KOTLIN napisał(a):
Ps. A stare BMW E30 i E36 auta tanie, BMW też jest marką która czesto pamięta o historii mi się wydaje ze gdyby, każde auto miało jakiś duże logo importera mogło by to przejść.
Wydaje mi sie, ze na poziomie Pucharu PZM mozna zapomniec o wsparciu importera. Umowmy sie, ze zeby rozruszac to medialnie importer musialby wyciagnac naprawde spora kase. To juz latwiej w wyscigach.
W wypadku Pucharu PZM trzeba szukac wsrod innych firm - mniejszych, ale preznych. Olejowych, handlujacych czesciami, oponami itd.
Zdecydowanie latwiej w RSMP.
Gdybam, ale puchar 500 odpada odkad przeniesli produkcje z powrotem do Wloch.
Wiec czemu nie Lancia? Marka w Polsce marginalna (zreszta nie tylko w Polsce), kompletnie bez pomyslu na siebie, za to z gigantycznym bagazem historycznym.
No i auta produkowane w Polsce - efet PR-owy swietny, a moge sie zalozyc, ze dzieki temu FIAT moglby dac odrobinke nizsze ceny niz inni importerzy.
Z drugiej strony FIAT promuje (nieudolnie zreszta) marke Abarth, a tu koszty poszybowalyby w gore...