P.I.M.P. napisał(a):Gdybys zadal sobie troche trudu i pogrzebal to bys zobaczyl, ze oprocz felg i foteli z klatka (ktore nie wnosza nic do tuningu mechanicznego) czlowiek wlozyl troche umiejetnosci w budowe silnika, zawiasu itp.
Co do naglosnienia. W tym przypadku bylyby to tylko zbedne kilogramy. A muzyka jaka wydobywa sie z wydechu i turbiny jest miodem dla uszu. Tak wiec poczytaj, pogladaj i wypowiedz sie jeszcze raz.
ble, ble, ble, .....
Po pierwsze to jest temat tuning z klasą , a nie tuning mechaniczny.
Po drugie nic nawet nie wspomniałem o silniku (celowo, bo nawet na zdjęciu widać, że "coś" było dodane).
Po trzecie, wszystko co mówiłem było na podstawie tych trzech zdjęć.
Po czwarte, ciekawe skąd wyssałeś te rewelacje o zawieszeniu. Jedyne co , to widać , że zostało obniżone do granic możliwości . Z całą pewnością nie na polskie drogi .
Odnośnie wydechu to też trudno cokolwiek powiedzieć.
Nagłośnienie to zbędne kilogramy Skąd wiesz , może sobie coś zainstalował. Czemu miał sobie żałować "zbędnych kilogrmów" Już dodał klatkę, to nie chodziło chyba o obniżanie wagi. Jest spora szansa , że nagłośnienie ważyłoby mniej .
Najważniejsze na koniec. Tak jak zaznaczyłem, jest to moje zdanie. Tobie nie musi się ono podobać .