N4/30 w RPP

Puchar Polskiego Związku Motorowego

Moderator: SebaSTI

Postprzez Baumszlager » sobota, 6 mar 2010, 00:46

Fiesta_R2 napisał(a):
martin.h napisał(a):
Fiesta_R2 napisał(a):
martin.h napisał(a): W przypadku Evo 9 i Evo10 homologowana jest tylko wersja RS, więc i tak trzeba kilka rzeczy podmienić aby auto spełniało tą homologację.


nic sobie nie podmienisz, bo VIN będziesz miał nadal amerykański


Czytałeś ten komunikat? Jak tak to przeczytaj jeszcze raz. Pisze wyraźnie, że można zbudować na dowolnym nadwoziu pod warunkiem, że reszta jest zgodna z homologacją ;)


OK, czyli VIN może być amerykański ale cała reszta (co do jednej śrubki) to musi być RS? Jeśli tak, to przeczysz sam sobie, sorki.


A jakimi śrubkami, różni się RS ? :)

Jeżeli będzie dobrze myślał i znajdziesz tanio karoserie. Dostęp do części europejskich, naprawdę tanio zbudujesz rajdówkę. Wystarczy chcieć.
Baumszlager
N1
 
Posty: 59
Dołączył(a): niedziela, 29 mar 2009, 19:55
Lokalizacja: Austria


Postprzez Fiesta_R2 » sobota, 6 mar 2010, 00:50

hehe jakby tylko Pan Nowak odbierał telefony (wiem, jestem leszczem niegodnym rozmowy z delegatem PZM) to może życie byłoby piękniejsze a tak musimy sobie skakać do gardeł :wink:

Anyway chłopaki - nie ma co się handryczyć jak baby na straganie. Reguły są jasne i tak samo ciężkie dla wszystkich, to nie jest curling dla niewidowych tylko motorsport w Polsce. Rafał Grzesiński jedzie Mazowiecki autem od Pawła, tym samym co Radzio walczył w sezonie 2009 tylko ze zwężką 30 mm i na innej mapie.
Fiesta_R2
N1
 
Posty: 57
Dołączył(a): środa, 9 gru 2009, 23:05

Postprzez martin.h » sobota, 6 mar 2010, 00:50

Fiesta_R2 napisał(a):OK, czyli VIN może być amerykański ale cała reszta (co do jednej śrubki) to musi być RS? Jeśli tak, to przeczysz sam sobie, sorki.

W jaki sposób?

A poza tym myślisz, że zbudowanie rajdówki na bazie US Spec jest dużo tańsze niż na podstawie wersji RS? Wcale tak nie jest. Wy pewnie wolelibyście aby można było do US spec wstawić klatkę, wyposażenie bezp. i od razu na OeSy. Tylko na jakiej podstawie sprawdzanoby czy auto jest zgodne z homologacją (ba, takiej nawet niema). Wtedy byłaby dopiero wolna amerykanka (patrz klasa Open w USA).
Avatar użytkownika
martin.h
A6
 
Posty: 1109
Dołączył(a): środa, 4 sty 2006, 22:45
Lokalizacja: Chorzów

Postprzez Baumszlager » sobota, 6 mar 2010, 00:53

Fiesta_R2 napisał(a):hehe jakby tylko Pan Nowak odbierał telefony (wiem, jestem leszczem niegodnym rozmowy z delegatem PZM) to może życie byłoby piękniejsze a tak musimy sobie skakać do gardeł :wink:

Hym... tylko pomyśl, że ten człowiek ma też inne zajęcia niż odbieranie telefonów, np. prowadzenie swojej firmy. ;)

Na stronie PZM znajdziesz też maila do Pana Nowaka, tam też możesz kierować swoje pytania.

Fiesta_R2 napisał(a):Anyway chłopaki - nie ma co się handryczyć jak baby na straganie. Reguły są jasne i tak samo ciężkie dla wszystkich, to nie jest curling dla niewidowych tylko motorsport w Polsce. Rafał Grzesiński jedzie Mazowiecki autem od Pawła, tym samym co Radzio walczył w sezonie 2009 tylko ze zwężką 30 mm i na innej mapie.


Ok, ale co to ma teraz do tematu ? Fajnie, gratulujemy, że jedzie a jak mu pójdzie to wtedy wydamy opinie. Bo jak na razie jest więcej "ŁAŁ" koło jego osoby niż wyniku ;)

martin.h napisał(a):
Fiesta_R2 napisał(a):OK, czyli VIN może być amerykański ale cała reszta (co do jednej śrubki) to musi być RS? Jeśli tak, to przeczysz sam sobie, sorki.

W jaki sposób?

A poza tym myślisz, że zbudowanie rajdówki na bazie US Spec jest dużo tańsze niż na podstawie wersji RS? Wcale tak nie jest. Wy pewnie wolelibyście aby można było do US spec wstawić klatkę, wyposażenie bezp. i od razu na OeSy. Tylko na jakiej podstawie sprawdzanoby czy auto jest zgodne z homologacją (ba, takiej nawet niema). Wtedy byłaby dopiero wolna amerykanka (patrz klasa Open w USA).


Główna, różnica jest w tym, że RS jest bardzo mało i ciężko dostępnych. A jak są do drogie. Mowa o EVO IX.

Rok temu na 100 % jeździły trzy albo cztery (trzy na pewno) wersje USA Lancera (mowa o VIN).
Baumszlager
N1
 
Posty: 59
Dołączył(a): niedziela, 29 mar 2009, 19:55
Lokalizacja: Austria

Postprzez Fiesta_R2 » sobota, 6 mar 2010, 01:05

Baumszlager napisał(a):
Ok, ale co to ma teraz do tematu ? Fajnie, gratulujemy, że jedzie a jak mu pójdzie to wtedy wydamy opinie. Bo jak na razie jest więcej "ŁAŁ" koło jego osoby niż wyniku ;) .


Dzięki Tobie musiałem sobie przypomnieć, z jakim to "leszczem" pracuję :wink: Dziękuję również, że "wydacie opinię".

Najważniejsze osiągnięcia sportowe:

2010

IX miejsce, Memoriał Janusza Kuliga i Mariana Bublewicza (VI miejsce po pierwszym przejeździe) - debiut w samochodzie rajdowym Mitsubishi Lancer Evolution


2009

Debiut samochodu Ford Fiesta R2, 47. Ogólnopolskie Kryterium Asów - rajd Barbórka (czołowe miejsca w klasie 1)

Mistrz Kryterium Toru Kielce - SuperOES (klasa Gość)


2008

IV miejsce, Kia cee’d Cup (jedno zwycięstwo i trzy razy na podium)

I miejsce, rajd Rzeszowski (klasa A6, pilot w załodze Szebla/Grzesiński)

II Miejsce, rajd Subaru (klasa A6, pilot w załodze Szebla/Grzesiński)


2007

Wicemistrz Polski, Kia Lotos Cup (trzy wygrane wyścigi)

II miejsce, 45. Ogólnopolskie Kryterium Asów - rajd Barbórka (klasa Kia Picanto)

Kwalifikacja na Kryterium Karowa - rajd Barbórka


2006

Mistrz Kryterium Toru Kielce - SuperOES (klasa pow. 1600 ccm)

Mistrz Kryterium Toru Kielce - SuperOES (Klasyfikacja Generalna)


2005

Wicemistrz Kryterium Toru Kielce - SuperOES (klasa pow. 1600 ccm)

II Wicemistrz Kryterium Toru Kielce - SuperOES (Klasyfikacja Generalna)


2004

Wicemistrz Okręgu, Konkursowa Jazda Samochodem (klasa do 1600 ccm)


OK fajnie się polemizowało przy piątym piwku, ale mam ważniejsze sprawy na głowie związane ze startem w rajdzie Mazowieckim. Zapraszam do nas na strefę i ogólnie na same zawody!
Fiesta_R2
N1
 
Posty: 57
Dołączył(a): środa, 9 gru 2009, 23:05

Postprzez Baumszlager » sobota, 6 mar 2010, 01:09

Fiesta_R2 napisał(a):
Baumszlager napisał(a):
Ok, ale co to ma teraz do tematu ? Fajnie, gratulujemy, że jedzie a jak mu pójdzie to wtedy wydamy opinie. Bo jak na razie jest więcej "ŁAŁ" koło jego osoby niż wyniku ;) .


Dzięki Tobie musiałem sobie przypomnieć, z jakim to "leszczem" pracuję :wink: Dziękuję również, że "wydacie opinię".

Najważniejsze osiągnięcia sportowe:

2010

IX miejsce, Memoriał Janusza Kuliga i Mariana Bublewicza (VI miejsce po pierwszym przejeździe) - debiut w samochodzie rajdowym Mitsubishi Lancer Evolution


2009

Debiut samochodu Ford Fiesta R2, 47. Ogólnopolskie Kryterium Asów - rajd Barbórka (czołowe miejsca w klasie 1)

Mistrz Kryterium Toru Kielce - SuperOES (klasa Gość)


2008

IV miejsce, Kia cee’d Cup (jedno zwycięstwo i trzy razy na podium)

I miejsce, rajd Rzeszowski (klasa A6, pilot w załodze Szebla/Grzesiński)

II Miejsce, rajd Subaru (klasa A6, pilot w załodze Szebla/Grzesiński)


2007

Wicemistrz Polski, Kia Lotos Cup (trzy wygrane wyścigi)

II miejsce, 45. Ogólnopolskie Kryterium Asów - rajd Barbórka (klasa Kia Picanto)

Kwalifikacja na Kryterium Karowa - rajd Barbórka


2006

Mistrz Kryterium Toru Kielce - SuperOES (klasa pow. 1600 ccm)

Mistrz Kryterium Toru Kielce - SuperOES (Klasyfikacja Generalna)


2005

Wicemistrz Kryterium Toru Kielce - SuperOES (klasa pow. 1600 ccm)

II Wicemistrz Kryterium Toru Kielce - SuperOES (Klasyfikacja Generalna)


2004

Wicemistrz Okręgu, Konkursowa Jazda Samochodem (klasa do 1600 ccm)


OK fajnie się polemizowało przy piątym piwku, ale mam ważniejsze sprawy na głowie związane ze startem w rajdzie Mazowieckim. Zapraszam do nas na strefę i ogólnie na same zawody!


Sorry ale tory, wyścigi, kjs i jazda na prawym to nie jest mega osiągnięcie... Wyścigi a rajdy to całkiem dwie inne dziedziny... to, że na torze szło dobrze, nie znaczy, że na OSach będzie tak samo.
Baumszlager
N1
 
Posty: 59
Dołączył(a): niedziela, 29 mar 2009, 19:55
Lokalizacja: Austria

Postprzez MaxiA7 » sobota, 6 mar 2010, 01:41

Ale żeby zacząć ścigać sie w rajdach trzeba gdzieś się wpierw nauczyć czegoś za kółkiem, to źle że przy okazji w pojeżdżawkach i wyścigach jest się najlepszym? moim zdaniem dobrze a nawet SUPER bo w ofercie dla sponsora od początku jesteśmy nastawieni na wyniki od przedszkola,po wyścigi na RSMP kończąc. Może ty masz takie szczęście że idziesz do sponsora i mówisz jak mi dacie kase to bede dobry a nawet najlepszy w MP ,bo może u ciebie zabawa w rajdowanie zaczyna się właśnie od MP?hmm może przedstawisz swoje osiągnięcia w motorsporcie?
Avatar użytkownika
MaxiA7
N2
 
Posty: 126
Dołączył(a): piątek, 26 paź 2007, 12:17
Lokalizacja: dolnyśląsk

Postprzez menson » sobota, 6 mar 2010, 13:10

Fiesta R2 Ma dużo racji bo jakby nie było on ma bardzo duże doświadczenie jeśli chodzi o różne Evo i STi. A jeśli chodzi o zgodność amerykańskiej wersji Evo 9 to możecie nią sobie jeździć o OPENIE w GSMP. Łukasz Sztuka swoją treningówke dlatego sprzedał w zeszłym rku bo nigdzie nie mógł nią jeździć.
https://www.facebook.com/jbmotorsportpoland/
menson
A5
 
Posty: 600
Dołączył(a): piątek, 14 lis 2003, 12:41
Lokalizacja: Żywiec

Postprzez kiler » środa, 10 mar 2010, 14:36

Baumszlager napisał(a):Po prostu kolega Grzesiński, zamiast wziąć się do roboty woli pisać na forum i marudzić "jakie to drogie", "jakie to złe", "wyścig zbrojeń".

A później będzie miał łatwy pretekst aby odpowiedzieć "nie jeżdżę bo w N4/30 jeżdżą tylko TOP'owe fury z wielki zapleczem finansowym". Nie stać Cie na zbudowanie cywilnej N4/30 ? Idź to klasy niżej, nikt Ci nie każe brać się z najbardziej drogą opcje jeżdżenia.


Fiesta R2 to nie Rafał Grzesinski.
Kiler =Rafał Grzesinski
Avatar użytkownika
kiler
 
Posty: 32
Dołączył(a): poniedziałek, 27 lis 2006, 20:25
Lokalizacja: Vacat Motorsport

Postprzez wrx » środa, 10 mar 2010, 18:05

a mnie sie podoba jak jezdzi kolega G. ;) ladnie sklada auto do zakretow. Mysle ze jak zaplaci (niestety) frycowe to bedzie z niego szybki gosc !!! trzymam kciuki
Avatar użytkownika
wrx
N3
 
Posty: 371
Dołączył(a): środa, 11 sty 2006, 12:10
Lokalizacja: z kątowni :P

Postprzez martin.h » niedziela, 14 mar 2010, 21:15

Fiesta_R2 napisał(a):Debiut samochodu Ford Fiesta R2, 47. Ogólnopolskie Kryterium Asów - rajd Barbórka (czołowe miejsca w klasie 1)


Na prośbę kolegi, który nie jest zarejestrowany na forum chciałbym coś napisać odnośnie powyższej wypowiedzi:

"widac ze jako menago Rafala już wiesz jak pozyskiwac sponsorow - dodam tylko ze Rafal Grzesinski w Barborce Warszawskiej zajal 22 miejsce w klasie 1 :D"
Avatar użytkownika
martin.h
A6
 
Posty: 1109
Dołączył(a): środa, 4 sty 2006, 22:45
Lokalizacja: Chorzów

Postprzez kremer » niedziela, 14 mar 2010, 22:44

Ja mam pytanie, do tych co tak krzyczeli wczesniej -> czy ktos mi wskarze kierowcę, dla którego stworzona zostala klasa N30 w RPP ? :) Czy ten kierowca wasz kandydat czasem nie jedzie Clio hehe :)
Avatar użytkownika
kremer
S2000
 
Posty: 3023
Dołączył(a): wtorek, 18 lip 2006, 15:49
Lokalizacja: z oesów

Postprzez sjz » niedziela, 14 mar 2010, 23:19

Kremer, ja Ci pomogę...


Fiesta_R2 napisał(a):Kolego SJZ: nie ma "ale" i "być może". Klasa N4/30 w kwestii regulaminu technicznego (a raczej jego zaniedbania) to WEDŁUG MNIE ewidentny ukłon w stronę jednej osoby - jednak nie napiszę na forum o kogo chodzi a Ty, jako znawca tematu, na pewno wiesz kto to. To nie jest rajdelek.pl żeby pluć pomówieniami.



Obrazek
sjz
N1
 
Posty: 55
Dołączył(a): wtorek, 11 lis 2008, 10:39

Postprzez gabrally » niedziela, 14 mar 2010, 23:34

sjz napisał(a):Kremer, ja Ci pomogę...


Fiesta_R2 napisał(a):Kolego SJZ: nie ma "ale" i "być może". Klasa N4/30 w kwestii regulaminu technicznego (a raczej jego zaniedbania) to WEDŁUG MNIE ewidentny ukłon w stronę jednej osoby - jednak nie napiszę na forum o kogo chodzi a Ty, jako znawca tematu, na pewno wiesz kto to. To nie jest rajdelek.pl żeby pluć pomówieniami.



Obrazek


Chyba się mylisz... ;)
Coraz częściej zastanawiam się, czemu zamiast rajdów nie wybrałem szachów. Na przykład. ;)
gabrally
N4
 
Posty: 2349
Dołączył(a): czwartek, 20 lip 2006, 12:20

Postprzez sjz » poniedziałek, 15 mar 2010, 00:27

Eeee... spaliłeś mnie! To miał być "taki żart" ;)
sjz
N1
 
Posty: 55
Dołączył(a): wtorek, 11 lis 2008, 10:39

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Puchar PZM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron