przez viper » poniedziałek, 25 cze 2012, 20:27
Ludzie rajdy to taka dyscyplina, ze krócej nie będzie, bo taka charakterystyka tego sportu. W rpp dzisiaj tez jest wyścig zbrojen, dlatego zamiast kupować type r i sie zbroic do rpp w klasie 5, a potem być w d..e z samochodem, którym w MP nie ma możliwości rywalizować, a jego koszty utzymania są duże to lepiej popatrzeć przyszłosciowo i zbudować type r w klasie 8, a potem droga otwarta do MP, a koszty wówczas w całe nie większe, bo utrzymanie type r w klasie 5 to kosmos. Natomiast zawodnicy sami sie wpędzają w kozi róg robiąc A grupy, a potem nic z tym nie mogą zrobić oprócz rpp. Wtedy wielu podnosi lament, żeby sie cofać do starych astr. Oczywiście mówię o mniej zamożnych kierowcach, dla których cieżko w ogóle mieć rajdówke, dlatego warto sie 3 razy zastanowić nie co będzie dzisiaj tylko co będzie za dwa lata.
Jeszcze jedno toyo czy fedimy to nie są opony wyczynowe, a tym bardziej do ścigania na OS ( oprócz kjs).
Dzisiaj roznica miedzy MP, a rpp to często jeden dzień różnicy i krócej nie będzie. Wielu z rpp jedzie 7 ,8 rajdów, wiec mowa tylko o sześciu trochę jest zafalszowana.
Jeżeli chcemy, żeby rajdy sie rozrastaly to rpp musi być zlikwidowane. Inaczej frekwencja w MP zawsze będzie słaba, Natomiast dzisiaj roznica w klasach jest kolosalna, a to powoduje , ze do MP nie przejdą zawodnicy, posiadający A grupę , bo to nie ma sensu, bo tam rządzi grupa R i kasa. Jak chcemy zainteresowanie rajdami to trzeba frekwencji, a rpp i tak ma 0 medialnosci. Bardzo często rozmawiając ze strszymi kibicami to mówią kiedyś były rajdy 100 aut. Dzisiaj mamy nawet wiecej tylko jest to podzielone na 1 i 2 ligę z czego drugiej w ogóle nie widać., wiec sie mówi, ze w MP jedzie 40 aut.