Baumszlager napisał(a):Eh... widzę, że kolega marudzi pod każdym względem... polecam Ci przeczytać
http://www.pzm.pl/Komunikaty_GKSS/,c,13 ... _nr_2_2010 WYRAŹNIE MÓWI jakie EVO są dopuszczone. Numer nadwozia CT9A jest też w nadwoziach amerykańskich, więc nimi w Polsce możesz bez problemu jechać w RSMP i RPP.
"pod warunkiem, że będą zgodne z homologacją FIA."W przypadku Evo 9 i Evo10 homologowana jest tylko wersja RS, więc i tak trzeba kilka rzeczy podmienić aby auto spełniało tą homologację.
Fiesta_R2 napisał(a):-dowolność w poszyciu nadwozia (zderzaki, drzwi, dach, spojler)
O ile mi wiadomo to bodajże w sezonie 2009 wprowadzono zapis, że zderzaki nie muszą być oryginale, mogą być podróbki. Nie chce mi się teraz szukać tego zapisu, ale przez moje uszy przeleciało coś takiego więc radzę poszukać.
A co do teorii spiskowych to darujcie sobie coś takiego. Nawet jak było pismo ze strony zawodnika z prośbą o utworzenie takiej klasy to decyzję podjął PZM. I żadnego "smarowania" na pewno nie było.
Druga sprawa to sprawa mocy rajdówek z 30 mm zwężką. Myślę, że nawet Evo miałoby problem z uzyskaniem 250 KM na seryjnym paliwie, nie wspominając o Subaru, które nawet na zwężce 32 mm nie potrafi osiągnąć takiego wyniku.