Pilot w PPZM

Puchar Polskiego Związku Motorowego

Moderator: SebaSTI

Pilot w PPZM

Postprzez Ohlins » sobota, 16 kwi 2005, 21:12

czy pilot w PPZM musi robic licencje w kJS?? czy musi tez zdobyc tyle samo punktów do licencji co kierowca???
Avatar użytkownika
Ohlins
A6
 
Posty: 1969
Dołączył(a): środa, 10 gru 2003, 09:54
Lokalizacja: Bochnia


Postprzez Mars » sobota, 16 kwi 2005, 21:26

O ile mi wiadomo to tak.
3xFSO + 1xFSM + na jesieni jakieś E36 :D
Avatar użytkownika
Mars
A6
 
Posty: 1753
Dołączył(a): niedziela, 25 kwi 2004, 10:17
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez -=KrzysiekWRC=- » sobota, 16 kwi 2005, 21:39

Dokłądnie tak jest. Żeby być pilotem, najpierw musisz byc kierowcą;) uczestniczyc za kółkiem w KJS, zdobywac punkty, i zdać normalny egzamin. Nie ma rozróżnienia na licencję pilota czy kierowcy, zatem mozesz na niej jeździć w PZM na lewym i prawym fotelu.
Avatar użytkownika
-=KrzysiekWRC=-
N3
 
Posty: 216
Dołączył(a): sobota, 1 sty 2005, 21:51
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Postprzez Albert(Zambrów) » niedziela, 17 kwi 2005, 10:08

Jest tak jak powiedzial Krzysiek, ale jest pewno róznica jesli chodzi o MP, bo mozesz sobie zrobic juz po KJSach i otrzymaniu RII, cos jakby rozszerzenie na RII co-driver, dzieki temu bedziesz mógł startowac w MP iwyzej, posiadając tylko RII. Jak z tym dokłądnie jest nei wiem, ale z tego co mi wiadomo jest cos takiego.
...każdy ponad każdym, wszyscy najmądrzejsi...

Rajdy wporzO!

Banasik Rally Team OGIEŃ :!:
Avatar użytkownika
Albert(Zambrów)
A6
 
Posty: 1350
Dołączył(a): czwartek, 28 sie 2003, 13:04
Lokalizacja: Zambrów

Postprzez gacekTGR » środa, 20 kwi 2005, 21:44

Moi przedmówcy wyjasnili co trzeba zrobic aby byc piotem w PPZM.
A co do licencji RII "K" z adnotacja co-driver, z tego co sie orientuje to wyglada to tak ze mozesz statowac jako pilot w RSMP oraz w mistrzstwach europy odbywajacych sie na terenie naszego kraju. Moge sie mylis jesli jest ktos bardziej poinformowany to niech napisze co i jak.

Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
gacekTGR
N1
 
Posty: 54
Dołączył(a): sobota, 26 lut 2005, 13:09
Lokalizacja: Katowice/ Wędrzyn

Postprzez rav » czwartek, 21 kwi 2005, 12:35

Pilot w pucharz PZM musi mieć conajmniej licencję W, RC, RT(2.1 regulamin PPZM). Najłatwiej jest wyrobić licencję W, bo wystarczy pojechać na weekendowy kurs na torze i zdać egzamin. Licencja RC jest już chyba nieaktualna, a RT nie wiem jak się wyrabia. Jeśli już masz licencję W to żeby dostać licencję 2R musisz być sklasyfikowany w sezonie wyścigów, czyli ukończyć 1 zawody na punktowanym miejscu. Są więc 2 drogi - albo 6 KJS-ów - ok. 3000zł, albo wyrobienie licencji W i 1 start np. w wyścigu górskim najtańszym CC z wypożyczalni. Cenowo wychodzi na to samo.
Avatar użytkownika
rav
A6
 
Posty: 1396
Dołączył(a): poniedziałek, 4 lis 2002, 00:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez munieck » czwartek, 21 kwi 2005, 16:19

rav napisał(a):6 KJS-ów - ok. 3000zł


Skad ci sie wzielo 3k za 6 KJSow?? Spokojnie mozna to skrocic o polowe, jeszcze zostanie.
Nie sztuka zabic muche na przedniej szybie. Na bocznej juz tak :-)
Avatar użytkownika
munieck
N3
 
Posty: 420
Dołączył(a): środa, 12 lis 2003, 17:11
Lokalizacja: Śląsk/Nowy Sacz

Postprzez rav » czwartek, 21 kwi 2005, 18:40

Bo przejechałem kilkanaści KJS-ów i wiem ile to kosztuje. Jak sobie dodasz wpisowe i paliwo to wyjdzie ci 200zł, ale samochód się zużywa, psuje, czasem się zdarza coś urwać, skrzywić i w rezultacie wychodzi ok. 500zł/rajd.
Avatar użytkownika
rav
A6
 
Posty: 1396
Dołączył(a): poniedziałek, 4 lis 2002, 00:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez LIPciu » czwartek, 21 kwi 2005, 20:26

no chyba że jesteś napaleńcem i pożyczasz prawdziwą rajdówke :)
ale to są już chore koszta jak na jeżdzenie wokół pachołków
Avatar użytkownika
LIPciu
A5
 
Posty: 953
Dołączył(a): niedziela, 9 mar 2003, 21:13
Lokalizacja: kraków

Postprzez Albert(Zambrów) » piątek, 22 kwi 2005, 14:58

Mi KJS zamyka sie w kwocie(wpisowe 100, paliwo 200, koszty ubocne 50) 350 zł. Ewentualne naprawy auto tez wchodza w gre, ale jak dobrze jedziesz w nic nie powinnienes przywalic ani niczego urwac, ale jak wiadomo o bląd nie trufo, iwec lepiej miec troche pogotowia kasowego.
...każdy ponad każdym, wszyscy najmądrzejsi...

Rajdy wporzO!

Banasik Rally Team OGIEŃ :!:
Avatar użytkownika
Albert(Zambrów)
A6
 
Posty: 1350
Dołączył(a): czwartek, 28 sie 2003, 13:04
Lokalizacja: Zambrów

Postprzez -=KrzysiekWRC=- » piątek, 1 lip 2005, 22:50

Ja miałem jeszcze taniej, wziałem cywilny "tapczan" od rodziców, który myślałem, że się przewróci na każdym zakręcie (pachołku), a ja musialem sie trzymać kierownicy. Start kosztował mnie max.200zł (wpisowe - 100, benzyna - ok.100) No ale przebrnąłem te 6 startów. Potem lekarz (100zł), psycholog (50zł) i egzamin:)
Avatar użytkownika
-=KrzysiekWRC=-
N3
 
Posty: 216
Dołączył(a): sobota, 1 sty 2005, 21:51
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Postprzez adamusmaximus » niedziela, 3 lip 2005, 00:19

U mnie koszt jednego KJS-u wynosi ok.150 zł.[pod warunkiem,że nie zostawie żadnej części po drodze :) A co do pilota,to słyszałem kiedyś,ale nie wiem ile w tym prawdy[pewnie to ściema],że pilot otrzymuje też licencje pod warunkiem,że przejedzie pełen cykl KJS-ów razem z tym samym kierowcą i zdobywając potrzebne punkty.Słyszał ktoś o tym?
adamusmaximus
N1
 
Posty: 50
Dołączył(a): czwartek, 19 maja 2005, 22:30
Lokalizacja: rewir północno-wschodni


Powrót do Puchar PZM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości