Ford Focus WRC 2006

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

Ford Focus WRC 2006

Postprzez żółtodziób » sobota, 12 lis 2005, 01:29

Jak na razie kicha, autko niedoinwestowane. Poniekąd każdy nowy Ford był niedopracowany, co przejawiało się awariami, ale ilekroć coś cnowego debiutowało tyle razy widać było w tym potencjał, teraz jest mizeria...
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz


Postprzez Kimi » sobota, 12 lis 2005, 08:44

Kicha to mało powiedziane , raczej tragedia :?
Muszą nad nim dużo popracować żeby Marcus mógł wygrywać .
Kimi
N3
 
Posty: 489
Dołączył(a): niedziela, 25 wrz 2005, 10:01

Postprzez schwepes » sobota, 12 lis 2005, 10:07

i do tego kiepsko wygląda :P ;)
Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez b_smietana » sobota, 12 lis 2005, 10:42

Jak znowu kicha. Kresta jedzie swoje nawet w nowym Focusie. A pamiętacie może debiut Lancera? To była dopiero kicha :wink:

PS: Z wyglądu też mi się nie podoba
Avatar użytkownika
b_smietana
N1
 
Posty: 91
Dołączył(a): czwartek, 20 paź 2005, 17:19
Lokalizacja: Czerwionka

Postprzez Bocian » środa, 16 lis 2005, 00:54

Miejcie na uwadze fakt ze nie ma aktywnych dyfrow
Obrazek
"Kiedy Misiek zapnie bok, orgazm jest o krok":D
Avatar użytkownika
Bocian
N1
 
Posty: 85
Dołączył(a): poniedziałek, 29 lis 2004, 01:10
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Fryta » środa, 16 lis 2005, 13:25

Ford dobrze wymyślił z tą Australią. Jak dobrze wiemy w przyszłym roku nie wolno stosować aktywnych dyfrów itp. do czego Ford zastosował się w nowym Focusie. Spisali więc z góry wynik w Australii na straty ale sam rajd był dla nich bezcennym poligonem doświadczeń które powinny zaprocentować w pierwszych rajdach, w których reszta ekip będzie dopiero co testować swoje pojazdy...
Avatar użytkownika
Fryta
N3
 
Posty: 436
Dołączył(a): piątek, 2 wrz 2005, 11:19
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Ohlins » środa, 16 lis 2005, 20:33

Kimi napisał(a):Kicha to mało powiedziane , raczej tragedia :?
Muszą nad nim dużo popracować żeby Marcus mógł wygrywać .

no nie wiem czy taka kicha, roman pojechał raktycznie nawet lepiej co we wczesniejszych rajdach a poza tym mieli kare za nowy silnik no i jeszcze jak jechali bez aktywnych to dla mnie rewelacja
Avatar użytkownika
Ohlins
A6
 
Posty: 1969
Dołączył(a): środa, 10 gru 2003, 09:54
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez nhw220t » czwartek, 17 lis 2005, 15:21

Panowie, a jak to będzie z tymi dyframi w przyszłym sezonie? Wszystkie trzy nieaktywne? Czy np. przedni i tylny nieaktywne a centralny aktywny?
WUY3902
Avatar użytkownika
nhw220t
N2
 
Posty: 105
Dołączył(a): sobota, 24 maja 2003, 22:30
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez schwepes » czwartek, 17 lis 2005, 20:47

w załączniku nie ma ani słowa o centralnym - przedni i tylny dyfer nie mogą być aktywne tzn. ich regulacja może odbywać się tylko "za pomocą narzędzi na zatrzymanym samochodzie"

dodatkowo nie można używać stopów tytanu na stabilizatory oraz na wał napędowy, stabilizatory muszą być bez regulacji (podczas jazdy), muszą być w pełni mechaniczne, nie może być połączenia między przednim i tylnym stabilizatorem itp.

zabronione jest korzystanie z natrysku wody na IC, oraz wtrysku wody

są też planowane zmiany na rok 2007 m.in ograniczony st. sprężania do 11.5:1
Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez nhw220t » piątek, 18 lis 2005, 13:58

Mnie sie te zmiany podobaja. Moze znowu zobaczymy jazde bokami. Mam nadzieje.
WUY3902
Avatar użytkownika
nhw220t
N2
 
Posty: 105
Dołączył(a): sobota, 24 maja 2003, 22:30
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Kimi » piątek, 18 lis 2005, 18:56

Jazdy bokami raczej nie zobaczymy , teraz jeździ się tak żeby czasu nie tracić :?
Kimi
N3
 
Posty: 489
Dołączył(a): niedziela, 25 wrz 2005, 10:01

Postprzez mda » piątek, 18 lis 2005, 19:03

a moze bedzie trudno utrzymac samochod na drodze?? i nie bedzie innego sposobu na pokonanie zakretu niz bok?? :roll:
all we do is kiteboarding...
Avatar użytkownika
mda
A6
 
Posty: 1007
Dołączył(a): niedziela, 27 lut 2005, 14:23
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez schwepes » piątek, 18 lis 2005, 19:16

Kimi napisał(a):Jazdy bokami raczej nie zobaczymy , teraz jeździ się tak żeby czasu nie tracić :?

A jazda bez poślizgów to niby wymysł kierowców ery WRC? Już w książkach o technice jazdy z lat 80-tych (jak nie 70-tych) pisali że optymalny sposób pokonania zakrętu to przejazd bez poślizgu.
Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Kimi » sobota, 19 lis 2005, 00:03

Chodzi o to że w ostatnich latach przestali jeździć bokami .
Nie chodzi o ere WRC bo kiedyś jeździły bokami .
Kimi
N3
 
Posty: 489
Dołączył(a): niedziela, 25 wrz 2005, 10:01

Postprzez schwepes » sobota, 19 lis 2005, 01:08

No bo ostatnie lata to rozwój aktywnych dyferencjałów. Jazda na okrągło zaczęła się od momentu pojawienia się aktywnych dyfrów - i wszystko układa się w logiczną całość bo pierwsze WRC ze szperami latały bokami. A jak jest naprawdę zobaczymy w styczniu ;) .

btw. testy modeli s2000 bez akt. dyfrów wypadły obiecująco pod względem widowiskowości ;)
Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Następna strona

Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron