tanie graty do pzm

Puchar Polskiego Związku Motorowego

Moderator: SebaSTI

Postprzez cmpr » poniedziałek, 19 lut 2007, 22:15

Generalnie na pasach powinna być metka z tego typu:

Obrazek

Nad cyfrą 2011 (oznacza ostatni rok homologacji) powinien być napis: NOT VALID AFTER (nie załapał się na zdjęcie) , poniżej numer lub kilka numerów homologacji, w tym przypadku:

FIA B-220.T/98 - homologacja jako pasy 4-punktowe, norma 8854/98 data hom. 05.2006
FIA D-221.T/98 - homologacja jako pasy 6-punktowe, norma 8853/98 data hom. 05.2006
Avatar użytkownika
cmpr
N2
 
Posty: 177
Dołączył(a): środa, 3 lis 2004, 10:51
Lokalizacja: Polska


Postprzez cmpr » poniedziałek, 19 lut 2007, 22:23

A co do foteli homologowanych to najtańsze modele OMP (Eco, Record2, Extra), MOMO (T-Frame) czy Sparco (Sprint) mają konstrukcję rurkową, która nijak się ma do odlewu z włókna szklanego co przemawia na korzyść Bimarco.

Ja się w ogóle nie zastanawiałem przy wyborze kubełka (a ostatnio musiałem kupić nowy, bo w jednym sie skończyła homologacja) i kupiłem Bimarco Expert. Po poprawkach konstrukcji jest dużo wygodniejszy, a stosunek cena/jakość naprawdę nie do przebicia.
Avatar użytkownika
cmpr
N2
 
Posty: 177
Dołączył(a): środa, 3 lis 2004, 10:51
Lokalizacja: Polska

Postprzez Kamo_DBWC » wtorek, 20 lut 2007, 12:28

Tylko na tych zdjeciach nie widac czy pasy maja takie metki a nie wiem jak to sprawdzic a potem juz moze byc za pozno jak kupie te pasy z anglii a potem sie okarze ze sie nie nadaja to kasa wyrzucona przez okno.
Kapitan Optyk
Pszów
ul.Traugutta 52
Zapraszam Forumowiczów po okularki i na badanie ostrości wzroku na sprzęcie 21 wieku z Japonii. 10% zniżki dla Forumowiczów na oprawki.
Avatar użytkownika
Kamo_DBWC
N1
 
Posty: 53
Dołączył(a): czwartek, 23 lut 2006, 17:44
Lokalizacja: Dębowiec k/Cieszyna

Postprzez cmpr » wtorek, 20 lut 2007, 12:48

Co do pasów jeszcze to przede wszystkim musisz zwrócić uwagę, żeby górne i boczne pasy były szerokości 3 cale. W najtańszych modelach znanych firm przeważnie boczne są 2 calowe i mimo, że mają homologację FIA u nas takie nie przejdą.

Tylko na tych zdjeciach nie widac czy pasy maja takie metki a nie wiem jak to sprawdzic a potem juz moze byc za pozno jak kupie te pasy z anglii a potem sie okarze ze sie nie nadaja to kasa wyrzucona przez okno.


Dlatego radzę Ci, przelicz dobrze ile byś wydał w Anglii (dolicz podatek bo Angole podają przeważnie ceny bez Vatu, a potem na rachunku masz już zVatem, oraz dolicz koszty przesyłki) i zastanów się czy nie warto kupić w Polsce. Pasy z których dałem zdjęcie metki mam do sprzedania za 630zł/sztuka jak pisałem wcześniej i jak widać spełniają wszelkie normy i homologacje.
Avatar użytkownika
cmpr
N2
 
Posty: 177
Dołączył(a): środa, 3 lis 2004, 10:51
Lokalizacja: Polska

Postprzez vti_rally » wtorek, 20 lut 2007, 13:14

cmpr napisał(a):Co do pasów jeszcze to przede wszystkim musisz zwrócić uwagę, żeby górne i boczne pasy były szerokości 3 cale. W najtańszych modelach znanych firm przeważnie boczne są 2 calowe i mimo, że mają homologację FIA u nas takie nie przejdą.

Tylko na tych zdjeciach nie widac czy pasy maja takie metki a nie wiem jak to sprawdzic a potem juz moze byc za pozno jak kupie te pasy z anglii a potem sie okarze ze sie nie nadaja to kasa wyrzucona przez okno.


Dlatego radzę Ci, przelicz dobrze ile byś wydał w Anglii (dolicz podatek bo Angole podają przeważnie ceny bez Vatu, a potem na rachunku masz już zVatem, oraz dolicz koszty przesyłki) i zastanów się czy nie warto kupić w Polsce. Pasy z których dałem zdjęcie metki mam do sprzedania za 630zł/sztuka jak pisałem wcześniej i jak widać spełniają wszelkie normy i homologacje.


Jeśli pasy posiadają nową homologację FIA a mają dolne pasy szerokości 2 cali to niby dlaczego mają nie przejść BK, w regulaminie nic o tym nie ma
Avatar użytkownika
vti_rally
N2
 
Posty: 104
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2005, 14:48
Lokalizacja: Oleśnica

Postprzez Kamińsky » wtorek, 27 lut 2007, 10:24

Jak takie oasy mają homologację FIA aktualną to nie ma możliwości żeby nie przeszły badania czyba że są uszkodzone (naciągnięte) po dzwonie :!:
Avatar użytkownika
Kamińsky
N3
 
Posty: 202
Dołączył(a): środa, 17 gru 2003, 12:44
Lokalizacja: Brenna

Postprzez szagiw » wtorek, 27 lut 2007, 13:52

A czy to HANSa przypadkiem pasy nie są właśnie węższe? Wiem że napewno nie mogą być normalne 3 calowe.
szagiw
 
Posty: 26
Dołączył(a): piątek, 25 sie 2006, 21:14

Postprzez THIM » środa, 14 mar 2007, 01:10

2brally oferuje kombinezon + komplet bielizny za 1500 zł. Można kupić to taniej, np w Czechach?
Timon

http://blmotors.blog.pl/
http://www.facebook.com/BLmotors
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Robert Szulczyński » czwartek, 24 maja 2007, 20:03

A ja poszukuję zawieszenie do Astry GSI. Jak narazie zaczynam starty w KJS ale z tego co wiem to zawieszenie i opony są najwazniejsze a dopiero potem można pdnosić moc itp. Oczywiście szukam używanego bo na nowe mnie na pewno nie stać.
Jeśli możecie to roszę o kilka słów rady bo na allegro nie mogę znaleźć rajdowego zawiasu jest tylko pełno tuningowych ale kupno takiego to mija się z celem no chyba że się mylę...i do KJS nie potrzeba lepszego.
Avatar użytkownika
Robert Szulczyński
 
Posty: 24
Dołączył(a): czwartek, 26 kwi 2007, 13:57
Lokalizacja: Szklarska Poręba

Poprzednia strona

Powrót do Puchar PZM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości