38 rajd Cieszyńska Barbórka 2012

Puchar Polskiego Związku Motorowego

Moderator: SebaSTI

Re: 38 rajd Cieszyńska Barbórka 2012

Postprzez Szym » poniedziałek, 12 lis 2012, 21:28

Cześć wszystkim!


Mam pytanie odnośnie tego, który odcinek wg Was jest najciekawszy i najłatwiej się do niego dostać z większych miejscowość. Pytam dlatego, że dojeżdżam PKSem i nie ogarne jak będę musiał dymać 10km rano. Także jeżeli chodzi o bliskość do Ustronia to Cisownica na pewno ale czy są tam jakieś ciekawe miejsca i jak bardzo oddalone od startu?
Szym
 
Posty: 12
Dołączył(a): sobota, 19 lis 2011, 00:55
Lokalizacja: Bielsko-Biała


Re: 38 rajd Cieszyńska Barbórka 2012

Postprzez bimber » poniedziałek, 12 lis 2012, 22:08

meta odcinka wiślicy, jest okolo kilometra od dwupasmówki relacji wisła- katowice, na skrzyżowaniu jest przystanek a od krzyżówki w drogomyślu z buta masz może 10 minut. żależy skąd dojeżdżasz,
bimber
N3
 
Posty: 497
Dołączył(a): wtorek, 20 lis 2007, 23:29
Lokalizacja: śląsk cieszyński

Re: 38 rajd Cieszyńska Barbórka 2012

Postprzez Szym » poniedziałek, 12 lis 2012, 22:32

A gdybym dojechał do Skoczowa i poszedł w stronę startu wiślicy? Jest tam coś ciekawego? Jeżeli tak to ile trzeba mniej więcej iść. Dojeżdżam z Bielska
Szym
 
Posty: 12
Dołączył(a): sobota, 19 lis 2011, 00:55
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: 38 rajd Cieszyńska Barbórka 2012

Postprzez FanGrzyb » poniedziałek, 12 lis 2012, 23:52

Avatar użytkownika
FanGrzyb
A5
 
Posty: 502
Dołączył(a): sobota, 20 sie 2005, 17:51
Lokalizacja: Babica k/ Rzeszowa

Re: 38 rajd Cieszyńska Barbórka 2012

Postprzez MSG Racing » wtorek, 13 lis 2012, 03:39

wrxsti0 napisał(a):Wisła - AK Śląski
Cieszynka - AK Cieszyński
To że jest ten sam dyrektor nie oznacza że wszystko jest tak samo

Niestety nie masz racji. Tak jak kolega wyzęj pisał w organizacji dużo pomaga Śląski.

Rajdówki na sprzedaż. To potwierdza pomysł usunięcia A-grup z RPP. Nie jest to najlepszy pomysł bo wystarczyłoby R2 wywalić.
Inna sprawa, że każdy chce co roku coś nowego, rozwojowego, szczególnie, że auta wykorzystuje i ma dobre wyniki.
Co do kalendarza na 2013 to sorry to nie jest RPP tylko jak ktoś pisał jeden dzień RSMP plus dwa rajdy. Mazowiecki i Cieszynka. Tak z lekka dramat nie cykl rajdowy. Szkoda ale takie są realia.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Re: 38 rajd Cieszyńska Barbórka 2012

Postprzez martin.h » wtorek, 13 lis 2012, 10:48

MSG Racing napisał(a):To potwierdza pomysł usunięcia A-grup z RPP.


Jeśli się to potwierdzi to chyba będzie to gwódź do trumny :(

A co do trasy to ja polecam OS Cisownica, jedyny w prawdziwym górskim klimacie, bardzo malowniczy i wymagający :)
Beskidy na rowerze -> https://plus.google.com/u/0/photos/118155666108479221380/albums
Avatar użytkownika
martin.h
A6
 
Posty: 1109
Dołączył(a): środa, 4 sty 2006, 22:45
Lokalizacja: Chorzów

Re: 38 rajd Cieszyńska Barbórka 2012

Postprzez Bad-i » wtorek, 13 lis 2012, 11:03

Możecie coś wiecej napisać o tej likwidacji A grup!
Jeżeli by sie tak stało to zauebiscie by załatwili kilkanaście jak nie wiecej osób. Bo przecież wiadomo ze takiego samochodu w PL juz byś nie sprzedal
Bad-i
N3
 
Posty: 324
Dołączył(a): poniedziałek, 5 paź 2009, 17:21

Re: 38 rajd Cieszyńska Barbórka 2012

Postprzez viper » wtorek, 13 lis 2012, 15:19

Bad-i napisał(a):Możecie coś wiecej napisać o tej likwidacji A grup!
Jeżeli by sie tak stało to zauebiscie by załatwili kilkanaście jak nie wiecej osób. Bo przecież wiadomo ze takiego samochodu w PL juz byś nie sprzedal

Ktoś coś źle zrozumiał. Dzisiaj A grupa wchłonieta została do R grupy, dlatego bez sensu jest budować samochód A grupowy, bo i tak nie na wiąże sie walki z R ( a6 nie ma szans z r2 , a 7 z r3). A grupa wynika z homologacji. Można zakazać startów w rpp samochodom R grupy , choc w to wątpię , bo R grupa to A bardziej rozbudowana , ale z logicznego punktu widzenia jest bez sensu robić A grupę. Teraz przy kupnie auta trzeba będzie uważać, bo dużo aut, ktore jechały w A grupie moze być sprzedawane jak N. Trochę to zamotane, ale myśle czytelne.
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: 38 rajd Cieszyńska Barbórka 2012

Postprzez Bad-i » wtorek, 13 lis 2012, 16:26

to co piszesz ma sens..... Tylko po co w RPP puszczac auta klasy R3 ? lub nawet R2 (chociaz uwazam ze takie C2 nie jest juz tak bardzo drogie - w sumie mozna kupic rajdowki taniej niz CTRy)

i jeszcze jedno
viper napisał(a):. Można zakazać startów w rpp samochodom R grupy , choc w to wątpię , bo R grupa to A bardziej rozbudowana , ale z logicznego punktu widzenia jest bez sensu robić A grupę.


a nie o to chodzi zeby bylo taniej - auta R2 i R3 zawsze beda szybsze ale jednoczesnie zawsze beda drozsze w kupnie i eksploatacji
Bad-i
N3
 
Posty: 324
Dołączył(a): poniedziałek, 5 paź 2009, 17:21

Re: 38 rajd Cieszyńska Barbórka 2012

Postprzez matufa » wtorek, 13 lis 2012, 17:21

matufa
N3
 
Posty: 442
Dołączył(a): sobota, 16 lut 2008, 18:27

Re: 38 rajd Cieszyńska Barbórka 2012

Postprzez viper » wtorek, 13 lis 2012, 17:45

Bad-i napisał(a):to co piszesz ma sens..... Tylko po co w RPP puszczac auta klasy R3 ? lub nawet R2 (chociaz uwazam ze takie C2 nie jest juz tak bardzo drogie - w sumie mozna kupic rajdowki taniej niz CTRy)

i jeszcze jedno
viper napisał(a):. Można zakazać startów w rpp samochodom R grupy , choc w to wątpię , bo R grupa to A bardziej rozbudowana , ale z logicznego punktu widzenia jest bez sensu robić A grupę.


a nie o to chodzi zeby bylo taniej - auta R2 i R3 zawsze beda szybsze ale jednoczesnie zawsze beda drozsze w kupnie i eksploatacji

Ja ciebie rozumiem, ale widzisz problem w tym, ze od tego roku są nowe regulaminy, a nie po to są wprowadzane nowe , żeby był powrót do starych. Widzisz to taki trudny okres dla zawodników, bo stare jest już drogie, a nowe bardzo drogie i trzeba odczekać kilka lat za nim rynek na pompuje sie samochodami z nowych klas i wtedy będzie taniej, bo taka jest niestety kolej rzeczy, dlatego ja obstawiam , ze nie będzie , żadnych regulaminów dotyczących ograniczeń technologicznych. Tak czy siak lepiej zainwestować w dobre auto grupy N, lub wogóle w grupę R, ale to wiadomo wydatek już grubo ponad 100 000 i tak będzie jeszcze kilka lat. Jedyne pocieszenie, ze te auta bedą funkcjonować co najmniej kilka lat i na pewno wartość bedą trzymać. Pytanie kto będzie miał na to kasę, bo myśle , ze nie liczni.
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: 38 rajd Cieszyńska Barbórka 2012

Postprzez Mateox » wtorek, 13 lis 2012, 18:44

i jakie miejscówki obstawiacie?:)
patrząc po onboardach, to faktycznie najciekawsza jest ta Cisownica, a szczególenie fajna jest partia w ok. 7 minucie, gdzie z góry będzie widać dość spory kawałek odcinka :)
Oes WIślica dość prosty, no a Ochaby hm.. jest hopa miedzy stawami i koło drugiej drogi ewakuacyjnej tez w miarę :)

jakieś info o zerówkach?
Mateox
N1
 
Posty: 88
Dołączył(a): środa, 14 wrz 2011, 16:32
Lokalizacja: Cieszyn

Re: 38 rajd Cieszyńska Barbórka 2012

Postprzez szirer205xs » wtorek, 13 lis 2012, 19:13

Ja napewno będę na Wislicy na tym spadaniu od startu (film nie oddaje go za dobrze jest tam naprawde szybko wąskko i dziurawo a droga jest równoczesnie korytem potoku ;) a i te szybkie i krotkie zakręty dalej są dosć ciekawe z jednej strony skarpa z drugiej od razu stawy :) jedyna wada to że jesli ktos chce podejsć od startu to może tam być problem z parkingiem :)
jaskiniatrolla.eu
Avatar użytkownika
szirer205xs
A5
 
Posty: 727
Dołączył(a): poniedziałek, 10 lis 2003, 12:28
Lokalizacja: Skoczów

Re: 38 rajd Cieszyńska Barbórka 2012

Postprzez Bad-i » wtorek, 13 lis 2012, 19:23

viper napisał(a):
Bad-i napisał(a):to co piszesz ma sens..... Tylko po co w RPP puszczac auta klasy R3 ? lub nawet R2 (chociaz uwazam ze takie C2 nie jest juz tak bardzo drogie - w sumie mozna kupic rajdowki taniej niz CTRy)

i jeszcze jedno
viper napisał(a):. Można zakazać startów w rpp samochodom R grupy , choc w to wątpię , bo R grupa to A bardziej rozbudowana , ale z logicznego punktu widzenia jest bez sensu robić A grupę.


a nie o to chodzi zeby bylo taniej - auta R2 i R3 zawsze beda szybsze ale jednoczesnie zawsze beda drozsze w kupnie i eksploatacji

Ja ciebie rozumiem, ale widzisz problem w tym, ze od tego roku są nowe regulaminy, a nie po to są wprowadzane nowe , żeby był powrót do starych. Widzisz to taki trudny okres dla zawodników, bo stare jest już drogie, a nowe bardzo drogie i trzeba odczekać kilka lat za nim rynek na pompuje sie samochodami z nowych klas i wtedy będzie taniej, bo taka jest niestety kolej rzeczy, dlatego ja obstawiam , ze nie będzie , żadnych regulaminów dotyczących ograniczeń technologicznych. Tak czy siak lepiej zainwestować w dobre auto grupy N, lub wogóle w grupę R, ale to wiadomo wydatek już grubo ponad 100 000 i tak będzie jeszcze kilka lat. Jedyne pocieszenie, ze te auta bedą funkcjonować co najmniej kilka lat i na pewno wartość bedą trzymać. Pytanie kto będzie miał na to kasę, bo myśle , ze nie liczni.


Ja z tym nie mam problemu, chcialbym tylko zeby PZM robil regulamin na co najmniej dwa sezony oraz informowal zawodnikow o nadchodzacych zmianach in advance :;
Bad-i
N3
 
Posty: 324
Dołączył(a): poniedziałek, 5 paź 2009, 17:21

Re: 38 rajd Cieszyńska Barbórka 2012

Postprzez Mateox » wtorek, 13 lis 2012, 23:11

Jest gdzieś można dostępna cała mapa rajdu? z wszystkimi 3 odcinkami na 1 mapie?
Mateox
N1
 
Posty: 88
Dołączył(a): środa, 14 wrz 2011, 16:32
Lokalizacja: Cieszyn

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Puchar PZM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron