Zakonczenie sezonu

Puchar Polskiego Związku Motorowego

Moderator: SebaSTI

Postprzez mortonrally » środa, 12 gru 2007, 21:12

panowie jak to po co - tu sie rozchodzi o pieniadze, nowa licencja nowa opłata
POGANUS ; WALDEK ; ADAŚ -- GOOO !!!!!!!!!!!!
Obrazek
Avatar użytkownika
mortonrally
N3
 
Posty: 480
Dołączył(a): sobota, 28 lip 2007, 16:19


Postprzez Marmetal » środa, 12 gru 2007, 23:21

Niezła myśl cieply z tą uniwersalną licencją R. Ale wtedy trzeba by było zrobić tak, żeby ten dokument zdobyć większym wysiłkiem niż jazdą w kilku KJS-ach. W końcu z tą licencją można by było już startować w RSMP, a to nie zabawa.
Marmetal
S2000
 
Posty: 3290
Dołączył(a): czwartek, 26 maja 2005, 15:20

Postprzez cieply » czwartek, 13 gru 2007, 10:23

Marmetal napisał(a):Niezła myśl cieply z tą uniwersalną licencją R. Ale wtedy trzeba by było zrobić tak, żeby ten dokument zdobyć większym wysiłkiem niż jazdą w kilku KJS-ach. W końcu z tą licencją można by było już startować w RSMP, a to nie zabawa.


Ale zobacz, że teraz po KJS'ach w PPZM też jedziesz praktycznie po trasach RSMP. Więc tego bym się akurat nie obawiał. Kiedyś już o tym pisałem. Różnicowanie lub trudniejszy sposób zdobycia licencji miałby sens wtedy gdy trasy tych dwóch cykli były by zupełnie różne z uwzględnieniem umiejętności/doświadczenia zawodników PPZM. Moim zdaniem jeśli forma rozgrywek pozostała by niezmieniona to licencję powinno się zdobywać po zaliczonym kursie ze znajomości regulaminów. KJS'y w chwili obecnej i tak nie przygotowują do poważnego ścigania w związku z tym można by było je sobie odpuścić.
http://www.pensjonat-hubertus.pl Pensjonat na Mazurach - noclegi przy OS 9/12 Użranki
Avatar użytkownika
cieply
 
Posty: 22
Dołączył(a): piątek, 6 sty 2006, 22:23
Lokalizacja: Kosewo

Postprzez Góral » czwartek, 13 gru 2007, 23:28

Ja wtrącę tylko 3 grosze. Rozmawiałem ostatnio ze znajomymi zawodnikami i działaczami w Norwegii. U nich licencję pilota dostaje sie w wieku 14 lat a kierowcy w wieku 16 lat, an podstawie wniosku. Żadnych szkoleń praktycznych nie ma (chyba że się samemu wykupi szkołę). O KJSach nigdy nie słyszeli. Ale mają 5 kandydatów do regularnych występów w MŚ a docelowo w fabrykach. A my jednego, z kiepskim budżetem i jeszcze bardziej kiepskimi wynikami. Ich zawodnik w wieku 21 lat ma za sobą 5 lat doświadczenia w Mistrzostwach Norwegii, 3 lata okazjonalnych startów zagranicznych i 2 w mocnym N4. U nas dopiero zaczyna przygodę - jak dobrze pójdzie w wieku 28 skończy przygodę z Pucharem Peugeota. Opowiadałem im jakie jest podejście większości Polaków, w tym zawodników i działaczy wyrażone zdaniem kolegi powyżej "Ale wtedy trzeba by było zrobić tak, żeby ten dokument zdobyć większym wysiłkiem niż jazdą w kilku KJS-ach" Po usłyszeniu dostawali ataku śmiechu, a następnie tracili przytomność....
"The only thing in the world worse than a fake Rolex is a real one" J. Clarkson
Avatar użytkownika
Góral
N2
 
Posty: 131
Dołączył(a): poniedziałek, 25 wrz 2006, 21:32

Postprzez szirer205xs » piątek, 14 gru 2007, 12:00

http://www.autoklub.pl/18167,news.html

No i ujednolicili licencje :? teraz oprocz przymusowego jezdzenia przed rsmp w PZM dojdzie jeszcze rok w III lidze :/ jestem tylko ciekawy ktory automobilklub sie szarpnie na organizacje takiego mini rajdu... No i jakie beda wymogi odnosnie samochodu, ale obawiam sie ze to bedzie taki krotszy PPZM :/
jaskiniatrolla.eu
Avatar użytkownika
szirer205xs
A5
 
Posty: 727
Dołączył(a): poniedziałek, 10 lis 2003, 12:28
Lokalizacja: Skoczów

Postprzez cieply » piątek, 14 gru 2007, 12:32

Ja już wiem oni siedzą po drugiej stronie lustra i jak u my piszemy ujednolicić to oni widzą rozdrobnić i utrudnić :)
http://www.pensjonat-hubertus.pl Pensjonat na Mazurach - noclegi przy OS 9/12 Użranki
Avatar użytkownika
cieply
 
Posty: 22
Dołączył(a): piątek, 6 sty 2006, 22:23
Lokalizacja: Kosewo

Postprzez cmpr » piątek, 14 gru 2007, 12:48

szirer205xs napisał(a):http://www.autoklub.pl/18167,news.html

No i ujednolicili licencje :? teraz oprocz przymusowego jezdzenia przed rsmp w PZM dojdzie jeszcze rok w III lidze :/ jestem tylko ciekawy ktory automobilklub sie szarpnie na organizacje takiego mini rajdu... No i jakie beda wymogi odnosnie samochodu, ale obawiam sie ze to bedzie taki krotszy PPZM :/


Zapraszam do do dyskudji na temat III-ligi do nowego tematu: TUTAJ

Może jak ONI to czytają, to stwórzmy im podstawy do regulaminu takiej III-ligi...
Avatar użytkownika
cmpr
N2
 
Posty: 177
Dołączył(a): środa, 3 lis 2004, 10:51
Lokalizacja: Polska

Postprzez MSG Racing » piątek, 14 gru 2007, 13:50

Trzy stopnie lic to nie tak źle gorzej jest z trybem uzyskiwania. Jeśli sie nie zmieni to rzeczywiście traci sie 3 lata na dostanie do MP.
Jeśli tryb byłby jak w UK czyli przejeżdżasz i niezależnie od tego czy w połowie sezonu czy nie dostajesz lic kolejnego stopnia to jest to OK ale jak zostanie jak jest to sorry...
Wymogi co do aut są napisane w newsie pytanie jest o ciuchy panowie!!!

Ja myślałem żeby rzeczywiście ujednolicić lic do PPZM I MP a K dać do 3 ligi i to myślę byłoby najlepsze rozwiązanie. Wszyscy byliby happy.
Pamiętajmy ze u nas mimo to były trzy stopnie lic tylko robiąc tą do MP wszyscy od razu kupowali międzynarodową bo tak było prościej a różnicy nie było. Ta kwestia pewnie pozostanie tylko nasz kochany PZM dał dodatkowy stopień :? OK dla mnie może być ale żeby dało sie przejść z R1 na R2 w trakcie sezonu :!: nic więcej nie jest potrzebne
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Poprzednia strona

Powrót do Puchar PZM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość