1.6 Turbo

wszystko o tuningu...

Moderator: SebaSTI

1.6 Turbo

Postprzez ŁukaszWRC » czwartek, 15 wrz 2005, 18:43

Witam!
Słyszeliście może o zaturbionym silniku 1.6 16V Fiata(montowany w Bravo, Brava, Marea, Palio, Siena i wielu innych modelach Fiata i Lancii) o stadardowej mocy 103KM.
Czekam na wszelkie informacje na ten temat, bo coraz bardziej kręci mnie taka przeróbka. Nie wiem jednak jak, gdzie i za ile takie coś można zrobić.
Informacje o wszelkich innych przerókach tego silnika oraz o tuningu Fiata Siena również mile widziane.
Pozdrawiam wszystkich
Avatar użytkownika
ŁukaszWRC
A5
 
Posty: 976
Dołączył(a): sobota, 13 sie 2005, 22:47
Lokalizacja: RKR


Postprzez Mars » czwartek, 15 wrz 2005, 18:56

Na zawodach 1/4 mili można spotkać Sienie tylko, że 1,4 ale wlasnie Turbo...moc ok 140KM.
http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... ight=siena
W tym topicu jest rozmowa o tym aucie i jest tam osoba przez którą mozesz dotrzec do wlasciciela tej 140 konnej Sieny.
3xFSO + 1xFSM + na jesieni jakieś E36 :D
Avatar użytkownika
Mars
A6
 
Posty: 1753
Dołączył(a): niedziela, 25 kwi 2004, 10:17
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Beret » niedziela, 18 wrz 2005, 23:40

generalnie sprezanie w tym silniku podobno jest za wysokie, w momencie w ktorym zapompujesz mu nawet 0.4 bara jest szansa ze tlok wyskoczy przez maske...
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Postprzez Buncol » wtorek, 11 paź 2005, 16:35

Mars napisał(a):Na zawodach 1/4 mili można spotkać Sienie tylko, że 1,4 ale wlasnie Turbo...moc ok 140KM.
http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... ight=siena
W tym topicu jest rozmowa o tym aucie i jest tam osoba przez którą mozesz dotrzec do wlasciciela tej 140 konnej Sieny.


tyle to miala w 2003 roku. W tym sezonie miala ponad 200km.
Obrazek
Buncol
A6
 
Posty: 1151
Dołączył(a): wtorek, 5 paź 2004, 16:49
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez SeBa » wtorek, 18 paź 2005, 21:19

może zamiast przerabiać wolnossący silnik na turbo lepiej było by od razu kupic gotowy używany silnik turbo :?: :?: myśłe że silnik od Lancii Delty HF Turbo pasował by w sam raz... poj 1600 moc ok 140 km a ponieważ jest to montowane wszystko przez fabryke więc myśle że i trwałość takiej jednostki była by większa
SeBa
N2
 
Posty: 133
Dołączył(a): poniedziałek, 4 paź 2004, 09:58
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Buncol » wtorek, 18 paź 2005, 22:14

glupoty opowiadasz...
Obrazek
Buncol
A6
 
Posty: 1151
Dołączył(a): wtorek, 5 paź 2004, 16:49
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez żółtodziób » środa, 19 paź 2005, 10:25

może zamiast przerabiać wolnossący silnik na turbo lepiej było by od razu kupic gotowy używany silnik turbo myśłe że silnik od Lancii Delty HF Turbo pasował by w sam raz... poj 1600 moc ok 140 km a ponieważ jest to montowane wszystko przez fabryke więc myśle że i trwałość takiej jednostki była by większa



:shock: przeszczepiać od Lancii? zdajesz sobie sprawe jak to przedroży sprawę? Na szrocie takiego silnika raczej nie znajdziesz, możesz tylko kupić lancię (a i to nie będzie proste, zbyt dużo tego to u nas nie jeździ)...
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Beret » środa, 19 paź 2005, 20:09

mozna raczej pomyslec o 2.0 t z fiata coupe... ale to tez droga zabawa... i nie wiem nawet czy sie zmiesci...
zeby dac przyzwoite doladowanie trzeba zakuc silnik, a ze do tych silnikow nie ma kutych gratow trzeba je zrobic na zamowienie... a same tloki to wydatek ponad 2000... niestety, fait nie lubi zaturbiania :(
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Postprzez ŁukaszWRC » środa, 19 paź 2005, 22:24

O tym silniku z Lancii pierwszy raz słysze. Zdobycie takiego w dobrym stanie pewnie graniczy z cudem.
Tak czy siak wymiana silnika nie wchodzi w rachubę, ten seryjny ledwo się mieści.
Avatar użytkownika
ŁukaszWRC
A5
 
Posty: 976
Dołączył(a): sobota, 13 sie 2005, 22:47
Lokalizacja: RKR

Postprzez Buncol » środa, 19 paź 2005, 23:20

Jesli chcesz jezdzic szybko to sprzedaj ta siene, albo przygotuj sie na wydatek rzedu 15k pln jesli chcesz miec wszystko zrobione fachowo.
Obrazek
Buncol
A6
 
Posty: 1151
Dołączył(a): wtorek, 5 paź 2004, 16:49
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Beret » czwartek, 20 paź 2005, 00:48

powiem tak: za zaturbienie civica krzykneli mi ok 8 tysiecy, ale przy doladowaniu nie przekraczajacym 0.4 bara (tyle to mialo byc gruuuuuuuby max) z mozliwoscia podkrecenia na zawody... z tym ze nie wiem czy majac doladowanie rzedu 0.7-0.8 nie wyplulbym np tloka... 1.4 hondowskie jest malo wdzieczne do zaturbiania, ale ponoc 1.6 to juz tragedia... no chyba ze zakujesz... a tu ida koszty...
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Postprzez Buncol » czwartek, 20 paź 2005, 07:20

Bero ja w tej kwocie licze jeszcze zawias, hamulce i rezerwe jaka powinna zostac na wypadek awarii.

PS: Te turbo mialo byc w Promotorze?
Obrazek
Buncol
A6
 
Posty: 1151
Dołączył(a): wtorek, 5 paź 2004, 16:49
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Beret » piątek, 21 paź 2005, 04:52

akurat do promotora bym nie poszedl, dowiadywalem sie w toma racing
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno


Powrót do Tuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

cron