N4/30 w RPP

Puchar Polskiego Związku Motorowego

Moderator: SebaSTI

Postprzez Fiesta_R2 » sobota, 6 mar 2010, 00:21

Baumszlager napisał(a):Nikt Ci nie broni zbudować EVO VI i jechać, bawić, uczyć się ;)


Biegać, skakać, latać, pływać - taki tytuł mam nadać ofercie sponsorskiej? Kto to kupi / zapłaci? "A bo wie pan, tak żeśmy se strzelili pare popisów na szosie!" Brawo, jesteś mistrzem realnego marketingu sportowego...
Fiesta_R2
N1
 
Posty: 57
Dołączył(a): środa, 9 gru 2009, 23:05


Postprzez martin.h » sobota, 6 mar 2010, 00:22

Baumszlager napisał(a):Eh... widzę, że kolega marudzi pod każdym względem... polecam Ci przeczytać http://www.pzm.pl/Komunikaty_GKSS/,c,13 ... _nr_2_2010 WYRAŹNIE MÓWI jakie EVO są dopuszczone. Numer nadwozia CT9A jest też w nadwoziach amerykańskich, więc nimi w Polsce możesz bez problemu jechać w RSMP i RPP.


"pod warunkiem, że będą zgodne z homologacją FIA."

W przypadku Evo 9 i Evo10 homologowana jest tylko wersja RS, więc i tak trzeba kilka rzeczy podmienić aby auto spełniało tą homologację.

Fiesta_R2 napisał(a):-dowolność w poszyciu nadwozia (zderzaki, drzwi, dach, spojler)

O ile mi wiadomo to bodajże w sezonie 2009 wprowadzono zapis, że zderzaki nie muszą być oryginale, mogą być podróbki. Nie chce mi się teraz szukać tego zapisu, ale przez moje uszy przeleciało coś takiego więc radzę poszukać.


A co do teorii spiskowych to darujcie sobie coś takiego. Nawet jak było pismo ze strony zawodnika z prośbą o utworzenie takiej klasy to decyzję podjął PZM. I żadnego "smarowania" na pewno nie było.

Druga sprawa to sprawa mocy rajdówek z 30 mm zwężką. Myślę, że nawet Evo miałoby problem z uzyskaniem 250 KM na seryjnym paliwie, nie wspominając o Subaru, które nawet na zwężce 32 mm nie potrafi osiągnąć takiego wyniku.
Avatar użytkownika
martin.h
A6
 
Posty: 1109
Dołączył(a): środa, 4 sty 2006, 22:45
Lokalizacja: Chorzów

Postprzez Baumszlager » sobota, 6 mar 2010, 00:22

Fiesta_R2 napisał(a):
Baumszlager napisał(a):Po prostu kolega Grzesiński, zamiast wziąć się do roboty woli pisać na forum i marudzić "jakie to drogie", "jakie to złe", "wyścig zbrojeń".

A później będzie miał łatwy pretekst aby odpowiedzieć "nie jeżdżę bo w N4/30 jeżdżą tylko TOP'owe fury z wielki zapleczem finansowym". Nie stać Cie na zbudowanie cywilnej N4/30 ? Idź to klasy niżej, nikt Ci nie każe brać się z najbardziej drogą opcje jeżdżenia.


hehe, to nie Rafał marudzi - on trzyma gaz w podłodze i kręci jak opętany. To jego menago, także proszę nie włączać kierowcy w nasze telenowele brazylijskie :wink: Rafał jedzie Mazowiecki a złośliwości wstrzymajmy do mety, OK?


To polecam jego "menago" zanim weźmie się za menedżerowanie zapoznanie się z regulaminami, komunikatami itd... bo twoich wypowiedziach widać, że nie ogarniasz tematu.

Tyle z mojej strony i zapraszam do regulaminów.
Baumszlager
N1
 
Posty: 59
Dołączył(a): niedziela, 29 mar 2009, 19:55
Lokalizacja: Austria

Postprzez Baumszlager » sobota, 6 mar 2010, 00:25

martin.h napisał(a):
Baumszlager napisał(a):Eh... widzę, że kolega marudzi pod każdym względem... polecam Ci przeczytać http://www.pzm.pl/Komunikaty_GKSS/,c,13 ... _nr_2_2010 WYRAŹNIE MÓWI jakie EVO są dopuszczone. Numer nadwozia CT9A jest też w nadwoziach amerykańskich, więc nimi w Polsce możesz bez problemu jechać w RSMP i RPP.


"pod warunkiem, że będą zgodne z homologacją FIA."

W przypadku Evo 9 i Evo10 homologowana jest tylko wersja RS, więc i tak trzeba kilka rzeczy podmienić aby auto spełniało tą homologację.


Chodzi o kilka gratów między innymi pompę dyfra itd.

Ale to i tak wyjdzie taniej niż budować na bazie RS ;)

martin.h napisał(a):
Fiesta_R2 napisał(a):-dowolność w poszyciu nadwozia (zderzaki, drzwi, dach, spojler)

O ile mi wiadomo to bodajże w sezonie 2009 wprowadzono zapis, że zderzaki nie muszą być oryginale, mogą być podróbki. Nie chce mi się teraz szukać tego zapisu, ale przez moje uszy przeleciało coś takiego więc radzę poszukać.

Mowa tu o klasie N4 -. W klasie N4 musisz mieć wszystko oryginalne.

Fiesta_R2 napisał(a):
Baumszlager napisał(a):Nikt Ci nie broni zbudować EVO VI i jechać, bawić, uczyć się ;)


Biegać, skakać, latać, pływać - taki tytuł mam nadać ofercie sponsorskiej? Kto to kupi / zapłaci? "A bo wie pan, tak żeśmy se strzelili pare popisów na szosie!" Brawo, jesteś mistrzem realnego marketingu sportowego...


To pisz ofertę sponsorską na auto które realnie was stać ;)

Czyli np. 206 w spec'u VK.
Baumszlager
N1
 
Posty: 59
Dołączył(a): niedziela, 29 mar 2009, 19:55
Lokalizacja: Austria

Postprzez Fiesta_R2 » sobota, 6 mar 2010, 00:36

"Oczywiście, wszystko tylko aby Pan N. zdobył w RPP tytuł który mu nic nie da bo nie wygrywa w generalce ;)"

Ważne, że jest tytuł - można się (legalnie) tytułować Mistrzem Polski w RPP N4/30 oraz np. zwycięzcą największej liczby odcinków specjalnych w RPP lub najskuteczniejszym zawodnikiem Pucharu. Odmówisz mi racji?

Poza tym, może zgłębisz tajniki homologacji FIA dla modelu Evo X i wtedy wypowiesz się na temat dopuszczenia nadwozi amerykańskich... Bo zgodność z homologacją FIA = nadwozie RS. Także kolego polecam czytanie ze zrozumieniem.
Fiesta_R2
N1
 
Posty: 57
Dołączył(a): środa, 9 gru 2009, 23:05

Postprzez Baumszlager » sobota, 6 mar 2010, 00:38

Fiesta_R2 napisał(a):
Fiesta_R2 napisał(a): Oczywiście, wszystko tylko aby Pan N. zdobył w RPP tytuł który mu nic nie da bo nie wygrywa w generalce ;)


Ważne, że jest tytuł - można się (legalnie) tytułować Mistrzem Polski w RPP N4/30 oraz np. zwycięzcą największej liczby odcinków specjalny w RPP lub najskuteczniejszym zawodnikiem Pucharu. Odmówisz mi racji? :wink:


To jest może jedna dwudziesta tego, dzięki czemu zdobywasz sponsora.

Fiesta_R2 napisał(a):Poza tym, może zgłębisz tajniki homologacji FIA dla modelu Evo X i wtedy wypowiesz się na temat dopuszczenia nadwozi amerykańskich... Bo zgodność z homologacją FIA = nadwozie RS. Także kolego polecam czytanie ze zrozumieniem.


Ok a powiedz mi czym różni się taka karoseria USA a RS :twisted: :twisted: :twisted:
Ostatnio edytowano sobota, 6 mar 2010, 00:39 przez Baumszlager, łącznie edytowano 1 raz
Baumszlager
N1
 
Posty: 59
Dołączył(a): niedziela, 29 mar 2009, 19:55
Lokalizacja: Austria

Postprzez Fiesta_R2 » sobota, 6 mar 2010, 00:38

martin.h napisał(a): W przypadku Evo 9 i Evo10 homologowana jest tylko wersja RS, więc i tak trzeba kilka rzeczy podmienić aby auto spełniało tą homologację.


nic sobie nie podmienisz, bo VIN będziesz miał nadal amerykański
Fiesta_R2
N1
 
Posty: 57
Dołączył(a): środa, 9 gru 2009, 23:05

Postprzez martin.h » sobota, 6 mar 2010, 00:40

Baumszlager napisał(a):Chodzi o kilka gratów między innymi pompę dyfra itd.


... kolumnę kierowniczą, pompę hamulcową, lampy, zderzaki, miskę olejową, nie wiem czy turbo nie jest inne plus pewnie kilkadziesią mniejszych pierdołek, o których nikt nie zdaje sobie sprawy, a na bk można przez to polecieć.

Te "kilka gratów" to bardzo drogie rzeczy i może się okazać, że jednak taniej wyjdzie kupić używkę w słabszej specyfikacji, a pozatym kto komu karze budować rajdówkę, wystarczy poprzeglądać ogłoszenia, nie tylko polskie, tam aż roi się od używanych rajdówek.
Avatar użytkownika
martin.h
A6
 
Posty: 1109
Dołączył(a): środa, 4 sty 2006, 22:45
Lokalizacja: Chorzów

Postprzez Baumszlager » sobota, 6 mar 2010, 00:40

Fiesta_R2 napisał(a):
martin.h napisał(a): W przypadku Evo 9 i Evo10 homologowana jest tylko wersja RS, więc i tak trzeba kilka rzeczy podmienić aby auto spełniało tą homologację.


nic sobie nie podmienisz, bo VIN będziesz miał nadal amerykański


Ehhh... weź przed siebie homologacje od EVO IX i poczytaj ;)

Tylko dokładnie... linijka po linijce ;)

A jak nie znajdziesz to napisz do mnie na PW ;)
Baumszlager
N1
 
Posty: 59
Dołączył(a): niedziela, 29 mar 2009, 19:55
Lokalizacja: Austria

Postprzez Fiesta_R2 » sobota, 6 mar 2010, 00:41

proszę, zdradź mi tajniki 95% sukcesu na pozyskanie sponsora, skoro twierdzisz że 1/20 (czyli 5 procent) to realne osiągnięcia sportowe. Może być oczywiście na priv. Proponuję przekazanie Tobie w gotówce 50% kwoty pozyskanego sponsoringu wg. Metody Doktora Baumschlagera.
Fiesta_R2
N1
 
Posty: 57
Dołączył(a): środa, 9 gru 2009, 23:05

Postprzez Fiesta_R2 » sobota, 6 mar 2010, 00:42

Baumszlager napisał(a):
Fiesta_R2 napisał(a):
martin.h napisał(a): W przypadku Evo 9 i Evo10 homologowana jest tylko wersja RS, więc i tak trzeba kilka rzeczy podmienić aby auto spełniało tą homologację.


nic sobie nie podmienisz, bo VIN będziesz miał nadal amerykański


Ehhh... weź przed siebie homologacje od EVO IX i poczytaj ;)

Tylko dokładnie... linijka po linijce ;)

A jak nie znajdziesz to napisz do mnie na PW ;)


I na pewno wiesz, dlaczego Stefan musiał sprzedać swoje Evo IX w sezonie 2009?
Fiesta_R2
N1
 
Posty: 57
Dołączył(a): środa, 9 gru 2009, 23:05

Postprzez martin.h » sobota, 6 mar 2010, 00:43

Fiesta_R2 napisał(a):
martin.h napisał(a): W przypadku Evo 9 i Evo10 homologowana jest tylko wersja RS, więc i tak trzeba kilka rzeczy podmienić aby auto spełniało tą homologację.


nic sobie nie podmienisz, bo VIN będziesz miał nadal amerykański


Czytałeś ten komunikat? Jak tak to przeczytaj jeszcze raz. Pisze wyraźnie, że można zbudować na dowolnym nadwoziu pod warunkiem, że reszta jest zgodna z homologacją ;)
Avatar użytkownika
martin.h
A6
 
Posty: 1109
Dołączył(a): środa, 4 sty 2006, 22:45
Lokalizacja: Chorzów

Postprzez Baumszlager » sobota, 6 mar 2010, 00:43

Fiesta_R2 napisał(a):proszę, zdradź mi tajniki 95% sukcesu na pozyskanie sponsora, skoro twierdzisz że 1/20 (czyli 5 procent) to realne osiągnięcia sportowe. Może być oczywiście na priv. Proponuję przekazanie Tobie w gotówce 50% kwoty pozyskanego sponsoringu wg. Metody Doktora Baumschlagera.


Aby zdobyć takie pieniążki trzeba mieć:
a - kierowce który jedzie a nie "dużo gada"
b - troszkę znajomości
c - dużo bajerki a nie wyników ;)

Popatrz kto jeździ w rajdach, za co i w jaki sposób. ;)
Baumszlager
N1
 
Posty: 59
Dołączył(a): niedziela, 29 mar 2009, 19:55
Lokalizacja: Austria

Postprzez Fiesta_R2 » sobota, 6 mar 2010, 00:44

martin.h napisał(a):
Fiesta_R2 napisał(a):
martin.h napisał(a): W przypadku Evo 9 i Evo10 homologowana jest tylko wersja RS, więc i tak trzeba kilka rzeczy podmienić aby auto spełniało tą homologację.


nic sobie nie podmienisz, bo VIN będziesz miał nadal amerykański


Czytałeś ten komunikat? Jak tak to przeczytaj jeszcze raz. Pisze wyraźnie, że można zbudować na dowolnym nadwoziu pod warunkiem, że reszta jest zgodna z homologacją ;)


OK, czyli VIN może być amerykański ale cała reszta (co do jednej śrubki) to musi być RS? Jeśli tak, to przeczysz sam sobie, sorki.
Fiesta_R2
N1
 
Posty: 57
Dołączył(a): środa, 9 gru 2009, 23:05

Postprzez Baumszlager » sobota, 6 mar 2010, 00:45

Fiesta_R2 napisał(a):
Baumszlager napisał(a):
Fiesta_R2 napisał(a):
martin.h napisał(a): W przypadku Evo 9 i Evo10 homologowana jest tylko wersja RS, więc i tak trzeba kilka rzeczy podmienić aby auto spełniało tą homologację.


nic sobie nie podmienisz, bo VIN będziesz miał nadal amerykański


Ehhh... weź przed siebie homologacje od EVO IX i poczytaj ;)

Tylko dokładnie... linijka po linijce ;)

A jak nie znajdziesz to napisz do mnie na PW ;)


I na pewno wiesz, dlaczego Stefan musiał sprzedać swoje Evo IX w sezonie 2009?


Ponieważ nie czytał komunikatów ;) ? A rok temu taki też był. Polecam telefon do Pana Nowaka ;) aby upewnić się na jakim nadwoziu możesz jeździć.
Baumszlager
N1
 
Posty: 59
Dołączył(a): niedziela, 29 mar 2009, 19:55
Lokalizacja: Austria

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Puchar PZM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość

cron