ile??

..dla miłośników rajdowania w kółko i "bezpośrednich " starć ;)

Moderator: SebaSTI

Postprzez Glitol » środa, 16 kwi 2003, 10:24

mitrok: ale przecież to są z założenia seryjne auta. NIe bardzo mam czas czytać regulamin tej klasy ale ceena którą podałeś wydaje mi się (motor do tej klasy) ogromna. No ale przecież to Ty a nie ja bawisz się w to więc pewnie masz rację.
A Ty jeździsz za swoje czy udało Ci się upolować sponsora :?:
Glitol
A5
 
Posty: 742
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 08:17
Lokalizacja: Kielce


Postprzez forti » środa, 16 kwi 2003, 16:56

jetem tego samego zdania Mitrok kazda kase wkladac w malca :D ja juz w swojego wpakowalem nawet nie wiem ale spokojnie juz by dawno bylo scs
Avatar użytkownika
forti
 
Posty: 19
Dołączył(a): piątek, 9 sie 2002, 22:37
Lokalizacja: wroclaw

Postprzez mitrok » środa, 16 kwi 2003, 21:13

glitol: to nie sa seryjne auta. Tak z grubsza wymienie kilka rzeczy: przelozenie skrzyni biegow, tzw. szpera, inny komputer, inne zawieszenie, wydech. A ten motor o ktorym wspominalem to nawet nie jest robiony w Polsce :) Wyobraz sobie ze ludzie sa w stanie wywiezc taki motor poza granice zeby walczyc o dzbanki :)

pozdrawiam
mitrok

www.mitrok.pl
www.rallycross.waw.pl
Avatar użytkownika
mitrok
N3
 
Posty: 219
Dołączył(a): poniedziałek, 5 sie 2002, 11:25
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez senior_edmundo » środa, 16 kwi 2003, 22:24

tak czytam i czytam !
Generalnie klasa samych syrem juz nie bedzie istniec w zamian za to powstaje klasa historyczna czyli syreny, wartburgi warszawy itd (oczywiscie folkrace)

Co do ceny przygotowania malucha to są to oczywiście ogromnie koszta, niezapominajcie że silnik jest specyfikacji A-grupa więc budowa jego jest skomplikowana.
Dla młodego zawodnika są jeszcze dodatkowe koszta czyli zrobienie licencji (w tym roku wychodziło około 1000 zł ) oraz zakup homologowanych ciuchów.
Co do kupna rallycrossowego malca w tym roku trzeba było zapłacić około 6 tys ale nie zapominajcie że ich liczba jest ograniczona a i trzeba sie na tym troche znać żeby umieć serwisować tak skomplikowany pojazd.
Przygotowanie seryjnego malca bez silnika wychodzi podobnie.

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
senior_edmundo
N2
 
Posty: 151
Dołączył(a): piątek, 31 sty 2003, 01:05
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez mm » poniedziałek, 21 kwi 2003, 01:10

Mitrok chyba jednak lekko przesadziles. Nie wiem o kim mowa (bo moze w tym roku ceny na seryjne motory zmienily sie), ale z tego co wiem to przynajmniej w Rorally przygotowanie motoru jest tansze - tylko, ze motory z Rorally wystarczaja na 3miejsce w klasyfikacji koncowej ;)
A tak powaznie to u Wlocha 9.000EUR kosztuje motor Agrupowy na 2 przepustnicach (z tego co pamietam to gwarantuja 120KM) z elektronika.
za 40.000 to jest sie w stanie opedzic sezon crossu w klasie 2 z kupnem auta, lawety, kombinezonu, kasku, itp ... i jezeli ten ktos jezdzi cc/sc od 8 lat (czyt:umie tym jezdzic, trenuje, itp) to bedzie wygrywal.
Takie jest moje zdanie. Sprzet to nie wszystko - trening czyni mistrza...
pozdrowienia
mm

ps. Mitrok! o tych zawodach na 400m dowiem sie po swietach i dam znac.
Avatar użytkownika
mm
N3
 
Posty: 322
Dołączył(a): niedziela, 20 paź 2002, 17:44
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez mm » poniedziałek, 21 kwi 2003, 01:11

Mitrok chyba jednak lekko przesadziles. Nie wiem o kim mowa (bo moze w tym roku ceny na seryjne motory zmienily sie), ale z tego co wiem to przynajmniej w Rorally przygotowanie motoru jest tansze - tylko, ze motory z Rorally wystarczaja na 3miejsce w klasyfikacji koncowej ;)
A tak powaznie to u Wlocha 9.000EUR kosztuje motor Agrupowy na 2 przepustnicach (z tego co pamietam to gwarantuja 120KM) z elektronika.
za 40.000 to jest sie w stanie opedzic sezon crossu w klasie 2 z kupnem auta, lawety, kombinezonu, kasku, itp ... i jezeli ten ktos jezdzi cc/sc od 8 lat (czyt:umie tym jezdzic, trenuje, itp) to bedzie wygrywal.
Takie jest moje zdanie. Sprzet to nie wszystko - trening czyni mistrza...
pozdrowienia
mm

ps. Mitrok! o tych zawodach na 400m dowiem sie po swietach i dam znac.
Avatar użytkownika
mm
N3
 
Posty: 322
Dołączył(a): niedziela, 20 paź 2002, 17:44
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez mitrok » środa, 23 kwi 2003, 17:11

milosz: przeciez sobie tej kwoty nie wymyslilem. Uslyszalem ja na treningu w Slomczynie od dwoch zawodnikow z klasy 2, wiec nie wyssalem jej sobie z palca. Chyba ze oni wyssali :)

pozdrawiam.
mitrok

www.mitrok.pl
www.rallycross.waw.pl
Avatar użytkownika
mitrok
N3
 
Posty: 219
Dołączył(a): poniedziałek, 5 sie 2002, 11:25
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez mm » poniedziałek, 28 kwi 2003, 12:39

Mitrok: A oni robili za tyle motory czy tylko ssali z palca :lol:
jezeli robili to z checia zobacze w wynikach jak im poszlo?
ktorzy to?
mm
Avatar użytkownika
mm
N3
 
Posty: 322
Dołączył(a): niedziela, 20 paź 2002, 17:44
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez jgw » wtorek, 29 kwi 2003, 23:22

doloze jeszcze jedna cegielke do tematu.Ci ktorzy nie mieli przyjemnosci jezdzic sadza ze jednorazowy zakup danego podzespolu czy powiedzmy klowki za 40- 50 tys. to jak zakup samochodu z salonu na dlugie lata , a tu sie okazuje ze taki sprzet potrafi nagle odmowic posluszenstwa (z winy kierowcy albo i nie:) i pieniazki ida w bloto.W sporcie motorowym nie istnieja gwarancje ani minimalne przebiegi ( porzadny dzwon potrafi niezle rozebrac samochod) wiem ze niektorzy kierowcy jezdzacy " za swoje" nawet nie podliczaja biezacych kosztow zeby sie nie stresowac:)
jgw
N2
 
Posty: 157
Dołączył(a): piątek, 14 lut 2003, 01:02
Lokalizacja: z gor , z sudetow ..tzn.obok sniezki...zaraz pod szrenica:)

Postprzez eSWu » wtorek, 10 cze 2003, 16:39

Silnik do seja za 40 tys. jest w pełni realny jeśli jest to np. H-grupa. Za przygotowanie topowej N-ki musisz zapłacić około 20 tysięcy u dobrego i pewnego tunera. (niemam na myśli pana z pod stolicy który niewiedzieć dlaczego uchodzi za guru)
Moje fotki lotnicze.

http://www.airliners.net/search/photo.search?pid=34090 moje airliners.net
http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=20927 moje jetphotos.net
Avatar użytkownika
eSWu
N3
 
Posty: 349
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 16:09
Lokalizacja: Pyrlandia

Postprzez senior_edmundo » wtorek, 10 cze 2003, 23:18

Pan z pod stolicy uchodził za guru ale pare lat temu, teraz sie nie liczy w środowisku. Jedynie "uliczni maluchowcy" i inni tego typu ludki zgłaszają sie do niego od czasu do czasu.
Ogólnie nie zajmuje sie On już tym
Avatar użytkownika
senior_edmundo
N2
 
Posty: 151
Dołączył(a): piątek, 31 sty 2003, 01:05
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez wally » wtorek, 29 mar 2005, 20:10

kolega chce wystartowac w RC malichem dla przyjemnosci :twisted:
nie chce wygrwac jak ma to zrobic potrzebna jakas licencia :?: pomuszcie :!:
wally
N1
 
Posty: 97
Dołączył(a): czwartek, 11 mar 2004, 00:56
Lokalizacja: WaWa

Postprzez mototom » wtorek, 29 mar 2005, 22:31

No to musi się pospieszyć, bo 9 kwietnia w toruniu zaczyna się kurs i egzamin na licencję. Więcej tutaj http://www.tkm.torun.pl/.
Avatar użytkownika
mototom
A6
 
Posty: 1996
Dołączył(a): środa, 4 gru 2002, 22:48
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez wally » środa, 30 mar 2005, 01:55

to czyli kazdy moze isc sobie na taki kurs i zrobic licencie RC :?:
wally
N1
 
Posty: 97
Dołączył(a): czwartek, 11 mar 2004, 00:56
Lokalizacja: WaWa

Postprzez mototom » środa, 30 mar 2005, 12:34

Jeśli zda zda egzamin, przejdzie pomyślne badania lekarskie to tak.
Avatar użytkownika
mototom
A6
 
Posty: 1996
Dołączył(a): środa, 4 gru 2002, 22:48
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Rallycross

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

cron