczal jezdzic. A taki bzdet, wydawalaloby sie...

Pozdrawiam,
Avatar użytkownika
MisiekClio
N3
 
Posty: 452
Dołączył(a): wtorek, 22 lis 2005, 16:42
Lokalizacja: Zakopane

Postprzez Banan » czwartek, 20 wrz 2007, 20:01

http://pl.youtube.com/watch?v=n7mW9S18iD8 - Onboard zalogi Figas/Figas w Seicento - 11 miejsce w generalce i 1 w klasie.

Najgorsi byli grzybiarze, ktorzy pozostawiali rano auta przy samej drodze :x
http://www.bielawadrift.pl Bielawa Drift TEAM "...jedna pasja, jeden team"
Avatar użytkownika
Banan
A8
 
Posty: 5632
Dołączył(a): wtorek, 9 gru 2003, 23:15
Lokalizacja: Bielawa

Postprzez MSG Racing » czwartek, 20 wrz 2007, 21:24

Panowie powiedzcie mi czy na kryterium jest BK i jak mniej więcej wygląda.
Jak sie ma sprawa z mechanikami są wymagani?
Chciałbym mieć porównanie do WG na Żar.
Piszcie tutaj lub na prv.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez Banan » czwartek, 20 wrz 2007, 21:56

MSG Racing napisał(a):Panowie powiedzcie mi czy na kryterium jest BK i jak mniej więcej wygląda.
Jak sie ma sprawa z mechanikami są wymagani?


Tak, jest BK. Odbywa sie ono w miejscu startu (tylko nie brac tego doslownie) i rozpoczyna sie chwile po rozpoczeciu przyjmowania zgloszen. Mechanicy nie sa wymagani.

I jeszcze cytat z regulaminu:

7. BADANIE KONTROLNE

7.1. Kierowcy muszą brać udział w badaniu swojego samochodu, aby można było dokonać identyfikacji i sprawdzenia środków zapewniających załodze względne bezpieczeństwo.

7.2. Badanie Kontrolne nie stanowi potwierdzenia, że samochód spełnia techniczne warunki dopuszczenia do ruchu i nie może być utożsamiane z Kontrolą Diagnostyczną.
http://www.bielawadrift.pl Bielawa Drift TEAM "...jedna pasja, jeden team"
Avatar użytkownika
Banan
A8
 
Posty: 5632
Dołączył(a): wtorek, 9 gru 2003, 23:15
Lokalizacja: Bielawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do KJS

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości