Tak jak pisałem caly problem polega na tym, że wielu elementów nie da się dostrzec z zewnątrz i nawet najdoskonalsze urządzenia pomiarowe nic tutaj nie pomogą.
Ciekawe jak te ukryte elementy mogą mieć wpływ na aerodynamikę, bo o tym mówimy?
Moderator: SebaSTI
Tak jak pisałem caly problem polega na tym, że wielu elementów nie da się dostrzec z zewnątrz i nawet najdoskonalsze urządzenia pomiarowe nic tutaj nie pomogą.
rak818 napisał(a):Zawsze pozostaje kwestia materiału używanego do budowy i jego wewnętrznej struktury czy choćby kwestie lakieru i jego właściwości ilości warst itp. wszystko to ma ogromny wpływ na dynamiczne zachowanie danego elementu i tu są kwestie posiadania lub nie informacji na temat doświadczeń w tunelu czy w konkretnych wyścigach.
schwepes napisał(a):rak818 napisał(a):Zawsze pozostaje kwestia materiału używanego do budowy i jego wewnętrznej struktury czy choćby kwestie lakieru i jego właściwości ilości warst itp. wszystko to ma ogromny wpływ na dynamiczne zachowanie danego elementu i tu są kwestie posiadania lub nie informacji na temat doświadczeń w tunelu czy w konkretnych wyścigach.
Ze względu na przepisy, spojlery są elementami nieodkształcalnymi, więc materiał i jego struktura nie grają tu specjalnie ważnej roli.
żółtodziób napisał(a):Pozwolę się nie zgodzić - spoiler muszą się wykazać określoną odpornością na odkształłcanie. Poza tym trzęsą się jak galareta i prawdopodobnie w jakimś tam stopniu odkształcają się wraz ze wzrostem prędkości. Próba odkształcalnosci polega na przyłozeniu określonej siły w określonych miejscach i to pozostawia zawsze pewną dowolność.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość