Sezon 2007

Co słychać w wyścigach: płaskich i górskich...

Moderator: SebaSTI

Postprzez THIM » sobota, 16 gru 2006, 12:50

Jeśli wejdzie grupa E1, to zastąpi grupę H i auta dotychczas H-grupowe będą zgłaszane w grupie E1. Pojemności zależą od regulaminu WSMP i DSMP, co jest zresztą napisane w regulaminie E1.
Timon

http://blmotors.blog.pl/
http://www.facebook.com/BLmotors
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez bzyq » niedziela, 17 gru 2006, 10:08

jednego nie rozumiem ( może to zależy od interpretacji ) i jak możecie, to wyprowadźcie mnie z błędu : czy H grupa, której buda ma ponad 20 lat może dalej jeździć, czy dotyczy to tylko samochodów, które są jeszcze w trakcie budowy??
Edek z krainy kredek ;p
bzyq
A6
 
Posty: 1247
Dołączył(a): poniedziałek, 20 wrz 2004, 15:20
Lokalizacja: Krosno

Postprzez THIM » niedziela, 17 gru 2006, 19:16

Po mojemu nie mogą, jak zgłaszasz auto w grupie E1, to co za różnica, czy wcześniej jeździło w H czy nie?
Timon

http://blmotors.blog.pl/
http://www.facebook.com/BLmotors
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez RedKivi » poniedziałek, 18 gru 2006, 09:52

czyli zamiast H-2000 bedzie E1-2000 czy jeszcze jakos inaczej??
Avatar użytkownika
RedKivi
 
Posty: 25
Dołączył(a): sobota, 22 sty 2005, 10:15

Postprzez m_sport » poniedziałek, 18 gru 2006, 10:59

przecież jest wyraźnie napisane, że E1 zastępuje H-grupę - czyli samochód musi być zgodny z aktualnym regulaminem

"1.1. Regulamin Techniczny grupy “E -1” oparty jest na przepisach FIA art. 277 Zał. J i zastępuje
od 2007 roku regulamin techniczny grupy H i dotyczy samochodów porównywalnych z
kategorią I."


zamiast co chwilę pytać o to samo poczytajcie ten projekt regulaminu :twisted: http://www.pzm.pl/pdf/regulamin%20grupy%20E-1.pdf
m_sport
N1
 
Posty: 77
Dołączył(a): niedziela, 12 cze 2005, 23:17

Postprzez THIM » poniedziałek, 18 gru 2006, 14:52

m_sport, mądrze prawisz, acz nie wszyscy potrafią czytać ze zrozumieniem, a jak się buduje auto, to lepiej wiedzieć na pewno (czego btw forum nie gwarantuje).
Timon

http://blmotors.blog.pl/
http://www.facebook.com/BLmotors
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez nick555 » poniedziałek, 18 gru 2006, 23:26

dzwońcie do Szczechury...
Skupuję stare radzieckie zegarki. Jak coś masz niepotrzebnego, zapraszam, może się dogadamy.
Avatar użytkownika
nick555
A6
 
Posty: 1530
Dołączył(a): wtorek, 14 wrz 2004, 22:19
Lokalizacja: Lublin

Postprzez bzyq » wtorek, 19 gru 2006, 19:10

m_sport : właśnie że starałem się przeczytać to ze zrozumieniem ;p
Tylko w tym miejscu pojawiło się pytanie, bo zależy to od interpretacji.

Nick555 : najlepsze wyjście, masz rację :)
Edek z krainy kredek ;p
bzyq
A6
 
Posty: 1247
Dołączył(a): poniedziałek, 20 wrz 2004, 15:20
Lokalizacja: Krosno

Postprzez marecki » czwartek, 21 gru 2006, 22:19

Czy kalendarz WSMP został dziś zatwierdzony, czy jednak będą zmiany ?.
marecki
N3
 
Posty: 350
Dołączył(a): sobota, 26 paź 2002, 16:22

Postprzez POL-CAR » środa, 3 sty 2007, 16:21

Chyba kalendarz został zatwierdzony bo wywiesili go na stronie pzmotu:

http://www.pzm.pl/sporty.asp?ID2=menu_wyscigi.html&ID=kalendarz&idkal=13

ale nadal nie ma informacji o regulaminie technicznym (poza propozycją) i podziale na klasy :twisted: :twisted:
a przecież pierwsza runda ma być w połowie kwietnia i znowu wszystko na ostatnią chwilę :twisted: :evil:

a Czesi już swój regulamin mają i mogą się przygotowywać w spokoju :D
- zlikwidowali klasę 1600, w tej chwili jest tylko do 1400, 1401-2000 i ponad 2000.
http://www.autoklub.cz/acr/fasacr/okruhy/2007/rady/nsr_h_okruhy.pdf

ciekawe czy pzm weźmie przykład zza południowej granicy, skoro są łączone eliminacje :?:

chyba, że ktoś już ma jakieś przecieki?
www.pol-car.pl, www.racing-team.pl
Avatar użytkownika
POL-CAR
N2
 
Posty: 140
Dołączył(a): piątek, 14 paź 2005, 15:42

Postprzez nick555 » środa, 3 sty 2007, 22:05

może nie wziąść z prostej przyczyny. U Czechów była jedna fabia do 1600... a u nas zawsze ktoś się trafił więcej, a ty Macieju razem z partnerem zawsze nie trafioaliście w "swoją klase z Pandą :)
Skupuję stare radzieckie zegarki. Jak coś masz niepotrzebnego, zapraszam, może się dogadamy.
Avatar użytkownika
nick555
A6
 
Posty: 1530
Dołączył(a): wtorek, 14 wrz 2004, 22:19
Lokalizacja: Lublin

Postprzez POL-CAR » środa, 3 sty 2007, 23:43

to prawda zawsze byliśmy "krok do tyłu" :D
jak była klasa do 1400 to jeździliśmy Pandą 1200, a jak klasa 1600 to my 1400 :D ale dobrze się skończyło :D

więc jestem ciekawy co będzie w sezonie 2007 :?:
www.pol-car.pl, www.racing-team.pl
Avatar użytkownika
POL-CAR
N2
 
Posty: 140
Dołączył(a): piątek, 14 paź 2005, 15:42

Postprzez mop » czwartek, 4 sty 2007, 18:24

kurde, strasznie mnie denerwuje to kopiowanie od czechow. Oni robia regulamin pod swoje samochody, dokladnie mam na mysli ze dlatego maja klase 1400, poniewaz maja multum fabii 1.4. Dlatego u nich nie ma klasy 1150, bo nie maja zbyt wielu chetnych do scigania sie sejami. A u nas? ktos podpatrzyl u czechow ze jest 1400, to u nas tez zrobi 1400. Tylko nie pomyslal po drodze, ze u czechow sa fabie 1400, a u nas co? u nas jest sporo ludzi z sejami, w czasie kiedy latalem w kjsach to co najmniej polowa to byla klasa do 1150, kazdy robil seja, wstawial klatke i mogl od razu zaczac sie scigac. Ja chociazby tak zrobilem. a teraz wielka dupa, hej kup se klej.

I niech nikt nie mowi ze to bez sesnu bo byly trzy mocne samochody i nikomu sie nie chcialo. Jak zaczynalem to jaralem sie ze moge sie poscigac z kimkolwiek, nie wazne ze akurat jechalem na 18 miejscu, i tak byla frajda.

I niech nikt mi nie mowi ze kjanka jest tansza. Na pierwszy sezon kupilem kilka starych opon, troche benzyny i wpisowe. A sam samochod i to co w nim zrobilem kosztowalo mnie mniej niz polowa tej kjanki.

U nas nikt nie pomysli, potrafia tylko bezmyslnie kopiowac. Od czechow, bo dalej to juz umysly nie siegaja. Bariera jezykowa sie robi w dodatku.
Avatar użytkownika
mop
A5
 
Posty: 510
Dołączył(a): sobota, 13 wrz 2003, 14:42
Lokalizacja: wwa

Postprzez marecki » sobota, 13 sty 2007, 12:40

Podobno w GP pojawi się czwarte Porsche Kszysztowa Groblewskiego, wyścig długodystanosowy miał być skrócony 1 godz., ale ostatecznie będzie trwał 3 godz. Wzorem krajów UE wyścigi w kraju otwierają możliwości stratów zawodników zagranicznych, ale nie w Kielcach.
W tym sezonie modernizacji Kielc nie będzie. Napewno będzie Golf, w Picanto Cup pojedzie łącznie 46 aut , Formuła Sport jedzie dwa razy w kraju, zdaje się pięciu zawodników natomiast nic się nie mówi o Formule Xsport :?: .
marecki
N3
 
Posty: 350
Dołączył(a): sobota, 26 paź 2002, 16:22

Postprzez MSG Racing » sobota, 13 sty 2007, 18:18

I jak tu ku... mać :evil: :twisted: szukać sponsorów.
Panie nie wiem czym i w jakiej klasie bedę jeździł bo PZMłotki jeszcze nie stworzyli regulaminu. No ku... paranoja jakich mało :twisted:
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Wyścigi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości