Klasa RWD w PPZM

Puchar Polskiego Związku Motorowego

Moderator: SebaSTI

Postprzez krist759 » piątek, 24 lis 2006, 15:42

projekt pucharu jest rownoczesnie bardzo dobry i zupelnie bez sensu, dlaczego dobry to wszyscy wiedza, a ja powiem dlaczego jest zły:
Nie mozna w ramach 1 pucharu pzm robic podzialu na lepszych i gorszych, dlaczego rwd w postaci wypasionej beemki ma placic 700 a bidne enkowe cc 1000? za chwile ktos wpadnie na pomysl zeby organizowac puchar fwd za 500 zeta. i pzm to widzi, dlatego Szerla nie chce sie zgodzić. Według mnie rozwiazanie powinno być zupełnie inne, PPPZM powinien byc wyłącznie dla aut z utaconą homologacją, to samo wyposażenie i stroje, 2x2kg gasnice i tyle, najwyżej ograniczyc predkosci na os, krete trasy, szykany, szutry po odkrytym terenie i takie tam. Wpisowe max 500 zeta, rajd z zapoznaniem w 2 dni. I cała wielka tajemnica co zorbic zeby bylo 100 aut na starcie.
A wszystkich kolesi z civikami, clio ragotti i tym podobne fury przeniesc na sile do rsmp, bo sprzet juz maja a koszty 6 eliminacji 2 dniowych jest bardzo podobny do 10 eliminacji 1 dniowych. W ten sposob podniesie sie frekwencja i w mp gdzie ostatnio 30pare aut jechalo, przeciez to wstyd.
Tyle powinien zrobic pzm a jesli on nie wykazuje inicjatywy to dzialacze klubowi i zawodnicy, i pod taka petycja sie podpisze. Myśle ze nie ja jeden czekam na takie zmiany.
krist759
 
Posty: 3
Dołączył(a): środa, 22 lis 2006, 19:05


Postprzez rallykage » piątek, 24 lis 2006, 21:50

do krist759 : paaaaaaanie drogi kto sie zgodzi na takie wyposażenie bezpieczeństwa (z działaczy oczywiscie nie zawodników) no kto ?

a) nie widze
b) nie widze
c) nie dostrzegam ....

Nie ma takiej opcji zeby sie ktos zgodzil na takie wyposażenie bezpieczeństwa a to tylko dlatego ze w razie jakiegos powaznego wypadku to nikt nie ma wtedy tzw dupochrona :) to musial by byc jakis straszny optymista ktory nie boi sie sądów, spraw , komisji etc ot cala prawda - tak ze na wyposazeniu bezpieczenstwa (kombinezon,kachol, klatka, gaśnice , fotele, otuliny itp) nie ma opcji zmniejszenia kosztów.
Zawodnicy i owszem napewno by na to poszli bo w sumie czym sie rozni kubel 2 lata po wygasnieciu homologacji od takiego ktory posiada ja juz ostatni rok etc. przykłady mozna mnozyc ale watpliwe zeby sie ktos z "góry" na to zgodził.

najwyżej ograniczyc predkosci na os, krete trasy, szykany, szutry po odkrytym terenie i takie tam


tiaa ograniczyc predkośc? tzn jak dokładnie? .... a co na to zawodnicy nie z klasy RWD którym moze sie nie podobac konfiguracja a przeciez jada po tej samej trasie - w tej kwestii nie da sie wszystkich zadowolic tymbardziej że mialo by sie ograniczać speed tylko dlatego ze zawodnicy z jednej klasy nie maja odpowiedniego wyposażenia bezpieczeństwa :)
VFTS
Avatar użytkownika
rallykage
N2
 
Posty: 136
Dołączył(a): niedziela, 29 maja 2005, 21:35
Lokalizacja: Orzesze

Postprzez jgw » piątek, 24 lis 2006, 23:41

No to teraz rozumiem , osobna klasa ma byc stworzona po to, zeby ktos kto nie moze wywalczyc wazona normalnie , mogl go zdobyc w klasie RWD.No to ja sie pytam czy dostanie go takze zwyciezca FWD , oczywiscie jako puchar i punkty w klasie ( notabene nastepnej , ktora trzeba bedzie utworzyc bo niby dlaczego ma byc gratyfikowany udzial tylko RWD?)
Druga sprawa: jak ktos wyzej zauwazyl , z jakiej paki czlowiek w niedoinwestowanym czyli rownie tanim , a moze i wiele tanszym od RWD samochodzie ma placic 1000 zl wpisowego a tylny naped mniej?Przeciez taki ktos nie ma zadnych szans na wygranie czegokolwiek.Zreszta ja tez chce placic mniej ale wg. niektorych do znizki uprawniac by mialo posiadanie polosi napedowych z tylu pojazdu wiec sie nie zalapie:) Ludzie , opamietajcie sie :shock:
Zastanawia mnie jeszcze jedno:skoro tak bardzo wszyscy chca jezdzic tymi poslizgami a kibice na nic innego nie czekaja tylko na to zeby zobaczyc malara w akcji , to czemu nie jezdzicie?Co stoi na przeszkodzie?
Naprawde nie chce tu nikogo pouczac ale sam wiem jak droga jest ta zabawa, a jesli ktos sie ludzi ze kupi kredensa za 500 zl i pojedzie nim po laury zwycieskie ....to sie grubo myli. Osobiscie tez mnie wkurza fakt ze nie mam kasy na nowoczesny szybki samochod i serwis jak z mistrzostw polski ale nie planuje z tego powodu powolywac jakichs specjalnych klas w PPZM , natomiast podpisze sie rekami i nogami pod projektem przywrocenia mozliwosci startu z gratami z utracona homo, i to projektu ktory uwzglednia wszystkich zawodnikow a nie jakas wydumana czesc.
Pozdro
jgw
N2
 
Posty: 157
Dołączył(a): piątek, 14 lut 2003, 01:02
Lokalizacja: z gor , z sudetow ..tzn.obok sniezki...zaraz pod szrenica:)

Postprzez ŁukaszWRC » sobota, 25 lis 2006, 00:38

Rajdy samochodowe to niestety taki sport, że zawsze będą w nim pokrzywdzeni. Nie jest to bieg na 400 metrów, gdzie wystarczą dobre buty.
Nie chcę broń Boże krytykować klasy RWD, bo dla mnie każdy pomysł, mogący zwiększyć frekwencję w rajdach jest dobry. Martwi mnie to, że argumenty na przeciw powstania nowej klasy mogą zostać wykorzystane przez PZM i bedzie "po ptokach".
Załóżmy jeszcze jedną sytuację. Wszystkie założenia klasy RWD spełnia np. BMW M3 E30. Jeżeli ktoś zdecyduję się wystawić takie auto, to reszta może zapomnieć o tytule. Zostają jeszcze tytuły w klasach, ale powiedzmy sobie szczerze, że ich wartość jest w tej chwili znikoma.
Avatar użytkownika
ŁukaszWRC
A5
 
Posty: 976
Dołączył(a): sobota, 13 sie 2005, 22:47
Lokalizacja: RKR

Postprzez Racing18 » sobota, 25 lis 2006, 00:57

No to teraz rozumiem


Obawiam się, że niestety nic nie rozumiesz. Przykro mi.
Avatar użytkownika
Racing18
 
Posty: 47
Dołączył(a): środa, 8 cze 2005, 23:59
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez krist759 » sobota, 25 lis 2006, 01:00

nie było by tematu klasy rwd gdyby przepisy pzm były w porzadku. NIestety nie są i stad cały kłopot. NI episzcie mi tu że działacze sie nie zgodza na zmiany bo przecież oni są aby POMAGAĆ zawodnikom a nie szkodzić. ten "dupochron" w postaci homologacji czy systemów gaśniczych na wypadek dzwona to mit. Prokurator nie patrz na takie rzeczy, nawet nie wie co to homologacja 8856-2000 a co 1986. Jak juz dojdzie do wypadku licza sie przepisy ogolnie obowiazujace w kraju a nie wewnetrzna normy FIA. Pamietacie ze Lubiaka po wypadku chcieli udupic za niedostosowanie predkosci do warunkow jazdy? Własnie dlatego, sad but true. Oczywiscie im wiecej tym lepiej, jakby wprowadzili do pucharu obowiazkowy hans byloby jeszcze bezpieczniej, ale do cholery tam jezdza dorosli ludzie i wiedza czym ryzykuja. Czas skonczyc z dziecinada dzialaczy i jesli ktos wsiada do auta i zapina pasy z utracona homologacja, naciaga na leb kask z niebieska naklejka to nalezy uznac ze wie co robi. Dziwne ze kibice dalej łaża gdzie chca i tragiczne wypadki z ich udzialem jakos niewiele zmieniają.
Puchar jest chory i szczytne inicjatywy jak puchar rwd to tylko pudrowanie strupa. Cała ta "góra" to tylko działacze utrzymywani ze składek i dzialalnosci stowarzyszen sportowych, to nawet nie jest władza wybierana w wyborach powszechnych a zachowuja sie jak monarchia absolutna. Póki ich podejscie sie nie zmieni nie zmienia sie ludzie we władzach pzm, ja osobiscie nie widze sensu startu w polskich rajdach, zwyczajnie szkoda mi czasu i pieniedzy na sponsorowanie tego dziadostwa.
krist759
 
Posty: 3
Dołączył(a): środa, 22 lis 2006, 19:05

Postprzez Konrad » sobota, 25 lis 2006, 02:47

Cieszy mnie, że pomysł RWD Trophy spowodował ożywioną dyskusję. Niestety, najwyraźniej nie wszyscy zrozumieli podstawowe jego założenia. To nie "nowa klasa" w Pucharze PZM, tylko zupełnie nowe rozgrywki (które z czasem mogą zacząć żyć własnym życiem). Dlaczego? Najprościej rzecz ujmując dlatego, żeby wziąć mogli w nich udział zarówno kierowcy z licencją K, jak i z licencją M. Może nawet byli mistrzowie Polski...

Podział chwilowo zakłada trzy klasy i jak widzę po napływających zgłoszeniach - mają one sens. Na chwilę obecną poważne deklaracje startowe złożyło 23 zawodników (7 w klasie F126, 13 w klasie pow. 1600 i jeden w klasie do 1600). W chwili obecnej nie ma więc problemu BMW M3 i innych potworów. Jeśli jednak (a mam nadzieję, że z czasem do tego dojdzie) pojawią się chętni do startów takimi maszynami - wprowadzona zostanie jeszcze jedna klasa - na przykład pow. 2000.

Jeśli chodzi o wpisowe - samochody historyczne w RSMP płacą niższą stawkę, więc nie widzę problemu, aby było tak i podczas zawodów rozgrywanych przy okazji Pucharu PZM. Zresztą przecież nikt nie broni właścicielom FWD forsowania własnych zmian w przepisach - np. zniżki wpisowego dla aut z utraconą homologacją...

Co do argumentu o jeżdżeniu po garnki - nawet nie chce mi się tego komentować. Zdecydowanie taniej przywozi się puchary i szarfy choćby z WSMP czy GSMP. A w stawce 20-kilku aut, prowadzonych przez solidnych szoferów, wywalczenie pucharu nie będzie ani łatwe, ani tanie. Za to będzie satysfakcjonujące, bo wywalczone (mam nadzieję) porównywalnym sprzętem.

A skoro już jesteśmy przy kosztach - rzeczywiście niech nikt nie liczy na to, że RWD Trophy będzie jakoś niesamowicie tanie. Nie będzie, ale też ma nie być zbyt drogie. Naszym celem (choćby przez zapis o użyciu cywilnych opon - nawet nie Markgumów) jest ustalenie kosztów na poziomie rozsądnym. No bo co z tego, że będziesz miał auto niesamowicie mocne, z dużymi hamulcami, kiedy opona i tak skutecznie wyrówna szanse?

Co do widowiskowości, medialności itd... Już w tej chwili na zawody driftingowe przyjeżdża w Polsce więcej kierowców niż na PPZM. Wiem, wiem - disco, dres itd... Argumenty może i słuszne, tylko co nam z tego? Rajdy już dawno nie są ani dżentelmeńskie, ani elitarne i nie brakuje na nich buractwa. Brakuje za to załóg, kibiców i zainteresowania mediów!

Dzięki wszystkim za poparcie projektu, a także za rzeczową krytykę. Jednocześnie przypominam, że wciąż jeszcze czekam na zgłoszenia kierowców poważnie (znaczy posiadających uprawnienia, mających bądź będących w stanie wybudować samochód, no i oczywiście jakiś budżet) myślących o startach w RWD. Lista taka bardzo pomoże w rozmowach z GKSS PZM.

Pozdrawiam,
Konrad Kwiatkowski
Konrad
N2
 
Posty: 169
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 00:20
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez rav » sobota, 25 lis 2006, 11:00

Konrad. Na autoklubie pisałeś, że na argument Piotra Tonderskiego na temat przewidywanej niskiej frekwencji w RWD możesz odpowiedzieć wnioskiem o likwidację tych klas, które mają niską frekwencję w RSMP. Według tego co mi wiadomo, to cały czas prowadzi się działanie, żeby te klasy zlikwidować i wprowadzić nowe R1 R2 R3 R4.
Myślę że rozgrywki RWD powinny się odbywać, ale nie w ramach PPZM, ale w ramach RSMP, z tym że powinny jechać tylko jeden z etapów.
www.rafalmalinski.pl
Avatar użytkownika
rav
A6
 
Posty: 1396
Dołączył(a): poniedziałek, 4 lis 2002, 00:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez rav » sobota, 25 lis 2006, 11:12

krist759 napisał(a): A wszystkich kolesi z civikami, clio ragotti i tym podobne fury przeniesc na sile do rsmp, bo sprzet juz maja a koszty 6 eliminacji 2 dniowych jest bardzo podobny do 10 eliminacji 1 dniowych. W ten sposob podniesie sie frekwencja i w mp gdzie ostatnio 30pare aut jechalo, przeciez to wstyd.


Różnica w kosztach startru nowym i starym samochodem nie istnieje, jeśli są one w tej samej specyfikacji. Jest tylko różnica w kosztach zakupu samochodu, oraz w tym, że jeśli już się kupiło drogi samochód, to nie będzie się na nim oszczędzać. Przykładowo nowe picanto nie jest wcale droższe w eksploatacji niż starsze SC.
Może ty zauważyłbyś, że w A7 w RSMP ściga się kilkanaście samochodów, i ich rywalizacja jest ciekawa, ale na pewno żaden dziennikarz by się tym nie zainteresował w takim stopniu, w jakim interesuje się generalką pucharu PZM. Po prostu dla przeciętnych ludzi jest jeden zwycięzca rajdu, albo generalji RSMP, albo generalki PPZM. W drugiej lidze goście sieją pewien zament, ale za to sprowadzają kibiców na OS-y.
Jeśli mielibyśmy kiedyś jeździć głównie za pieniądze od sponsorów, to to o czym piszesz jest błędem.
www.rafalmalinski.pl
Avatar użytkownika
rav
A6
 
Posty: 1396
Dołączył(a): poniedziałek, 4 lis 2002, 00:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez rallykage » sobota, 25 lis 2006, 12:49

ten "dupochron" w postaci homologacji czy systemów gaśniczych na wypadek dzwona to mit


ale głupoty piszesz.. to sie wszystko sprawdza jeśli by cos nie grało to sedzia przeprowadzajacy BK ma przesrane delikatnie mówiąc......

wewnetrzna normy FIA


co to jest wewnętrzna norma FIA jeśli można wieidzieć ????

Dziwne ze kibice dalej łaża gdzie chca i tragiczne wypadki z ich udzialem jakos niewiele zmieniają.


a co mają kibice do wyposażenia bezpieczeństwa w rajdówce ??
chyba tylko tyle że w razie dzwona mogą odciąć prąd albo odpalić system gaśniczy :)


Puchar jest chory i szczytne inicjatywy jak puchar rwd to tylko pudrowanie strupa


Pudrowanie strupa ? to co należy usiąść założyć ręce i narzekać tak jak ty ? a czy to źle że ktoś próbuje robić cos nowego podnieść widowiskowość rajdów na naszym podwórku ? jak myślisz dlaczego z roku na rok ubywa kibiców i zainteresowanie mediów spada ? a no dlatego że nie ma widowiska, nie ma co oglądać dlatego też myśle że akurat ta inicjatywa RWD może być dobrym krokiem w kierunku przywrócenia świetności tego pięknego sportu w naszym kraju.
VFTS
Avatar użytkownika
rallykage
N2
 
Posty: 136
Dołączył(a): niedziela, 29 maja 2005, 21:35
Lokalizacja: Orzesze

Postprzez Albert(Zambrów) » sobota, 25 lis 2006, 13:15

Samochody historyczne płacą niższe wpisowe, ale w RSMP. W PPZM prawie wszystkie auta już można podpiąc pod tlase historycznych, ale dlaczego wszyscy płaca takie same wpisowe :?: bo puchar jets dla aut z utracona homologacją.

Chcecie obnizyć wpisowe dla klasy RWD, no ok, niech bedzie, ale tak samo mozna starac sie obnizac koszty wpisowego np, dla samochodów z seryjnymi silnikami, bo to obnizenie kosztów. Jak dla mnie pomysł RWD trzeba zaaplikowac w zycie polskich rajdów, ale musi byc rozsądny regulamin. Wpisowe według mnie powinno byc rowne dla wszystkich, no moze maluchy powinny płacic mniej. Ale reszta tak samo, bo bedzie to pokrzywdzenie reszty zawodników startujacych w pucharze.

co do opon, pomysł nakazania uzywania seryjnych opon, jest jak dla mnie, ze sie delikatnie wyraze, idiotyczny. To tak samo jak piłkarzom nakazać grać w tenisówkach. To sie mija z celem. Jeśli tworzyc specjalna klase dla aut RWD, to sprzyjać zawodnikom. Ale zakazanie dowlonosci przy wyborze opon, to maskaryczny pomysł. W takich układach jednyną opona ktora bedzie sie nadawała, to Potenza, ktora nie jest produkowana. Według mnie, powinno sie dowolic opony wszystkie takie jakie moga byc uzywane przec cała stawke PPZM.
...każdy ponad każdym, wszyscy najmądrzejsi...

Rajdy wporzO!

Banasik Rally Team OGIEŃ :!:
Avatar użytkownika
Albert(Zambrów)
A6
 
Posty: 1350
Dołączył(a): czwartek, 28 sie 2003, 13:04
Lokalizacja: Zambrów

Postprzez Buncol » sobota, 25 lis 2006, 13:18

Konrad napisał(a):Podział chwilowo zakłada trzy klasy i jak widzę po napływających zgłoszeniach - mają one sens. Na chwilę obecną poważne deklaracje startowe złożyło 23 zawodników (7 w klasie F126, 13 w klasie pow. 1600 i jeden w klasie do 1600).


To jest dla mnie koronny argument przemawiający za stworzeniem tej klasy, nie wiem nad czym się tu rozwodzić.
Obrazek
Buncol
A6
 
Posty: 1151
Dołączył(a): wtorek, 5 paź 2004, 16:49
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez krist759 » sobota, 25 lis 2006, 23:12

Rally cage, robi sie troche OT ale odpowiem, bo narosło sporo mitów i nieporozumień co do kwestii kto jest kim i po co w motosporcie:


"ale głupoty piszesz.. to sie wszystko sprawdza jeśli by cos nie grało to sedzia przeprowadzajacy BK ma przesrane delikatnie mówiąc......"



Nie nie miałby przesrane. Jeśli juz to tylko przed PZM



"co to jest wewnętrzna norma FIA jeśli można wieidzieć ???? "


W Polsce obowiazuje polskie prawo, w ruchu drogowym jest to kodeks drogowy, tylko pewne przepisy nie obowiazuja na odcinku specjalnym jako zamkniętym dla ruchu drogowego. Generalnie wszystkie normy zatwierdzone przez fia sa ich normami, a nie normami wg polskiego prawa. Fia jest tylko 1 z mozliwych organizacji, teroetycznie kazdy może stworzyć swoją własną w niej krajowe asn't alternatywne i ustalić własne normy i przepisy. Stąd bierze si estrach przes alternatywnymi imprezami i ostatnio wyegzekwowany idiotyczny przepis o zakazie startu w kamionkach i zabranie licencji. Czysta Białoruś.

"a co mają kibice do wyposażenia bezpieczeństwa w rajdówce ??
chyba tylko tyle że w razie dzwona mogą odciąć prąd albo odpalić system gaśniczy :) "

To że od zawodników wymaga si ecoraz wiecej a zabezpieczenie wielu imprez leży i kwiczy. Wymaga sie nie dlatego że tego wymaga prawo, bo tak nie jest i zgodnie z poskim prawem mozna by sie scigac i bez kasku, tylko dlatego że tego wymaga fia i no i zdrowy rozsadek nakazuje sie zabezpieczyc, zeby nie gineli ludzie. Tylko jesli tyle wymagamy, rownierz finansowo od zawodnikow czemu dalej na zle zabezpieczonych trasach gina ludzie?


"Pudrowanie strupa ? to co należy usiąść założyć ręce i narzekać tak jak ty ? a czy to źle że ktoś próbuje robić cos nowego podnieść widowiskowość rajdów na naszym podwórku ? jak myślisz dlaczego z roku na rok ubywa kibiców i zainteresowanie mediów spada ? a no dlatego że nie ma widowiska, nie ma co oglądać dlatego też myśle że akurat ta inicjatywa RWD może być dobrym krokiem w kierunku przywrócenia świetności tego pięknego sportu w naszym kraju."

I tu pełna zgoda, puchar rwd super pomysł, ja tylko mówie że jak obnizac wpisowe (i kilka innych ułtwień) to dla wszystkich a nie tylko rwd. Przecież panie Konradzie to nie będzie autonomiczny cykl tylko "klasa" w pzm, nie zrobicie przeciaż rajdu dla 15 aut. Fwd zaczna sie buntowac czemu oni gorsi ze placa wiecej.
Mnie by sie marzylo zeby wrocic do zasad sprzed paru lat, kiedy tworzono puchar, kiedy byl autentyczna 2 liga. auta i sprzet bez homologacji, tanie wpisowe. a puchar to zrobic wtedy 4wd, dla evo 6, quattro i starszych subaryn ktore w tej chwili sa w polsce praktycznie bezuzyteczne i niesprzedawalne.


i sorki ale nie umiem jeszcze cytowac:)
krist759
 
Posty: 3
Dołączył(a): środa, 22 lis 2006, 19:05

Postprzez Konrad » niedziela, 26 lis 2006, 01:51

krist759: Przecież panie Konradzie to nie będzie autonomiczny cykl tylko "klasa" w pzm

Otóż nie! Na tym polega problem, że rozgrywki RWD od samego początku mają być autonomicznym cyklem. Ileż razy muszę to tłumaczyć? Nie mogą jeździć w ramach PPZM choćby dlatego, że nie wystarują tam zawodnicy z licencją M. Uznaję tę sprawę za wyjaśnioną :)

Jeśli GKSS PZM przychyli się do wniosku zawodników - to w sezonie 2007, w oparciu o zatwierdzony regulamin, zostanie wybranych około ośmiu rajdów, które będą eliminacjami RWD Trophy. Z racji braku innych opcji, najprawdopodobniej będą to w znacznej większości rundy PPZM, w których na koniec ruszą do boju tylnopedy. Docelowo jednak, wiem z zaufanego źródła, PZM planuje usankcjonowanie nowych rozgrywek - nazwijmy je "trzecią ligą". To znakomity pomysł, ale też długo by o tym pisać. Początki są trudne, więc nie spodziewamy się, że jakiś Automobilklub stworzy nowe zawody dla 20-kilku załóg. Z czasem jednak liczę na to, że RWD rozrusza "dziewicze rajdowo" miejsca, jak choćby mistrzostwa polski dziennikarzy odnalazły dla RSMP - Magurski!

A co do tematu wpisowego - nie będę się spierał czy walczył z kolegami z FWD. Zachowajmy siły na spotkania robocze z GKSS i niech każdy dba o swoje racje. Udało nam się stworzyć jakąś grupę "nacisku" RWD. Wierzcie mi, nie bardzo podoba mi się rola rzecznika całego przedsięwzięcia. W sobotnie wieczory jest wiele ciekawszych zajęć niż ślęczenie przed monitorem:) Jednak dla wspólnego dobra, a później dobrej zabawy na oesach warto się trochę pomęczyć nad regulaminami! I wszystkim kolegom polecam więcej entuzjazmu w działaniach, a mniej narzekań. Narzekać na łamach forum mógłbym co wieczór, ale wierzcie mi - od tego jeszcze nic się nie poprawiło!

PS. Przy okazji - Panowie to byli za Sanacji! Ja jestem Konrad.
Konrad
N2
 
Posty: 169
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 00:20
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Mars » niedziela, 26 lis 2006, 10:56

No to Konradzie ... GRATULUJE I CAŁYM SERCEM WSPIERAM WASZ PROJEKT !!! Rozwijaj tą idee, walczcie o nią, bo w erze jezdzących na okrągło enek i 40 zalóg na RSMP to RWD Trophy jest czymś co może tknąc nowy oddech rajdom ... jak to się uda, to zrobię wszystko, żeby jak najwięcej eliminacji RWD Trophy zobaczyć :) Jeżeli w pierwszym sezonie jeździłoby 20 załóg to to bardzo dobrze wrózy na następne lata.
3xFSO + 1xFSM + na jesieni jakieś E36 :D
Avatar użytkownika
Mars
A6
 
Posty: 1753
Dołączył(a): niedziela, 25 kwi 2004, 10:17
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Puchar PZM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron