Moderator: SebaSTI
kostek45 napisał(a):HANS - obowiązkowy. Reszta ekwipunku - w miarę rozsądku finansowego, ale bezpiecznie.
gregortest napisał(a):Fakt, klasa A7 istnieje i ma się bardzo dobrze.
W porządku, w takim razie zrobić klasa A7, ale auta tylko z utraconą homologajcą.
Hans został wymyślony po to aby wyciągnąć kasę od wszystkich bez wyjątku.
Poszła działa z firm produkujących fotele itp i zrobiło się przepisy obowiązkowe.
Koszty, koszty koszty.
Przygotowanie w ciuchach z homo i hansem to ponad 5 koła x 2.
Przy startach Astrą to koszt skrzyni ze szperą.
Generalnie jest Rada zawodników - ma powstać i do nich powinno się skierować te wszystkie uwagi.
Maxikitcar napisał(a):Viper, ale ty nierozumiesz, ubranie z homo można kupic nowe jak MASZ zapewnione starty wiecej niż trzy razy w roku, lub cały sezon, inaczej to są dodatkowe koszty,ok 3500zł na nowe ubranie przy startach raz w roku to są pieniądze stracone!!!I tu by wchodziły oszczędności z homologacji utraconej a reszta kasy by poszła na części do rajdówki lub wpisowe można było opłacić co wiąże się już ze startem.
Bad-i napisał(a):
Abstrachując od pieniedzy, pamietajcie tez o wiekszosci ludzi ktorzy jezdza za swoje. W moim przypadku przejscie do RSMP wiaze sie z koncem jazdy, za to w RPP moge latac caly sezon rok po roku.
Zoe napisał(a):Bad-i napisał(a):
Abstrachując od pieniedzy, pamietajcie tez o wiekszosci ludzi ktorzy jezdza za swoje. W moim przypadku przejscie do RSMP wiaze sie z koncem jazdy, za to w RPP moge latac caly sezon rok po roku.
Nie rozumiem? Jakie są różnice w kosztowe między RPP a RSMP?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości