Starty w rajdach zagranica, a licencja

Puchar Polskiego Związku Motorowego

Moderator: SebaSTI

Starty w rajdach zagranica, a licencja

Postprzez newshadow jr » piątek, 24 lut 2006, 13:42

Jak to jest ze startami w rajdach zagranica. Glownie chodzi mi o starty w Czechach i na Slowacji. Czy RII wystarczy zeby startowac w ich rallysprintach?
newshadow jr
 
Posty: 33
Dołączył(a): poniedziałek, 1 sie 2005, 04:30


Postprzez _misiek055_ » piątek, 24 lut 2006, 15:37

Jeśli cię organizator dopuści to tak (Lausitz '05) ale mogę się założyć że PZM cię wyklnie (tak jak tych co ośmielili się pojechać na Lausitz).
Avatar użytkownika
_misiek055_
N3
 
Posty: 355
Dołączył(a): sobota, 10 gru 2005, 19:42
Lokalizacja: Ostrołęka

Postprzez rav » sobota, 25 lut 2006, 15:24

Każdy start zagraniczny musi być potwierdzony przez organizację z macierzystego kraju, czyli na start za granicą musisz mieć potwierdzenie PZM-otu. Po aferze w Lausitz wprowadziono do regulaminu licencji R2 punkt 8 :
"Licencja Krajowa upoważnia do startów w charakterze zawodnika i/lub kierowcy w rundach RSP PZM, RMPST i GSMP i ich odpowiednikach na terenie krajów UE."
Możesz więc wystartować w drugoligowych rozgrywkach w Czechach, na Słowacji i w Niemczech. Natomiast jeśli w którymś kraju jest tylko pierwsza liga sprawa jest do dyskusji.

Jeśli chcesz wystartować w Rallysprincie musisz napisać prośbę o pozwolenie na start zagraniczny i skierować ją do PZM-otu. Jeśli nie ma przeciwwskazań dostaniesz zgodę, ale jeśli pojedziesz bez wiedzy PZM-otu może być afera.
www.rafalmalinski.pl
Avatar użytkownika
rav
A6
 
Posty: 1396
Dołączył(a): poniedziałek, 4 lis 2002, 00:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez newshadow jr » środa, 1 mar 2006, 00:42

Dzieki bardzo za pomoc. A czy mozecie mi cos powiedziec na temat rallysprintow w Czechach? Ile jest km odcinkow itd. Jak to jest z homologacjami ubioru?
newshadow jr
 
Posty: 33
Dołączył(a): poniedziałek, 1 sie 2005, 04:30

Postprzez PLayer » piątek, 3 mar 2006, 15:22

Czyli z waszego punktu widzenia lepiej jest mieć licencję polską czy zagraniczną?
Avatar użytkownika
PLayer
N3
 
Posty: 441
Dołączył(a): środa, 11 cze 2003, 17:41
Lokalizacja: Będzin (obecnie Lincoln UK)

Postprzez axgt » niedziela, 26 mar 2006, 13:06

no właśnie. Niech ktoś poopowiada o startach za granicą! Jakie są alternatywy dla PPZM ?
gg 6392176
axgt
N1
 
Posty: 88
Dołączył(a): czwartek, 13 lis 2003, 19:01

Postprzez newshadow jr » poniedziałek, 2 lip 2007, 14:51

To jak? Wie ktos cos na ten temat?
newshadow jr
 
Posty: 33
Dołączył(a): poniedziałek, 1 sie 2005, 04:30

Postprzez PSYCHObójca » poniedziałek, 2 lip 2007, 18:43

Miałem okazję startować za granicą dwa razy raz jako pilot (Lausitz'05) raz jako kierowca (Lausitz'06) . Pod każdym względem impreza jest warta polecenia -110 km OeSów (dla kierowców z licencją RII) - podejście organizatora do zawodnika godne naśladowania przez polskie kluby (dla Niemców nie ma sprawy nie do załatwienia - masz auto które nie spełnia regulaminu to utworzą dla Ciebie klasę :) ) masz problemy z kasą to jeżeli zgłosisz się wcześniej to masz dużą zniżkę na wpisowe itd.) .
Sama organizacja rajdu też robi duże wrażenie - między oesami a parkiem serwisowym krążą busy dla kibiców , w parku serwisowym jest olbrzymi namiot cateringowo-impezowy - oferujący wszstko od specjałów gastronomiczych po piwo , imprezy i inne atrakcje (włącznie z "tancerkami egzotycznymi" ;) ) . Szczerze powiem nie można tego porównywać z impezami z polskiego podwórka . Wszystkim polecam.
Co do kwestii formalnych po nieprzyjemnościach z 2005r postanowiłem udać się do PZM aby podbili mi zgłoszenie a tam przemiła Pani powiedziała że nie potrzebuję ich stempla - byłem jednak nieustępliwy dostałem to "com chciał" ;) . To tyle ... życzę wszystkim powodzenia ...
Avatar użytkownika
PSYCHObójca
N2
 
Posty: 100
Dołączył(a): środa, 24 sie 2005, 19:10
Lokalizacja: Wawa

Postprzez Biluch » środa, 4 lip 2007, 07:13

Też startowałem w Lausitz dwa razy jako pilot i nigdy PZMotu nie prosiłem o zadne zgody i nie było zadnej afery, choc faktycznie słyszałem ze dobrze jest zapytac o zgode ale jakos nigdy nie było na to czasu i jechaliśmy normalnie bez tam zadnych papierów, driver z którym jezdziłem jechał w Lausitz chyba z trzy czy cztery razy i tez bez zadnych zgod. Normalnie wysyłaliśmy zgłoszenie bez zadnych zgód i jazda a rajd miodzio polecam
www.rwdidiots.pl
Avatar użytkownika
Biluch
 
Posty: 29
Dołączył(a): wtorek, 12 cze 2007, 10:00
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Mroowa » środa, 4 lip 2007, 07:47

Biluch :) no właśnie miało być więcej onboardów z ostatniego Lausitz, a na stronce ciągle jeden był, jest szansa że będą czy już nie ?:)
Avatar użytkownika
Mroowa
S2000
 
Posty: 3503
Dołączył(a): środa, 14 sty 2004, 19:38
Lokalizacja: Bielawa GG:6570337

Postprzez Biluch » środa, 4 lip 2007, 22:56

Mroowa napisał(a):Biluch :) no właśnie miało być więcej onboardów z ostatniego Lausitz, a na stronce ciągle jeden był, jest szansa że będą czy już nie ?:)


Przykro mi ale juz sie nie zajmuje stroną Gacka i co gorsza ostatnio padł mi dysk i straciłem reszte onboadów nic nie poradze :wink:
www.rwdidiots.pl
Avatar użytkownika
Biluch
 
Posty: 29
Dołączył(a): wtorek, 12 cze 2007, 10:00
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez newshadow jr » piątek, 6 lip 2007, 17:48

A orientujecie sie jak sie ma czeska i slowacka IIga liga do naszego PPZMłota?
newshadow jr
 
Posty: 33
Dołączył(a): poniedziałek, 1 sie 2005, 04:30


Powrót do Puchar PZM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości