Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Puchar Polskiego Związku Motorowego

Moderator: SebaSTI

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez viper » piątek, 17 lut 2012, 15:25

toydols napisał(a):Chłopczyku idź stąd. Bo obrażasz ludzi. Ty nawet nie czytałeś o takiej liczbie rajdów jaką Kaczmarek przejechał (tak w RSMP jak i RPP).
Zarzucasz wszystkim wokół, że nic nie robią. Jak ktoś coś robi jesteś pierwszy do krytykowania. Ale tak naprawdę jedyną osobą, która tu nic nie robi tylko klepie w klawiaturę jesteś Ty.
Co Ty zrobiłeś oprócz klepania? Bo ja na przykład zrobiłem wiele. O kilku takich rzeczach wspomniałem. Ale Ty nawet nie potrafiłeś zrozumieć tego co napisałem.

Poza tym w dalszym ciągu nie da się czytać tego co piszesz, bo używasz języka polskawego, mając w głębokim poważaniu innych. To co piszesz trzeba czytać po 4 razy, a i tak połowy nie można zrozumieć.

Ba! Tobie nawet nie chce się sprawdzić co zrobili ludzie, z którymi toczysz zażarty monolog (bo z Twojej strony na pewno to dyskusją nie jest), jakie mają doświadczenie i co naprawdę zrobili.

Widzę co się zmieniło na lepsze. Widzę, co zmieniło się na gorsze. Widzę co się nie zmieniło, a zmian wymaga. Widzę to o wiele lepiej od Ciebie, bo od lat jestem zawodnikiem i działaczem. Wiele lat pisałem o rajdach - czasem krytycznie, czasem wręcz przeciwnie. Wiele rajdów zabezpieczałem. I wiem o wielu rzeczach, o których nie masz po
jęcia, bo znasz je jedynie z internetu.

Ale widzę, że Ty wiesz lepiej. Lepiej od wszystkich. Wszystko! Może więc do rady zawodników zgłoś się sam? Z całą
pewnością jesteś doświadczonym zawodnikiem/działaczem/sędzią/organizatorem. Taki omnibus po prostu! Wtedy będziemy mieli najlepsze rajdy na świecie.
Ja niestety nie mam na to czasu, bo wciąż odczuwam skutki wypadku, a oprócz tego muszę zarabiać na chleb. Za to wiem, że jak w robienie czegokolwiek zaangażuje się niejaki viper, to będziemy mieli najlepiej.

Nie chlopczykuj mi tu, bo wiedzieć o czymś to jedno, a robić coś w tej kwestii to drugie. Ja nic nie muszę sprawdzać i i nie muszę nawet nic wiedzieć choć myśle , ze dowodów z mojeej strony jest wystarczająco dlaczego bk jest innego dnia niż zapoznanie.

Mówię tylko, ze jak ci sie cos nie podoba i chcesz coś zrobić to rusz dupę z pod komputera i sie tym zajmij fizycznie, a nie forumowo. Teraz chyba masz stylistycznie i to chyba zrozumiesz. Ja nie krytykuje nikogo i nie wymagam tez od siebie. Ty krytykujesz co ci nie pasuje, ale nic z tym nie robisz. Masz jakiś pomysł to go zrealizuj, a nie komentuj co byś zrobił gdyby .... Tym bardziej, ze kolegów do akompaniamentu na pewno znajdziesz. To, ze brales udział w rajdach i siedzisz w środowisku to moze znaczyć ze znasz temat, ale wcale nie znaczy, ze zrobiłeś coś pożytecznego dla tego środowiska.
Zauważyłem, ze na forach jak ktoś nie wie co ma powiedzieć to sie czepia błędów stylistyki itd. Stary chwyt obronny jak sie nie ma argumentów. Jak czegos nie rozumiesz to nie wdawaj sie w dyskusje.
Kolega Kaczmarek wypowiada sie jakby tylko on pracował , a inni leżeli. Niestety jak sie coś chce zmienić to niestety często to kosztuje twojego czasu za darmo i nie zawsze sie na tym zarabia. Najprościej powiedzieć ja nie mam czasu, bo pracuje i muszę zarabiać. Wielu pracuje i z pasji do swojego sportu robią to za darmo.
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42


Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez toydols » piątek, 17 lut 2012, 16:18

Tak dla przykładu tylko:
w listopadzie 2010 po wypadku na rajdzie miałem połamane 9 żeber, każde wielokrotnie, wielokrotnie przebite płuco, złamanie kości krzyżowej, podwójne złamanie kości łonowej, przezpanewkowe złamanie kości kulszowej, wstrząśnienie mózgu, odmę podskórną i odmę w opłucnej. Mimo to we wrześniu 2011 odbyła się impreza, której byłem głównym organizatorem (najlepiej oceniona runda PPAiK 2011 - Rajd Ziębicki - tu masz linka i sobie popatrz www.rajdziebicki.pl) i nie mów mi o nierobieniu i siedzeniu przed komputerem, bo nie masz pojęcia o rzeczach, o których się wymądrzasz. A jak nic nie musisz sprawdzać i nic nie musisz wiedzieć, to porozmawiaj sobie i powymądrzaj się przed kolegami ze szkoły. Bo ze względu na Twoje braki w wiedzy, kulturze, szacunku dla interlokutorów i języku polskim raczej nie masz czego szukać na tym forum.
toydols
N2
 
Posty: 116
Dołączył(a): czwartek, 18 cze 2009, 14:23

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez kaczmarek » piątek, 17 lut 2012, 16:41

Dal znawcy Vipera. Jakby co to na tegorocznym Lotosie BK jest w sobotę tuż po zapoznaniu. A co do pracy to nie muszę pracować bo mam bogatą żonę, a w rajdach startuję bo lubię.
kaczmarek
N2
 
Posty: 173
Dołączył(a): sobota, 23 gru 2006, 20:39
Lokalizacja: Warszawa

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez Kramar » piątek, 17 lut 2012, 16:49

Litosci...

Tak naprawde to obie strony maja racje.
Spokojnie mozna zrobic zapoznanie i BK w jeden dzien. Sam jechalem takie rajdy, nawet robiac zapoznanie rajdowka nie bylo problemu ze wszystkim zdazyc.
Problem zrobi sie jesli chcemy do tego dolozyc start honorowy i prolog.
Nie mowie ze nie da sie tego zrobic w jeden dzien ale sila rzeczy wszystko bedzie w pospiechu.
Zapoznanie pod presja czasu to nie jest dobre rozwiazanie, szczegolnie w RPP.
Kramar
N1
 
Posty: 89
Dołączył(a): środa, 27 gru 2006, 12:44

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez Zoe » piątek, 17 lut 2012, 16:56

Co tu mówić o skróceniu formy RPP, skoro nawet 3L wydłużyli na dwa dni... na wniosek zawodników.
Avatar użytkownika
Zoe
A5
 
Posty: 658
Dołączył(a): niedziela, 6 wrz 2009, 02:00

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez viper » piątek, 17 lut 2012, 21:16

toydols napisał(a):Tak dla przykładu tylko:
w listopadzie 2010 po wypadku na rajdzie miałem połamane 9 żeber, każde wielokrotnie, wielokrotnie przebite płuco, złamanie kości krzyżowej, podwójne złamanie kości łonowej, przezpanewkowe złamanie kości kulszowej, wstrząśnienie mózgu, odmę podskórną i odmę w opłucnej. Mimo to we wrześniu 2011 odbyła się impreza, której byłem głównym organizatorem (najlepiej oceniona runda PPAiK 2011 - Rajd Ziębicki - tu masz linka i sobie popatrz www.rajdziebicki.pl) i nie mów mi o nierobieniu i siedzeniu przed komputerem, bo nie masz pojęcia o rzeczach, o których się wymądrzasz. A jak nic nie musisz sprawdzać i nic nie musisz wiedzieć, to porozmawiaj sobie i powymądrzaj się przed kolegami ze szkoły. Bo ze względu na Twoje braki w wiedzy, kulturze, szacunku dla interlokutorów i języku polskim raczej nie masz czego szukać na tym forum.

W spolczuje wypadku i mam nadzieje, ze doszedles już do zdrowia, ale kolego runda ppaik to nie runda MP. Po za tym cos organizować, a ustalać i ingerować w przepisy to inna sprawa. Dobrze, ze organizujesz i chwała ci za to, ale nadal twierdze , ze za nim kogoś skrytykujesz porozmawiaj z nim na ten temat, dlaczego tak jest, bo możesz najzwyczajniej nie wiedzieć o wielu rzeczach o których wie organizator.
Jeszcze raz podkreślam ze za nim ktoś kogoś będziesz krytykował, ze co sie da , albo nie da to trzeba sie wybrac do jednego czy drugiego organizatora i po prostu zapytac, dlaczego nie ma bk razem z zapoznaniem.
Myśle , ze wymienilem wystarczająca ilośc argumentów ,dlaczego moze nie być bk jednego dnia.
kaczmarek napisał(a):Dal znawcy Vipera. Jakby co to na tegorocznym Lotosie BK jest w sobotę tuż po zapoznaniu. A co do pracy to nie muszę pracować bo mam bogatą żonę, a w rajdach startuję bo lubię.

Tak, ale nie ma prologu i teraz masz kolejne pytanie co lepsze, bo ja wolałbym medialny prolog, a już ktoś w temacie lotosu wspomniał szkoda, ze rpp nie jedzie prologu. Widzisz kij ma dwa końce. Ja bym wolał być na prologu i nawet poświęcić jeden nocleg. Tu nie trzeba być znawca tylko trochę pomyśleć, bo to wszystko wynika z harmonogramu. Po za tym jest jeszcze jedna sprawa ktorej nie przewidziales. Na lotosie bk jest możliwe, jednego dnia bo o tym decyduje bardzo mizerne frekwencja tylko 18 aut. Normalnie z 3 liga jest ponad 80. To, ze można to zrobić to fakt, ale to nie sukces organizatorów tylko frekwencji, bo to bk trfalo moze 1 godz, a normalnie ze 4. Tak sie z toba gada, bo ty widzisz tylko efekt koncowy czegos, ale nie widzisz drogi do tego i tym sie roznimy.
Ostatnio edytowano piątek, 17 lut 2012, 21:44 przez viper, łącznie edytowano 1 raz
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez viper » piątek, 17 lut 2012, 21:33

Kramar napisał(a):Litosci...

Tak naprawde to obie strony maja racje.
Spokojnie mozna zrobic zapoznanie i BK w jeden dzien. Sam jechalem takie rajdy, nawet robiac zapoznanie rajdowka nie bylo problemu ze wszystkim zdazyc.
Problem zrobi sie jesli chcemy do tego dolozyc start honorowy i prolog.
Nie mowie ze nie da sie tego zrobic w jeden dzien ale sila rzeczy wszystko bedzie w pospiechu.
Zapoznanie pod presja czasu to nie jest dobre rozwiazanie, szczegolnie w RPP.

Myśle, ze napisałeś dosadnie i moze trochę krócej niż ja :D , ale widzisz kolega Kaczmarek , myśli tylko o tym jak wrzucić wszystko do jednego wora, a nie myśli jakie mogą być tego konsekwencje tzn. wszystko na wariata bez głowy itd, a jak potem gdzieś wydzwoni to sie bedzie skarżył , ze czasu nie miał, zebY zrobić to spokojnie, dlatego cieszę sie, ze takie osoby tworza tylko na forum, a nie tworzą regulaminów. Dobrze , ze w nocy z soboty na niedziele nie ma rajdu, bo on na pewno by to zrobił, bo w tedy można jeszcze bardziej skrócić rajd i na noclegu zaoszczędzić, bo w tym czasie jesteś w rajdowce :D .
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez havk » poniedziałek, 20 lut 2012, 00:35

Moj pomysl to likwidacja Pucharu Polski i 3 ligi w obecnej postaci. Zamiast tego wprowadzic rajdy okregowe i jeden cykl ogolnopolski. Wyposazenie bezpieczenstwa byloby zblizone do obecnej 3 ligi (utracone homologacje, 2 x 2 kg gasnice zamiast systemu gasniczego, zamiast hansa kolnierz ochronny na szyje). Rajdy o dlugosci ok. 30-70 km. Imprezy organizowane w ten sposob moglyby byc zaliczane do ogolnopolskiego cyklu, w ktorym mozna by wprowadzic wspolczynniki za ilosc km. Oczywiscie bylaby tez mozliwosc organizowania imprez nie zaliczanych do zadnego cyklu, czy tworzacych lokalne mistrzostwa (jak mistrzostwa slaska).
havk
N3
 
Posty: 226
Dołączył(a): sobota, 17 gru 2005, 18:35

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez MaxiA7 » poniedziałek, 20 lut 2012, 13:50

havk napisał(a):Moj pomysl to likwidacja Pucharu Polski i 3 ligi w obecnej postaci. Zamiast tego wprowadzic rajdy okregowe i jeden cykl ogolnopolski. Wyposazenie bezpieczenstwa byloby zblizone do obecnej 3 ligi (utracone homologacje, 2 x 2 kg gasnice zamiast systemu gasniczego, zamiast hansa kolnierz ochronny na szyje). Rajdy o dlugosci ok. 30-70 km. Imprezy organizowane w ten sposob moglyby byc zaliczane do ogolnopolskiego cyklu, w ktorym mozna by wprowadzic wspolczynniki za ilosc km. Oczywiscie bylaby tez mozliwosc organizowania imprez nie zaliczanych do zadnego cyklu, czy tworzacych lokalne mistrzostwa (jak mistrzostwa slaska).

a wogóle pomyślałeś o rajdówkach? topowy sprzęt z RPP miałby się ścigać z "biedotą" w 3lidze?? :lol: powodzenia!
Avatar użytkownika
MaxiA7
N2
 
Posty: 126
Dołączył(a): piątek, 26 paź 2007, 12:17
Lokalizacja: dolnyśląsk

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez havk » poniedziałek, 20 lut 2012, 15:04

Kwestia jakie rajdowki byly by dopuszczone do ustalenia. Moim zdaniem rajdowki R3, R2 sa za drogie na 2 lige.. A teraz w 3 lidze jak ktos chce i ma pieniadze to chyba moze pojechac np. top Honda Civic Type-R? Czy sie myle?
havk
N3
 
Posty: 226
Dołączył(a): sobota, 17 gru 2005, 18:35

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez MSG Racing » poniedziałek, 20 lut 2012, 16:05

Tak dokładnie.
Do tego regulamin daje do jednej grupy z autami R3 i R2 te tańsze CC SCS z silnikami 1.2. Paranoja jakaś. OK jeden plus tego jest bo może z 2-3 takie CC są w całym rajdzie czy sezonie. Ale jak potem jego właściciel ma znaleźć sponsora skoro ciężko o wynik w klasie.
Na chwile obecną 3L ma trudne do ułożenia przepisy. O ile eRki są sensownie w klasie Open to nie można zabronić startów innym A-grupom bo krzywdzące byłoby podejście przeniesienia Agrupy TypeR do klasy Open. Choć jest o jakiś pomysł.
Połączenie RPP i 3L może coś tu pomóc. Będzie więcej załóg i się to jakoś zatrze. Ci lepsi będą napędzać tych z tyłu. Niemniej jednak powinny być ograniczenia co do sprzętu. Np eRki itp jadą tylko w swojej klasie. Nie homologowane uważam że spokojnie może być tak jak było w 2011.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez Honiclbr » poniedziałek, 27 lut 2012, 17:48

Biorąc pod uwagę dzisiejszy komunikat GKSS raczej nie zanosi się na likwidację RPP
http://www.rajdy.v10.pl/PZM,wprowadza,s ... 76166.html
Honiclbr
A5
 
Posty: 662
Dołączył(a): poniedziałek, 25 maja 2009, 11:51
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez viper » poniedziałek, 27 lut 2012, 18:47

havk napisał(a):Kwestia jakie rajdowki byly by dopuszczone do ustalenia. Moim zdaniem rajdowki R3, R2 sa za drogie na 2 lige.. A teraz w 3 lidze jak ktos chce i ma pieniadze to chyba moze pojechac np. top Honda Civic Type-R? Czy sie myle?

Tak tylko z praktycznego punktu widzenia nikt kto ma na top type r nie bedzie jeździł w 3 lidze, wiec to byłby martwy przepis.
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez viper » poniedziałek, 27 lut 2012, 18:56

MSG Racing napisał(a):Tak dokładnie.
Do tego regulamin daje do jednej grupy z autami R3 i R2 te tańsze CC SCS z silnikami 1.2. Paranoja jakaś. OK jeden plus tego jest bo może z 2-3 takie CC są w całym rajdzie czy sezonie. Ale jak potem jego właściciel ma znaleźć sponsora skoro ciężko o wynik w klasie.
Na chwile obecną 3L ma trudne do ułożenia przepisy. O ile eRki są sensownie w klasie Open to nie można zabronić startów innym A-grupom bo krzywdzące byłoby podejście przeniesienia Agrupy TypeR do klasy Open. Choć jest o jakiś pomysł.
Połączenie RPP i 3L może coś tu pomóc. Będzie więcej załóg i się to jakoś zatrze. Ci lepsi będą napędzać tych z tyłu. Niemniej jednak powinny być ograniczenia co do sprzętu. Np eRki itp jadą tylko w swojej klasie. Nie homologowane uważam że spokojnie może być tak jak było w 2011.

W Rpp nie rozdziela sprzetowo, bo nie po to wprowadzali nowy podział na klasy. Po za tym to by był strzał w kolano jeżeli chodzi o zwiększenie frekwencji w MP, bo żaden zawodnik nie wychylil by nosa po za rpp. W tej chwili powoli zaczyna sie bardziej opłacać jeździć w MP autem mniej doinwestowanym, typu klasy 8,9,10 niż bawić sie w wyścig zbrojen w rpp, a bedzie coraz gorzej. Moim zdaniem dobrze robią, bo kombinują tak, ze by bardziej opłacało sie jeździć w MP.
Natomiast widać, ze ktoś chce zrobić coś pożytecznego tylko trzeba na to trochę czasu.
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez MSG Racing » wtorek, 28 lut 2012, 16:05

viper napisał(a):
MSG Racing napisał(a):Tak dokładnie.
Do tego regulamin daje do jednej grupy z autami R3 i R2 te tańsze CC SCS z silnikami 1.2. Paranoja jakaś. OK jeden plus tego jest bo może z 2-3 takie CC są w całym rajdzie czy sezonie. Ale jak potem jego właściciel ma znaleźć sponsora skoro ciężko o wynik w klasie.
Na chwile obecną 3L ma trudne do ułożenia przepisy. O ile eRki są sensownie w klasie Open to nie można zabronić startów innym A-grupom bo krzywdzące byłoby podejście przeniesienia Agrupy TypeR do klasy Open. Choć jest o jakiś pomysł.
Połączenie RPP i 3L może coś tu pomóc. Będzie więcej załóg i się to jakoś zatrze. Ci lepsi będą napędzać tych z tyłu. Niemniej jednak powinny być ograniczenia co do sprzętu. Np eRki itp jadą tylko w swojej klasie. Nie homologowane uważam że spokojnie może być tak jak było w 2011.

W Rpp nie rozdziela sprzetowo, bo nie po to wprowadzali nowy podział na klasy. Po za tym to by był strzał w kolano jeżeli chodzi o zwiększenie frekwencji w MP, bo żaden zawodnik nie wychylil by nosa po za rpp. W tej chwili powoli zaczyna sie bardziej opłacać jeździć w MP autem mniej doinwestowanym, typu klasy 8,9,10 niż bawić sie w wyścig zbrojen w rpp, a bedzie coraz gorzej. Moim zdaniem dobrze robią, bo kombinują tak, ze by bardziej opłacało sie jeździć w MP.
Natomiast widać, ze ktoś chce zrobić coś pożytecznego tylko trzeba na to trochę czasu.


Ale ja pisałem o 3Lidze a nie o RPP.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Puchar PZM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości