Moderator: SebaSTI
wrxsti0 napisał(a):Wisła - AK Śląski
Cieszynka - AK Cieszyński
To że jest ten sam dyrektor nie oznacza że wszystko jest tak samo
MSG Racing napisał(a):To potwierdza pomysł usunięcia A-grup z RPP.
Bad-i napisał(a):Możecie coś wiecej napisać o tej likwidacji A grup!
Jeżeli by sie tak stało to zauebiscie by załatwili kilkanaście jak nie wiecej osób. Bo przecież wiadomo ze takiego samochodu w PL juz byś nie sprzedal
viper napisał(a):. Można zakazać startów w rpp samochodom R grupy , choc w to wątpię , bo R grupa to A bardziej rozbudowana , ale z logicznego punktu widzenia jest bez sensu robić A grupę.
Bad-i napisał(a):to co piszesz ma sens..... Tylko po co w RPP puszczac auta klasy R3 ? lub nawet R2 (chociaz uwazam ze takie C2 nie jest juz tak bardzo drogie - w sumie mozna kupic rajdowki taniej niz CTRy)
i jeszcze jednoviper napisał(a):. Można zakazać startów w rpp samochodom R grupy , choc w to wątpię , bo R grupa to A bardziej rozbudowana , ale z logicznego punktu widzenia jest bez sensu robić A grupę.
a nie o to chodzi zeby bylo taniej - auta R2 i R3 zawsze beda szybsze ale jednoczesnie zawsze beda drozsze w kupnie i eksploatacji
viper napisał(a):Bad-i napisał(a):to co piszesz ma sens..... Tylko po co w RPP puszczac auta klasy R3 ? lub nawet R2 (chociaz uwazam ze takie C2 nie jest juz tak bardzo drogie - w sumie mozna kupic rajdowki taniej niz CTRy)
i jeszcze jednoviper napisał(a):. Można zakazać startów w rpp samochodom R grupy , choc w to wątpię , bo R grupa to A bardziej rozbudowana , ale z logicznego punktu widzenia jest bez sensu robić A grupę.
a nie o to chodzi zeby bylo taniej - auta R2 i R3 zawsze beda szybsze ale jednoczesnie zawsze beda drozsze w kupnie i eksploatacji
Ja ciebie rozumiem, ale widzisz problem w tym, ze od tego roku są nowe regulaminy, a nie po to są wprowadzane nowe , żeby był powrót do starych. Widzisz to taki trudny okres dla zawodników, bo stare jest już drogie, a nowe bardzo drogie i trzeba odczekać kilka lat za nim rynek na pompuje sie samochodami z nowych klas i wtedy będzie taniej, bo taka jest niestety kolej rzeczy, dlatego ja obstawiam , ze nie będzie , żadnych regulaminów dotyczących ograniczeń technologicznych. Tak czy siak lepiej zainwestować w dobre auto grupy N, lub wogóle w grupę R, ale to wiadomo wydatek już grubo ponad 100 000 i tak będzie jeszcze kilka lat. Jedyne pocieszenie, ze te auta bedą funkcjonować co najmniej kilka lat i na pewno wartość bedą trzymać. Pytanie kto będzie miał na to kasę, bo myśle , ze nie liczni.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości