Puchar Kadeta

Puchar Polskiego Związku Motorowego

Moderator: SebaSTI

Postprzez Banan » poniedziałek, 1 lis 2004, 01:30

rav napisał(a):Pytanie do znawców niemieckiej techniki.
Czym różni się GSi 8v od GSi 16v. Tylko głowicą, czy inne są też tłoki, korbowody, półosie, szkrzynia biegów...


Pisze o tym w noym WuRCu ;)
http://www.bielawadrift.pl Bielawa Drift TEAM "...jedna pasja, jeden team"
Avatar użytkownika
Banan
A8
 
Posty: 5632
Dołączył(a): wtorek, 9 gru 2003, 23:15
Lokalizacja: Bielawa


Postprzez PawelRally » poniedziałek, 1 lis 2004, 01:44

spoko Banan ale nie każdy ma dostęp do WRC więc możesz napisać coś o tym ja będe wdzięczny hehe 8)
Rajdy wporzO!
(BRT) - Banasik Rally Team ;)
Avatar użytkownika
PawelRally
A6
 
Posty: 1773
Dołączył(a): poniedziałek, 25 sie 2003, 20:50
Lokalizacja: ZAMBRÓW

Postprzez rav » poniedziałek, 1 lis 2004, 09:59

Czytałem ostatniego WRC-a i nic nie znalazłem na ten temat, więc może napiszesz coś więcej.
Avatar użytkownika
rav
A6
 
Posty: 1396
Dołączył(a): poniedziałek, 4 lis 2002, 00:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez ZOWA » poniedziałek, 1 lis 2004, 10:23

Banan napisał(a):
rav napisał(a):Pytanie do znawców niemieckiej techniki.
Czym różni się GSi 8v od GSi 16v. Tylko głowicą, czy inne są też tłoki, korbowody, półosie, szkrzynia biegów...


Pisze o tym w noym WuRCu ;)
banan chcial bym zauwazyc ze np w takich miastach jak warszawa i krakow doszedl juz nowy wurc.a nie czyta sie jeszcze poprzedniego egzemplaza
ZOWA
A6
 
Posty: 1110
Dołączył(a): wtorek, 27 maja 2003, 13:12
Lokalizacja: Kraków GG1342916

Postprzez tomi_kl » poniedziałek, 1 lis 2004, 12:15

:evil: Banan - rozpieszczony bachorze moze przestaniesz tutaj wszystkich ustawiac. Sorry za off , ale juz nie moglem
tomi_kl
A6
 
Posty: 1134
Dołączył(a): sobota, 2 lis 2002, 12:43

Postprzez mact » wtorek, 2 lis 2004, 11:23

Podana została cena zakupu auta: 34900 pln; jest też już pierwsza załoga przyszłorocznych pucharowych zmagań Mikołajczak/Dziwisz (aktualnie A0), ciekawe kto jeszcze stanie w szranki :?: aha, no i strona jest teraz bardziej czytelna wcześniej było z tym tragicznie.
mact
N1
 
Posty: 66
Dołączył(a): wtorek, 1 cze 2004, 11:46
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez rav » czwartek, 11 lis 2004, 16:02

w sumie 40000zł, bo trzeba jeszcze kupić drugi zawias na szuter i trochę kół, bo 5 felg nie wystarcza. Cena rynkowa Ronala to 400zł, dla pucharu bedzie może ze 300, a za 100 można kupić na giełdzie używaną felgę od Astry. Można być pewnym że nie jest krzywa, bo skoro wszyscy w rajdach na tym jeżdżą i im się nie krzywi to co dopiero w normalnym użytku. Wiadomo że nie jesteśmy pewni czy felga jest kradziona czy ktoś po prostu sprzedaje bo się podrapała, ale niestety pucharowcy nie będą mogli jeździć na innych felgach. Na dodatek trzeba nakleić na samochód naklejkę Ronala. Kiepski to sponsoring.
Druga sprawa to jeśli coś się uszkodzi na treningu to trzeba będzie czekać aż część przyjdzie z Wrocławia.
Zastanawia mnie jeszcze jedno. Są już 2 Kadetty, niedługo kończą 3-go, a przed 1 rajdem ma być 6. Wśród tych 6ciu będą już 2 używany (1 po Agapicie, sprincie i Cieszynce, a drugi po Cieszynce). Ile te egzemplarze będą kosztowały nie wiem, ale powinny być tańsze. Ten pierwszy pewnie pójdzie dla Mikołajczaka, a drugi dla Julii, ale pamiętajmy że oni wcale nie potwierdzili udziału w pucharze.
Avatar użytkownika
rav
A6
 
Posty: 1396
Dołączył(a): poniedziałek, 4 lis 2002, 00:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez LIPciu » piątek, 12 lis 2004, 07:41

jak dowiedziałem sie pierwszy raz o tym pomyśle to byłem bardzo podniecony. myśłałem że sam nawet mógłbym w tym wystartować.
ale teraz kiedy dowiaduje się o tym coraz więcej zmieniam zdanie.
Avatar użytkownika
LIPciu
A5
 
Posty: 953
Dołączył(a): niedziela, 9 mar 2003, 21:13
Lokalizacja: kraków

Postprzez TSRALLY » wtorek, 16 lis 2004, 09:48

Ja:Ile kosztuje u Ciebie wypożyczenie Lancera za kilometr??
Janusz Kulig:Przyjedź do Krakowa, na pewno się dogadamy

Tych słów nie zapomnę do końca życia, Janusza także
Avatar użytkownika
TSRALLY
N3
 
Posty: 313
Dołączył(a): sobota, 31 sty 2004, 20:16
Lokalizacja: Katowice(gg:5296417)

Postprzez dyda » czwartek, 18 lis 2004, 09:18

dyda
 
Posty: 1
Dołączył(a): czwartek, 18 lis 2004, 09:16
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez mavi » czwartek, 18 lis 2004, 15:19

TSRALLY napisał(a):Może ktoś chce kupic????
http://www.rallycarsforsale.net/clas/in ... ls&id=8097


bede zgadywal, ze to badanie rynku... :)
Autorem ogloszenia zreszta nie sa autorzy pucharu, tylko "wspolpracownicy"
Pozdrawiam
Maciej
mavi
 
Posty: 7
Dołączył(a): piątek, 14 mar 2003, 10:14
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez rav » sobota, 20 lis 2004, 20:12

Podam wam nowe infirmacje, po których moje zainteresowanie stertem w PK spadło do 0. Do pucharu będzie się zaliczać 6 eliminacji organizowanych na dolnym śląski, bo inne rajdy są fe, polskie szutry są dziurawe, a dobre są w estonii. Dlaczego nie włączą do PK któregoś rajdu w estonii?- bo za daleko, za dużo to kosztuje, nawet rajd lubelski czy mazowiecki nie wejdzie do pucharu. Po co oni spawali tą budę w ireco i wkładali 50metrów rur? Żeby jeździć tylko po asfaltach? Jak ktoś chce to może jechać inne rajdy, ale nie będzie tam żadnej obsługi G4, na dobre miejsce nie ma co liczyć. Jak ktoś wydaje 35tys. na samochód to chyba ma za co jechać cały sezon, a nie tylko połowę. Na dodatek jeśli ktoś nawet wygra wszystkie eliminacje PK to wcale nie jest powiedziane że dostanie licencję R1 bo może mieć za mało punktów. Wniosek jest prosty. Lepiej kupić Astrę GSi.
Avatar użytkownika
rav
A6
 
Posty: 1396
Dołączył(a): poniedziałek, 4 lis 2002, 00:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez TSRALLY » sobota, 20 lis 2004, 22:29

Ja uważam że Puchar Kadeta ma dwie wady o których w sumie już tu powiedziano:
1. Cena jest za duża nie wiem może się mylę ale używane Astry GSI w wersji 16 V(grupa N3 lub A7) chodzą po 20-x tysięcy złotych. Więc zakładając że ktoś ma wydać 35000 to i tak mu zosatnie trochę kasy na ewentualne remonty.Przykład?
-Często na rajdy.hoga.pl w dziale ogłoszeń była wystawiana astra od virnika kosztowała bodajże 19000 czy coś koło tego. Rok temu Virnik był nią na 2 miejscu w generalce, dzisiejszego dnia został mistrzem pucharu na rok 2004, więc moim zdaniem lepiej postawić na takie auto(nie chodzi mi bynajmnije o ten akurat egzemplarz)
-Kadett od Piotrka Marciniaka nim także można wygrywać rajdy w pucharze co w tym roku kierowca udowodnił. Takiego kadetta kupi się jeszcze taniej, choć trzeba liczyć się z ty że jest on już starszy
-Do sprzedania były astry od Stanika, Abramowskiego i one chyba takze okolo 20000 złoty, nie wiem nie chce mi się szukać

Rozumiem że tutaj dostaje się auto z solidną klatką, wyremontowane i dobrze przygotowane ale ta cena budzi mieszane uczucia jak widać. Zresztą tak naprawdę to ile może kosztować takie przygotowanie kadeta(bynajmniej nie zarzucam komuś ze chce na pucharze zbić kasę, bo koszty zakupu auta to przecież nie wszystko),a samego seryjnego kadeta można tanio sprowadzić z Niemiec i tu doprowadzić do porządnego stanu.

Poza tym uważam że nie ma co się pakować w wersję 8V bo tą w generalce pucharu wygrać będzie ciężko. A czy różnica w cenie jest taka duża pomiędzy tymi egzemlarzami? Nie wydaje mi się używane chodzą pewnie tak samo, a to że jest jeden wałek więcej w silniku i więcej zaworów, to w rajdowym budżecie niewielka suma. Zresztą i tak większość załog jeździ na seryjnych wałkach a robią tylko elektronikę bo tą w tych autach można znacznie podciągnąć.


2. Na aucie przewidziano zbyt mało miejsca dla własnych sponsorów, przecież tymi autami mają jeździć młodzi obiecujący zawodnicy, a nie wszyscy z nich będą utrzymywani tylko przez rodziców, czy własny biznes, ale będą musiały poszukać solidnych sponsorów, który chce coś przecież w zamian
Ja:Ile kosztuje u Ciebie wypożyczenie Lancera za kilometr??
Janusz Kulig:Przyjedź do Krakowa, na pewno się dogadamy

Tych słów nie zapomnę do końca życia, Janusza także
Avatar użytkownika
TSRALLY
N3
 
Posty: 313
Dołączył(a): sobota, 31 sty 2004, 20:16
Lokalizacja: Katowice(gg:5296417)

Postprzez rav » niedziela, 21 lis 2004, 11:16

To oklejenie ktore bylona agapicie nie bedzie obowiazujacym. Cala powierzchnia od numeru do tylu jest dla zawodnikow. Moze jeszcze jakis kawalek z przodu. Na agapit dokleili reklam zeby nie bylo pusto.
A nawet jak ktos ma budzet na 6 startow kadetem, to ja bym wolal kupic sc i pojechac wszystkie rajdy.
Wersja 8v zostala wybrana ze wzgledu na wieksza trwalosc polosi i skrzyn biegow, ale nawet mimo tego uwazam ze warto wydac te 1500zl na sezon wiecej i scigac sie w generalce.
Avatar użytkownika
rav
A6
 
Posty: 1396
Dołączył(a): poniedziałek, 4 lis 2002, 00:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez mtr » poniedziałek, 22 lis 2004, 00:59

Czyli dobrze żarło a zdycha :?
Ja tez na poczatku bylem bardzo entuzjastycznie nastawiony do tego Pucharu, ale z czasem mi przeszlo :/ a szkoda, inicjatywa szczytna.
Spodziewalem sie nizszej ceny za kadetta i zgadzam sie calkowicie z TSRALLY ze za takie pieniadze to lepiej kupic astre. No coz, zobaczymy wszystko w nadchodzacym sezonie, jak sie potocza losy pucharu. Mimo wszystko zycze im jak najlepiej, bo w koncu moze cos sie rusza w tym pieknym sporcie.

pozdro

mtr
http://www.akzamkowy.org
tlen: rally-3qpl@tlen.pl
gg: 4517826
Avatar użytkownika
mtr
N3
 
Posty: 204
Dołączył(a): poniedziałek, 10 lis 2003, 16:42
Lokalizacja: z Górniczej Osady

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Puchar PZM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości