Klasa RWD w PPZM

Puchar Polskiego Związku Motorowego

Moderator: SebaSTI

Postprzez Kamińsky » czwartek, 22 mar 2007, 11:37

THIM napisał(a):
wallygator napisał(a):trzeba im zrobic takie trzepanie jak w PZPN


Ten pomysł już był i jest zacny, tylko trza go zrealizować :? Aż dziw bierze, że Rajd Polski i MERC na Słomce zbierają tak dobre noty za organizację...


Bo w przypadku tych dwóch międzynarodowych imprez, PZM chce się pokazać że niby u nas jest tak Suuuuuper!! Coś w stylu zastaw się, a postaw się :!:
Liczy się dla niech "oko" FIA, a tutaj między "swoimi" to kto im coś zrobi jak "oni" czegoś nie zrobią??? Przecież to "oni" są najważniejsi w poslkich sportach motorowych :!:
Avatar użytkownika
Kamińsky
N3
 
Posty: 202
Dołączył(a): środa, 17 gru 2003, 12:44
Lokalizacja: Brenna


Postprzez THIM » czwartek, 22 mar 2007, 15:25

Hm, masz rację, tym bardziej powinniśmy coś zrobić, bo obraz PZMotu w oczach FIA jest nieco wypaczony...
Timon

http://blmotors.blog.pl/
http://www.facebook.com/BLmotors
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Kamińsky » piątek, 23 mar 2007, 20:52

A róbcie co chcecie...

Szkoda słów...
Ostatnio edytowano sobota, 24 mar 2007, 13:59 przez Kamińsky, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Kamińsky
N3
 
Posty: 202
Dołączył(a): środa, 17 gru 2003, 12:44
Lokalizacja: Brenna

Postprzez junior-rally » piątek, 23 mar 2007, 22:51

Moje zdanie jest takie : Klasa RWD-1 w PPZM to przede wszystkim jazda dla publiki oraz własnej frajdy i satysfakcji. To nie są GSMP gdzie liczy się każdy kilogram i każdy KM, a i rywalizacja ma inny charakter, bo to w końcu Mistrzostwa Polski. W RWD-1 liczy się zdrowa, koleżeńska rywalizacja i nikt tu nikomu nóg podkładac nie będzie. Motor budowany do rajdów nie będzie wykręcony do mitycznych 60 KM z rallycrossu, bo po prostu nie dojechałby w całości do mety taka jest prawda. Uważam że jazda na oesie z kołem zamachowych 6,5 kg mija się z celem ale podkreślam to jest moje zdanie. Waldek , Kropek i inni pewnie mają podobne zdanie, z resztą proszę bardzo, niech ktoś jeszcze się wypowie na ten temat.
junior-rally
 
Posty: 9
Dołączył(a): poniedziałek, 19 lut 2007, 23:29
Lokalizacja: Cieszyn

Postprzez krzysiek » piątek, 23 mar 2007, 22:58

SWIETA PRAWDA J MASZ RACJE.
GRATULUJE KOLEDZE POLOTU HOMOLOGACJA DO MALUCHA..... ZAMIAST BYC ZADOWOLONY ZE BEDZIE NAS WIECEJ NA OESACH I BEDZIEMY BAWIC PUBLIKE PIEKNYMI BOKAMI TO NIE ,CZEPIAC SIE NAS .
GRATULUJE PROPONUJE KANDYDATURE NA STANOWISKO W PZM.
A TAK NA MARGINESIE TO W WIEKSZOSCI NASZE MALUCHY BEDA BUDOWANE CZYSTO I CHWALA BOGU ZE KIBICE NIE MOGA PISAC PROTESTOW BO ZAMIAST W PP CZY CZOLOWCE ROZBIERANO BY NASZA KLASE RWD. POZDRAWIAM
od razu pisze ze nie wszyscy kibice!!!!
krzysiek
N1
 
Posty: 76
Dołączył(a): piątek, 3 lis 2006, 13:44
Lokalizacja: wisla

Postprzez kropek » niedziela, 25 mar 2007, 20:48

junior-rally napisał(a):Moje zdanie jest takie : Klasa RWD-1 w PPZM to przede wszystkim jazda dla publiki oraz własnej frajdy i satysfakcji. To nie są GSMP gdzie liczy się każdy kilogram i każdy KM, a i rywalizacja ma inny charakter, bo to w końcu Mistrzostwa Polski. W RWD-1 liczy się zdrowa, koleżeńska rywalizacja i nikt tu nikomu nóg podkładac nie będzie. Motor budowany do rajdów nie będzie wykręcony do mitycznych 60 KM z rallycrossu, bo po prostu nie dojechałby w całości do mety taka jest prawda. Uważam że jazda na oesie z kołem zamachowych 6,5 kg mija się z celem ale podkreślam to jest moje zdanie. Waldek , Kropek i inni pewnie mają podobne zdanie, z resztą proszę bardzo, niech ktoś jeszcze się wypowie na ten temat.



zgadza się ja mam motor co ma 55 km ale nim nie pojade pzm wole jechać słabszym i być na mecie, bo według agr maluch ma ważyć 680 kg lub coś takiego a pokazcie mi jaki malec tyle waży
Avatar użytkownika
kropek
N2
 
Posty: 138
Dołączył(a): niedziela, 19 lis 2006, 11:09
Lokalizacja: Wola Filipowska

Postprzez kropek » niedziela, 25 mar 2007, 20:52

a według mnie w pzm są same kurwy i złodzieje przeprasam za słowa
Avatar użytkownika
kropek
N2
 
Posty: 138
Dołączył(a): niedziela, 19 lis 2006, 11:09
Lokalizacja: Wola Filipowska

Postprzez Shaker » niedziela, 25 mar 2007, 22:16

Kropek jesteś mojm idolem,słowa ostre ale prawdziwe!!Widzimy sie na Mazowieckim i "wychylimy banie" za te słowa 8) W końcu w tym samym hotelu mieszkamy :P
Avatar użytkownika
Shaker
N2
 
Posty: 165
Dołączył(a): wtorek, 2 sty 2007, 18:07

Postprzez kropek » poniedziałek, 26 mar 2007, 13:15

Shaker napisał(a):Kropek jesteś mojm idolem,słowa ostre ale prawdziwe!!Widzimy sie na Mazowieckim i "wychylimy banie" za te słowa 8) W końcu w tym samym hotelu mieszkamy :P


OJ BĘDZIE SIĘ DZIAŁO HEHEHE
Avatar użytkownika
kropek
N2
 
Posty: 138
Dołączył(a): niedziela, 19 lis 2006, 11:09
Lokalizacja: Wola Filipowska

Postprzez junior-rally » wtorek, 27 mar 2007, 20:24

Co powiecie na wprowadzenie do klasy RWD-1 takiej wewnetrznej umowy o zachowywaniu jakiejś określonej masy koła zamachowego, tak by wszystkim klasowiczom pasowało - przykładowo nie mniej niz 5,5 kg - to dość optymalna opcja zarówno na płaski teren jak i wzniesienia. Sprawa byłaby jasna do czego sie mamy stosować . Oczywiście to byłaby umowa "na gębię" bo regulaminu klasy chyba nigdy się nie doczekamy... Piszcie swoje pomysły, co o tym sądzicie. Dla przykładu, w rallycrossie dozwolone jest koło zamachowe z chudym wieńcem zębatym, mimo że homologacja nie obejmuje takiego koła bo jest lżejsze.
junior-rally
 
Posty: 9
Dołączył(a): poniedziałek, 19 lut 2007, 23:29
Lokalizacja: Cieszyn

Postprzez junior-rally » wtorek, 27 mar 2007, 20:38

A tak szczerze mówiąc, to po co ktoś miałby robic lżejsze koło zamachowe - auto będzię przecież puchło pod górę... Chyba najlepszym wyjściem w tej sytuacji będzie pozostawienie dowolności w kwestii masy koła zamachowego. Przynajmniej nikt nikogo nie będzie za plecami oskarżał - tego nie potrzeba w klasie RWD-1.
junior-rally
 
Posty: 9
Dołączył(a): poniedziałek, 19 lut 2007, 23:29
Lokalizacja: Cieszyn

Grupa RWD po Rajdzie Festiwalowym

Postprzez Konrad » poniedziałek, 7 maja 2007, 16:51

Ponieważ PZM do dziś nie wprowadził klasyfikacji RWD Trophy, a jest kilku zainteresowanych, informuję że w GRUPIE RWD (klasy w PPZM są zupełnie osobną sprawą, bo tam rzeczywiście nie mogą być klasyfikowani zawodnicy z licencją „M”), klasyfikacja po Rajdzie Festiwalowym przedstawia się następująco:

1. Paweł Omlet 6
2. Konrad Kwiatkowski 5
3. Waldemar Janecki 4
4. Wojciech Grondal 3
4. Marek Klementowicz 3
6. Łukasz Mrozek 2

Nieklasyfikowani:

Jerzy Nowakowski
Michał Złomańczuk
Łukasz Sobocin
Daniel Rosiek

Ponieważ władze naszej federacji nie są skłonne utworzyć ligi RWD, chwilowo jest ona nieoficjalna. Nie zmienia to faktu, że w RWD TROPHY wyniki tylnonapędówek w PPZM będą liczone osobno, bez względu na licencję posiadaną przez kierowcę. Jedynym kryterium punktowym jest miejsce na mecie w kolejnych rundach cyklu. Punktacja w klasyfikacji generalnej liczona będzie na zasadach przepisów ogólnych – np. przy ośmiu załogach startujących – zwycięzca otrzymuje 10 pkt. Przy pięciu –5 pkt. Przy jednej – jeden punkt.

Oczywiście mogłem się gdzieś pomylić w obliczeniach, więc proszę o ewentualne poprawki i sugestie.
Konrad
N2
 
Posty: 169
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 00:20
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Robecki » poniedziałek, 7 maja 2007, 19:26

Fajnie, wyniki liczone tak dla siebie jak w jakimś wirtualnym rajdzie w RBR-a ... A to wszystko dzieje się naprawdę. No comments. Szkoda tylko waszego wysiłku chłopaki :( Mam nadzieję że mimo to będziecie kontynuować starty w RWD. Nadal trzymam kciuki. Zapewne nie tylko ja :)
Avatar użytkownika
Robecki
N3
 
Posty: 465
Dołączył(a): piątek, 4 cze 2004, 18:48
Lokalizacja: Płońsk

Postprzez kropek » poniedziałek, 7 maja 2007, 19:28

Robecki napisał(a):Fajnie, wyniki liczone tak dla siebie jak w jakimś wirtualnym rajdzie w RBR-a ... A to wszystko dzieje się naprawdę. No comments. Szkoda tylko waszego wysiłku chłopaki :( Mam nadzieję że mimo to będziecie kontynuować starty w RWD. Nadal trzymam kciuki. Zapewne nie tylko ja :)



ja jak pisałem kiedyś to ja napewno tylko w RWD 1 a twym roku troche pojade
Avatar użytkownika
kropek
N2
 
Posty: 138
Dołączył(a): niedziela, 19 lis 2006, 11:09
Lokalizacja: Wola Filipowska

Postprzez skandal » poniedziałek, 7 maja 2007, 20:21

a ja w związku z pomysłem Kwiatka proponuje by stworzyć zbiórkę na jakieś Garnki dla chłopaków z RWD:

i tak przyznać tytuł

MISTRZA POLSKI W KLASYFIKACJI RWD
V-ce MISTRZA POLSKI W KLASYFIKACJI RWD
IIgo V-ce MISTRZA POLSKI W KLASYFIKACJI RWD

MISTRZA POLSKI W KLASIE RWD 3
V-ce MISTRZA POLSKI W KLASIE RWD 3
IIgo V-ce MISTRZA POLSKI W KLASIE RWD 3

MISTRZA POLSKI W KLASIE RWD 2
V-ce MISTRZA POLSKI W KLASIE RWD 2
IIgo V-ce MISTRZA POLSKI W KLASIE RWD 2

MISTRZA POLSKI W KLASIE RWD 1
V-ce MISTRZA POLSKI W KLASIE RWD 1
IIgo V-ce MISTRZA POLSKI W KLASIE RWD 1

oczywiście na zasadach zgodnych z regulaminem RSMP czyli odpowiednia ilość załóg musi być klasyfikowana w klasie :)

w sumie to będzie 2x12 pucharków :) więc jakieś 2500 zł
możemy się zrzucić na pucharki i zrobić rozdanie na ostatnim PZM'ocie :)

Ja nie jeżdzę w RWD - ale chętnie dam z 50 pln !!! PZMŁOTY poprostu załamują ...

Kwiatek , pogadaj z BMW czy nie chce klasyfikacji RWD BMW Trophy i wyplują jedyne 3000 kpln na garnki i będzie fajnie :)
chyba że dorzucą po jakiejś MP3 dla każdego to będzie z 10 000.

to takie moje przemyślenia :)
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
skandal
N3
 
Posty: 357
Dołączył(a): czwartek, 25 maja 2006, 01:02

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Puchar PZM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość