Zdjęcia z budowy(i odbudowy) rajdówek

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

Postprzez Fryta » czwartek, 2 lut 2006, 21:16

prezes-tk napisał(a):Wiem, że w następnym numerze WRC ma być jakiś materiał na temat takiego auta, ale nie wiem, czy to będzie dotyczyło cywila czy też planowanej rajdówki.


"Niestety", to będzie o cywilnym VTS-ie...
Avatar użytkownika
Fryta
N3
 
Posty: 436
Dołączył(a): piątek, 2 wrz 2005, 11:19
Lokalizacja: Szczecin


Postprzez Togliatti » piątek, 3 lut 2006, 05:16

prezes-tk napisał(a):Poszukuję informacji na temat zawodnika, który aktualnie buduje rajdówkę na bazie Citroena C2 VTS. Takie samo auta zakupił z myślą o sporcie kolega z mojego Klubu i chcielibyśmy skonsultować pewne kwestie. Jak wszystko pójdzie zgodnie z planem to auto to pojedzie jeszcze na wiosnę w GSMP.
Prezes-tk


Dobrowolscy z Pucharu Peugeota przymierzali się do C2 na 2006...
I o Maciejewskim rzeczywiście było info w WRC.
Pozdrawiam
Togliatti
 
Posty: 38
Dołączył(a): czwartek, 24 mar 2005, 18:52
Lokalizacja: Wwa

Postprzez ccc » niedziela, 19 mar 2006, 22:13

PrezesTK z IRECO w styczniu wyjechala C2 1600VTS Więc pewnie jest już taka w Polsce gotowa!!!
ccc
 
Posty: 31
Dołączył(a): piątek, 14 paź 2005, 10:29

Postprzez prezes-tk » poniedziałek, 20 mar 2006, 19:22

Mój Kolega umówiony jest z IRECO na kwiecień, a to dlatego, że IRECO chciało mieć na miejscu obie C-2 razem ( ze względów technologicznych). Więc jeśli faktycznie zrobili to auto wcześniej, to znaczy, że Kolega niepotrzebnie dał się namówić na czekanie. A tak poza tym, to nadal nie wiemy, kto jest właścicielem tej "drugiej" C-2.
Prezes-tk
www.pensjonatrafa.ta.pl
Avatar użytkownika
prezes-tk
N3
 
Posty: 217
Dołączył(a): sobota, 13 sie 2005, 13:52

Postprzez _misiek055_ » poniedziałek, 20 mar 2006, 23:18

A nie Maciejewski przypadkiem?
Avatar użytkownika
_misiek055_
N3
 
Posty: 355
Dołączył(a): sobota, 10 gru 2005, 19:42
Lokalizacja: Ostrołęka

Postprzez Ohlins » wtorek, 21 mar 2006, 08:58

_misiek055_ napisał(a):A nie Maciejewski przypadkiem?

tak ona jest maciejewskiego, wystarczy spojzec na jego stronie na wypozyczalnie
Avatar użytkownika
Ohlins
A6
 
Posty: 1969
Dołączył(a): środa, 10 gru 2003, 09:54
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez ccc » wtorek, 21 mar 2006, 15:51

Maciejewski nie ma żadnego C2! Na stronie zamieścił zdjęcia nie swojego auta bo jak mniemam chciałby sprawdzić rynek. A w IRECO takie auto na pewno już powstało skoro są u niego zdjęcia z budowy klatki.

PREZES TK może Twój kolega jest umówiony z drugim C2 na kwiecień i bedzie to trzecia C2 a to które już jest było poprostu wcześniej niż Wy.
ccc
 
Posty: 31
Dołączył(a): piątek, 14 paź 2005, 10:29

Postprzez prezes-tk » wtorek, 21 mar 2006, 19:21

Chyba nie, on czeka już od zeszłego roku. Na początku nikomu się nie spieszyło, poza tym koniec roku niósł za sobą inne wydatki, a tera nagle zrobiło się ciasno i czas jakby szybciej leci. Z C-2 musimy po prostu wyjaśnić, jak on jest homologowany. Mamy homologację modelu GT, ale wynika z niej, że posiadany przez Kolegę VTS różni się jednak od GT i to wcale nie drobiazgami, więc cała sprawa nie do końca jest jasna, czy może to jechać w ence lub A-grupie czy też nie. W każdym razie coś z tego będzie, nie wiemy tylko kiedy.
Prezes-tk
www.pensjonatrafa.ta.pl
Avatar użytkownika
prezes-tk
N3
 
Posty: 217
Dołączył(a): sobota, 13 sie 2005, 13:52

Postprzez qbus » wtorek, 21 mar 2006, 19:31

Bez sensu było by jakby Citroen homologował tylko model GT... przecież to była limitowana edycja tylko w Angli, 110 KM, inna atrapa, zwykła skrzynia (nie jak w vtr ten senso drive, chociaz byly tez vtry z zwykłą skrzynią) i białe koła. A VTS ma 125 KM więc różni się czymś napewno.
"Janusz żyje wśród nas. My kibice nigdy o Nim nie zapomnimy."
www.racingshop.pl
Avatar użytkownika
qbus
S1600
 
Posty: 2756
Dołączył(a): poniedziałek, 9 cze 2003, 14:49
Lokalizacja: Myślenice

Postprzez prezes-tk » wtorek, 21 mar 2006, 22:53

Faktycznie trochę bez sensu, ale tak to wygląda. Wystarczy zresztą poszukać na stronach FIA. Jest tylko GT. Dlatego chcieliśmy skonsultować problem z kimś, kto być może już znalazł rozwiązanie i odpowiedź. A jak nie, to zrobimy z niego prototyp.
Prezes-tk
www.pensjonatrafa.ta.pl
Avatar użytkownika
prezes-tk
N3
 
Posty: 217
Dołączył(a): sobota, 13 sie 2005, 13:52

Postprzez ccc » środa, 22 mar 2006, 00:18

prezes tk; jest na forum RSMP temat "Kto czym i kiedy itp" zapytaj tam to ktoś Ci odpowie jak znaleźc gościa który już jeździ C2 pierwszym w polsce i z racji tego że będzie to auto do RSMP to sprawy homologacyjne napewno ma opanowane i pewnie już za sobą...
ccc
 
Posty: 31
Dołączył(a): piątek, 14 paź 2005, 10:29

Postprzez laGadula » środa, 22 mar 2006, 12:57

Citroen C2 VTS niestety nie jest homologowany - pewnie juz wiecie. Jedynie model GT. Chciałbym w zwiazku z tym dowiedzieć sie (z czystej ciekawośći) jak kolega ma zamiar to zrobić ? :shock:
Jako ciekawostek powiem że w GT nawet atrapa przednia jest inna. Kosztuje 1400 PLN a ASO. Jedyną firma która robi zamiennik to CITUNING w UK. Kosztuje 100 funtów.
laGadula
N2
 
Posty: 119
Dołączył(a): poniedziałek, 29 lis 2004, 22:02

Postprzez ccc » środa, 22 mar 2006, 23:33

Nie jesteś na bierząco . VTS jest homologowany jako ewolucja typu i cały puchar C2 jeżdzi od roku z atrapą VTS co nie jest głównym problemem, co powiesz na aluminiowy kolektor i całkiem inny silnik i pojemnośc GT
ccc
 
Posty: 31
Dołączył(a): piątek, 14 paź 2005, 10:29

Postprzez LuiG » środa, 22 mar 2006, 23:34

www.rs-racing.prv.pl jest troche fotek z budowy :)
Avatar użytkownika
LuiG
N3
 
Posty: 230
Dołączył(a): niedziela, 10 paź 2004, 21:12
Lokalizacja: Opole

Postprzez prezes-tk » poniedziałek, 27 mar 2006, 20:58

ccc napisał(a):Nie jesteś na bierząco . VTS jest homologowany jako ewolucja typu i cały puchar C2 jeżdzi od roku z atrapą VTS co nie jest głównym problemem, co powiesz na aluminiowy kolektor i całkiem inny silnik i pojemnośc GT

Faktycznie, dokładnie przejrzałem całą homologację (A-5672) i znalazłem: Ewolucja Typu (ET) z 01.04.2005 - C-2 VTS.
Prosiłbym tylko o pomoc w zrozumieniu następującego zapisu w załączniku J (tłumaczenie polskie na stronach PZMot):
Art. 2 HOMOLOGACJE.
"Ewolucje typu (ET), warianty-kity (VK) i ewolucje sportowe (ES) homologowane dla samochodów turystycznych (Gr.A) nie są ważne dla samochodów produkcyjnych (Gr.N))

i bezpośrednio pod tym:

"Niemniej, ewolucje typu i ewolucje sportowe homologowane w Grupie A od 01.01. 97 są ważne dla grupy N."

Nie rozumiem, jak się mają do siebie oba zapisy.
Prezes-tk
www.pensjonatrafa.ta.pl
Avatar użytkownika
prezes-tk
N3
 
Posty: 217
Dołączył(a): sobota, 13 sie 2005, 13:52

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron