N4/30 w RPP

Puchar Polskiego Związku Motorowego

Moderator: SebaSTI

Re: N4/30 w RPP

Postprzez wrx » niedziela, 21 lut 2010, 13:41

Michał Kochanowski napisał(a):
wrx napisał(a):Koszt startu typer zależy też od jego ,stanu' , kursu euro, kontraktu jaki się podpisze. wystartować można od ok 7 do 10tys


WRX gadasz glpoty daj mi namiar na kogoś kto mi wynajmie type R za 7-10 tyś pln za rajd a wynaję go na cały zezon.
Oczywiście w sensownej specyfikacji. Ale i tak uważam że nie da rady.

Nie umiesz czytać? Wyżej kolega skopiował cennik za 2000e masz rajd + dojazd czyli spokojnie się zmieścisz w 10tys tym bardziej jak podpiszesz umowę na cały sezon! Co do Vat to musicie wiedzieć że w UE sprzedający wystawia kontrahentowi z innego kraju UE FV bez albo z 0VATem.
Tylko daj daj i daj:) trochę własnej incjatywy! Jak nasz 120tys na pewno to szukaj i dzwon, rozmawiaj i nie biadol na pewno Ci się uda. Jak dobrze pogadasz to za tyle netto dostaniesz clio na cliocup (a może dogadasz się bez fv).
Avatar użytkownika
wrx
N3
 
Posty: 371
Dołączył(a): środa, 11 sty 2006, 12:10
Lokalizacja: z kątowni :P


Re: N4/30 w RPP

Postprzez Michał Kochanowski » niedziela, 21 lut 2010, 15:44

wrx napisał(a):
Michał Kochanowski napisał(a):
wrx napisał(a):Koszt startu typer zależy też od jego ,stanu' , kursu euro, kontraktu jaki się podpisze. wystartować można od ok 7 do 10tys


WRX gadasz glpoty daj mi namiar na kogoś kto mi wynajmie type R za 7-10 tyś pln za rajd a wynaję go na cały zezon.
Oczywiście w sensownej specyfikacji. Ale i tak uważam że nie da rady.

Nie umiesz czytać? Wyżej kolega skopiował cennik za 2000e masz rajd + dojazd czyli spokojnie się zmieścisz w 10tys tym bardziej jak podpiszesz umowę na cały sezon! Co do Vat to musicie wiedzieć że w UE sprzedający wystawia kontrahentowi z innego kraju UE FV bez albo z 0VATem.
Tylko daj daj i daj:) trochę własnej incjatywy! Jak nasz 120tys na pewno to szukaj i dzwon, rozmawiaj i nie biadol na pewno Ci się uda. Jak dobrze pogadasz to za tyle netto dostaniesz clio na cliocup (a może dogadasz się bez fv).


To chyba ty nie umiesz czytać ze zrozumieniem , powiedziałem abyś dał mi namiar na TYpe R w sensownej specyfikacji a nie clio do cliocup na seryjnej skrzyni jakimś zawiasie noname itp. nie porównuj seryjnego auta do dobrze wykonanej chociażby N-ki . Na kłówce ohlins-ie lub proflex-ie z mocnym N-kowym motorem.

Wnerwia mnie jak ktoś pisze takie głupoty bo potem dzwonią do mnie ludzie abym im za 10 tys. C2 wypożyczył.
Tylko jak jeżeli w zeszłym tygodniu zapłaciłem za samo ubezpieczenia auta 13,5 tyś
Pozdr.
Michał Kochanowski
 
Posty: 3
Dołączył(a): wtorek, 25 lip 2006, 10:26
Lokalizacja: wawa

Re: N4/30 w RPP

Postprzez wrx » niedziela, 21 lut 2010, 16:38

tak Nka a top Nka na klowce to roznica
kolega podal idealny przyklad Nkowej hondy nie jest to top ale za 10 tys nie mozesz oczekiwac top. Tak samno mozesz pozyczyc lancera X za 50-60tys i IX za 100tys
Avatar użytkownika
wrx
N3
 
Posty: 371
Dołączył(a): środa, 11 sty 2006, 12:10
Lokalizacja: z kątowni :P

Re: N4/30 w RPP

Postprzez Michał Kochanowski » niedziela, 21 lut 2010, 20:44

OK !
Nie ma o co bić piany.
pozdr.
Michał Kochanowski
 
Posty: 3
Dołączył(a): wtorek, 25 lip 2006, 10:26
Lokalizacja: wawa

Re: N4/30 w RPP

Postprzez wrx » niedziela, 21 lut 2010, 21:56

Michał Kochanowski napisał(a):OK !
Nie ma o co bić piany.
pozdr.

Nie ma też po co porównać c2r2 do type-r. To pierwsze to prawdziwe auto rajdowe, a to drugie to seria z paroma zmianami. Koszty startów tych samochodow zawsze będą różne. Tak samo jak wrażenia z jazdy.:) Mimo, iż jechałem różnymi autami to nigdy nie udało mi się trafić na prawdziwą Agr jaką jest r2. Nawet jazda lancerem może nie jest tak fajna z racji wagi i gabarytów. Choć lancer nawet grubego type-r jest poprostu czymś kosmicznym.:)
Avatar użytkownika
wrx
N3
 
Posty: 371
Dołączył(a): środa, 11 sty 2006, 12:10
Lokalizacja: z kątowni :P

Re: N4/30 w RPP

Postprzez voytec » poniedziałek, 22 lut 2010, 04:12

wrx napisał(a):Co do Vat to musicie wiedzieć że w UE sprzedający wystawia kontrahentowi z innego kraju UE FV bez albo z 0VATem.


Michal, prowadzisz jakas f-me, czy jestes na etacie? Bo jak to pierwsze to nie chwal sie glosno swoimi pomyslami, bo UKS nie spi :P
Jesli jestes obywatelem kraju z EU to dostajesz fakture VAT ze stawka obowiazujaca w kraju nabycia towaru/uslugi. Jesli do tego reprezentujesz firme to dostajesz albo normalna fakture EU-VAT z naliczonym VATem, ktory odliczasz u siebie, albo 0% VAT (ale nie w kazdym przypadku). W ogole bez VATu to albo "na twarz", albo do krajow spoza UE (tax free).
"Gdyby nie słupek, gdyby nie poprzeczka, gdyby się nie przewrócił byłaby rzecz wielka..."
Avatar użytkownika
voytec
N3
 
Posty: 430
Dołączył(a): poniedziałek, 9 sie 2004, 05:53
Lokalizacja: Stolp

Postprzez men » poniedziałek, 22 lut 2010, 23:02

Za 7 tys. można wynająć moje Saxo. Podobno jest szybsze od N-kowego Type-R
www.medelski.pl
men
 
Posty: 42
Dołączył(a): wtorek, 12 cze 2007, 21:08

Postprzez allelisiorr1 » poniedziałek, 1 mar 2010, 21:47

wiecie moze czy ktos ma zamiar startowac w N4/30???
"...dodaję gazu, bo za szczytem może być prosta..." -Janusz Kulig [*]

Kubicuje!!!
Avatar użytkownika
allelisiorr1
N3
 
Posty: 240
Dołączył(a): sobota, 11 kwi 2009, 19:48
Lokalizacja: Mielec

Postprzez SZUMI » poniedziałek, 1 mar 2010, 21:49

Marek Nyga, bo on raczej jeszcze nie ma licencji do RSMP.
FOTOGRAFIA Z RAJDÓW ITP.

r.szumny@wp.pl

http://motorecords.pl/galerie_autor,111,0,Ryszard_Szumny.html
SZUMI
A5
 
Posty: 659
Dołączył(a): niedziela, 8 sty 2006, 21:46
Lokalizacja: Ząbkowice

Postprzez Fiesta_R2 » wtorek, 2 mar 2010, 14:41

Rafał Grzesiński
Fiesta_R2
N1
 
Posty: 57
Dołączył(a): środa, 9 gru 2009, 23:05

Postprzez krist » wtorek, 2 mar 2010, 16:39

jednak?? fajnie, a jeszcze fajniej jakby odpicował jakieś evo5-6 albo i legaca turbo, byłoby na co popatrzeć
krist
N3
 
Posty: 370
Dołączył(a): czwartek, 3 lip 2003, 13:45

Postprzez Fiesta_R2 » wtorek, 2 mar 2010, 17:03

Legacy powiadasz... no cóż, myśleliśmy o trochę nowszej technologii, ale Mikołaj nie przychodzi w marcu i jest generalnie krucho z biletami NBP. Dlatego ten trop z Legacy może być słuszny :)
Fiesta_R2
N1
 
Posty: 57
Dołączył(a): środa, 9 gru 2009, 23:05

Postprzez Fiesta_R2 » czwartek, 4 mar 2010, 14:47

Czy jest gdzieś dostępny regulamin techniczny dla samochodów klasy N4/30? Nie mogę nigdzie znaleźć a delegat PZM znający sprawę niestety nie odbiera telefonu od dwóch dni.
Fiesta_R2
N1
 
Posty: 57
Dołączył(a): środa, 9 gru 2009, 23:05

Postprzez Fiesta_R2 » piątek, 5 mar 2010, 17:42

no i niestety wszystko już jasne: N4/30 to samochód N4 z RSMP, różniący się jedynie zwężką - którą zawodnik czy stajnia rajdowa wykonuje we własnym zakresie. A miało być tak pięknie i tanio... Będzie zamiast tego następny wyścig zbrojeń, V-Powera Racing to można sobie w tej sytuacji wlać do agregatu prądotwórczego :(
Fiesta_R2
N1
 
Posty: 57
Dołączył(a): środa, 9 gru 2009, 23:05

Postprzez gabrally » piątek, 5 mar 2010, 19:18

Czemu ja nie widzę teraz sensu istnienia tej klasy? Aż mi przechodzą przez głowę myśli, że ktoś posmarował, by ktoś inny mógł sobie zrobić licencję R Lancerem... obym się mylił...
Coraz częściej zastanawiam się, czemu zamiast rajdów nie wybrałem szachów. Na przykład. ;)
gabrally
N4
 
Posty: 2349
Dołączył(a): czwartek, 20 lip 2006, 12:20

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Puchar PZM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości