przez żółtodziób » poniedziałek, 28 kwi 2003, 21:54
hmm na 99% jestem już przekonany... Tercjak faktycznie jest zgłoszony do rajdu w Corolli WRC, pytanie tylko czy się stawi na starcie, ale skoro się zgłosił to chyba tak... Zwłaszcza że inna załoga jest zgłoszona jakimś Golfem A7 (nie pisze ze Kit Car, ale nie wykluczone że to ten właśnie golf, albo Tercjak go wypożyczył albo opylił)
Za to Seat tak długo myślał kogo wsadzic do swojego padła że nie wsadził nikogo... osiołkowi w złoby dano, w jednym owies w drugim siano... już za czasów Krasickiego "duze zdecydowanie" było cechą narodową Polaków...
Ale są za to dwa Lancery w grupie A... Maciejewski - Evo 6 , Korzanowski - Evo 7, pewnie jakieś dziwnie zupgrade'owane Nki, nawet za Corollą Tercjaka nie pogonią... No i Ghizzi swoją Integrale Evoluzione...
Adamus jednak zahaczył się w Corsie VK 1600... przyfarciło mu sie w w końcu wsiadł do oklejonego na cały sezon wozu, teraz tylko jechać przed siebie i zdobyć Trofeum 1600. Ale zapowiada się niezła Walka z Grzybem który dysponuje teoretycznie lepszym wozem. Poza tym jest jeszcze jeden duży znak zapytania - Junior. Jeśli on też włączy się do walki to będezie ciekawiej niż w generalce. Bełtowski na pewno też skubnie parę punktów, na peno sobie od Jurcczaka za dużo w kaszę nie da dmuchać, może się okazaćże przy odrobinie szczęscia będzie znowu wysoko w klasie. Takich szans raczej nie ma Nowy, który przesiadł się do francuskiej wersji pucharowej 206stki, która co tu dużo gadać jest bardziej rozbudowana od naszej wiochy i już pod polski puchar nie podchodzi. Ma to 160 KM, za dużo jak na PP ale za mało żeby pogonić chocby za Felicią KitCar. Nie wiem czy to była rozsądna decyzja, wózek prawie taki sam a mniejsze szanse na sponsorów w przyszłym roku(odpada argument wysokiego miejsca w klasie). Murowanm faworytem Nki jest niestety Frycz. Mówię niestety dlatego że miał jechać WRCówą albo Nką za granicą. Teraz patrzę... stare Evo 5 zgłoszone w zespole Kuliga...