Klasa RWD w PPZM

Puchar Polskiego Związku Motorowego

Moderator: SebaSTI

Postprzez Konrad » sobota, 6 sty 2007, 04:41

rav: Będziesz! O ten osobny regulamin właśnie walczymy. RWD ma być jak Puchar Peugeot w RSMP. Tylko jak nie ma kasy od francuskiego koncernu, to poza Ryszardem Krawczykiem i Markiem Oziębło (któremu niniejszym składam najszczersze wyrazy współczucia z powodu odejścia ojca), niewielu nas wspiera. Mam nadzieję, że obudzą się pozostali członkowie GKSS.

Miło że się odzywasz! Przy Twoich układach w Rzemieślniku możesz bardzo pomóc.

Bo wszyscy wiemy, że jak nie w PPZM - to ganiamy na Słowacji!
Konrad
N2
 
Posty: 169
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 00:20
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez rav » sobota, 6 sty 2007, 11:09

Jak nie PPZM to może poganiacie w rallycrossie. Na ten sezon Rzemieślnik wyłożył 100tys. zł. na promocję klasy RWD. Są takie nagrody, że przy dobrym wyniku może się zwrócić za start.
www.rafalmalinski.pl
Avatar użytkownika
rav
A6
 
Posty: 1396
Dołączył(a): poniedziałek, 4 lis 2002, 00:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Kamińsky » sobota, 6 sty 2007, 11:11

Konrad trzymam kciuki :!: Oby się udało...

A jak nie to Słowacja i KW Berg Trophy 2007 :D i ogień do góry :)
Avatar użytkownika
Kamińsky
N3
 
Posty: 202
Dołączył(a): środa, 17 gru 2003, 12:44
Lokalizacja: Brenna

Postprzez kropek » sobota, 6 sty 2007, 13:19

SoGa_Rally napisał(a):Z tego co widze wiekszosc maluchow to pojdzie w odstawke bo niebedzie kasy na to zeby smigac w RWD. Teraz z tych 27 co byli zgloszeni do RWD pewnie zostanie 7. A miało byc tak pięknie.


ja jestem wierny tylko jednemu modelowi Fiat 126p, a cieszynke pojade ja albo kopi
Avatar użytkownika
kropek
N2
 
Posty: 138
Dołączył(a): niedziela, 19 lis 2006, 11:09
Lokalizacja: Wola Filipowska

Postprzez Kamińsky » sobota, 6 sty 2007, 13:25

rav napisał(a):Jak nie PPZM to może poganiacie w rallycrossie. Na ten sezon Rzemieślnik wyłożył 100tys. zł. na promocję klasy RWD. Są takie nagrody, że przy dobrym wyniku może się zwrócić za start.


Rav z całym szacunkiem Rallycross, to nie to co rajdy. Sam dobrze o tym wiesz!!!
Avatar użytkownika
Kamińsky
N3
 
Posty: 202
Dołączył(a): środa, 17 gru 2003, 12:44
Lokalizacja: Brenna

Postprzez jurek » niedziela, 7 sty 2007, 01:23

nurtuje mnie kwestia opon.....maja byc seryjne tanie ... konrad napisal ze max 250 zl za szt..ale jak bede chcial jechac na 16" to nie ma takich tanich opon...opona typu toyo R888 to seryjna opona drogowa,a ma kilka mieszanek.....nie mozna startowac na nalewkach oki...ale poco mam kupowac nowe opony na szutry jak nalewki za 120zl sa dobre bo tanie i nie zal...co uwazacie jak mozna usankcjonowac ta sprawe....najlepiej by bylo miec patronat jednej marki dobra ta sama cene dla wszystkich..i byloby po problemie....
jurek
 
Posty: 10
Dołączył(a): środa, 28 cze 2006, 15:42
Lokalizacja: byla slolyca

Postprzez złomek » niedziela, 7 sty 2007, 02:15

jurek napisał(a):nurtuje mnie kwestia opon.....maja byc seryjne tanie ... konrad napisal ze max 250 zl za szt..ale jak bede chcial jechac na 16" to nie ma takich tanich opon...opona typu toyo R888 to seryjna opona drogowa,a ma kilka mieszanek.....nie mozna startowac na nalewkach oki...ale poco mam kupowac nowe opony na szutry jak nalewki za 120zl sa dobre bo tanie i nie zal...co uwazacie jak mozna usankcjonowac ta sprawe....najlepiej by bylo miec patronat jednej marki dobra ta sama cene dla wszystkich..i byloby po problemie....


Wg mnie koszt jednej opony albo nie powinnien byc limitowany albo powinnien byc jednak troche podniesiony. Ale tak jak pisałem wcześniej, opony tylko i wyłącznie drogowe. Za 250 pln (mowa o cenie podanej przez producenta w katalogu, bez upustów itp) nawet w rozmiarze 205/50/15 nie ma zbyt dużego wyboru, przecież nie będziemy jezdzic na dębicach bo to nie powinno nazywać się oponą ;)
złomek
N1
 
Posty: 66
Dołączył(a): wtorek, 12 gru 2006, 22:57

Postprzez Konrad » niedziela, 7 sty 2007, 04:59

Przecież ja nie ustalam regulaminów. Generalnie chodzi mi o to, żeby chłopaki w Malarach nie musieli wydawać na gumy więcej niż kosztuje ich auto.

Najlepiej byłoby, gdyby jedna firma dostarczyła opony wszystkim (jak w Pucharze Daewoo Lanos - wspomniana Dębica) Jak ktokolwiej ma układy, znajomości - niech pogada.

Straciłem prawie pół roku życia na to, żeby RWD wogóle zaistniało. Nie ukrywam, że potrzebna jest każda pomoc!
Konrad
N2
 
Posty: 169
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 00:20
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez krist » niedziela, 7 sty 2007, 15:14

Konrad napisał(a):Straciłem prawie pół roku życia na to, żeby RWD wogóle zaistniało. Nie ukrywam, że potrzebna jest każda pomoc!


Szkoda tego zapału bo wydaje mi sie że trudno będzie trudno uratować ten projekt, o ile PZM nie pójdzie na ustępstwa co do regulaminu.

Tak jak jest w tej chwili mając np malucha z klatką, kubełkami i pasami z utraconą homologacją, gotowego technicznie do startu musi w tej chwili wydać minimum 5000 na homologowane wyposażenie i 3500 na ciuchy, od osoby. Zakładając że pilota mamy z własnym wyposażeniem żeby stanąć na starcie, z kosztami licencji trzeba wydać prawie 10. tys zł. I to za 2 lige, rajdowe zaplecze. do tego koszt wpisowego za 6 rajdów, koszt paliwa, hoteli (bo przecież nie można zrobić imprezy w 2 dni) i części do auta i okazuje sie że 30 tys to za mało za sezon w maluchu!

PZM patrzy na to zupełnie inaczej, zewsząd frazesy, że to drogi sport, że bezpieczeństwo najważniejsze, że trzeba równać w góre. W rsmp regularnie jezdzi w ok 35 załóg, połowa to "biznesmeni hobbyści" i to są ulubieni klienci działaczy. Mają kase i hojnie sie nią dzielą, a to auto dadzą na rajd albo nakarmią, gadzetów nie skąpią. Biednych nikt nie lubi.
Cały pomysł na ppzm miał polegać na tym że to będzie przedsionek rsmp, tańszy serial dla początkujących. Nic z tego nie zostało, wymagania takie same, koszty niewiele niższe, trasy szybkie trudne i niebezpieczne jak w rsmp.
A co by bylo gdyby w ppzm pozwolić na start tylko autami z utraconą homologacją, zostawić standard 1986, gaśnice, kaski z niebieską metką a w zamian obniżyć średnią prędkość na odcinkach do np 80-90km/h? Kolesie a astrach opc, clio sport czy civikach rype-r czy nawet saxo przeszliby do rsmp podnosząc tam żenującą frekwencje, w zamian przyszło by 2x tyle nowych bo koszt startów byłby niższy. Ponieważ trasy byłyby wolniejsze nie będzie uszczerbku na bezpieczeństwie.
PPZM przestał by być biedniejszą wersją rsmp, stałby sie faktyczną 2 ligą gdzie ludzie jeżdżą póki nie nabiorą obycia i umiejętności żeby iść wyżej. W tej chwili opinia jest taka: po co isc do rsmp skoro w ppzm jest taka sama trasa a tylko 1 dzien, tańsze wpisowe i jest sie z kim ścigać.
Miał być puchar kadeta, rozbiło sie o koszty, jeśli puchar RWD nie będzie znacząco tańszy od ppzm to skończy sie tak samo. Na zapale.
krist
N3
 
Posty: 370
Dołączył(a): czwartek, 3 lip 2003, 13:45

Postprzez SoGa_Rally » niedziela, 7 sty 2007, 17:57

Kris w 100% sie z toba zgadzam. powiedzlaes sama prawde. Kto pojedzie w RWD malaczem jak to bedzie zadrogie, Kazdy kto by mial pieniadze to by w malacza nie ładował tylko w jakis lepszy samochod RWD.
-------------------SoGa Motorsport---------------
Avatar użytkownika
SoGa_Rally
 
Posty: 49
Dołączył(a): niedziela, 10 gru 2006, 13:59
Lokalizacja: Tychy

Postprzez złomek » niedziela, 7 sty 2007, 20:20

Konrad napisał(a):Przecież ja nie ustalam regulaminów. Generalnie chodzi mi o to, żeby chłopaki w Malarach nie musieli wydawać na gumy więcej niż kosztuje ich auto.


Dlatego dyskutujemy zeby cos ustalic i szukac potem opon tydzian przed rajdem :)
Czekamy na wypowiedzi zainteresowanych zawodnikow co i jak z oponami. Ustalone jest juz ze gumy tylko i wyłącznie drogowe, ale co dalej?

Konrad napisał(a):Straciłem prawie pół roku życia na to, żeby RWD wogóle zaistniało. Nie ukrywam, że potrzebna jest każda pomoc!


I chwała Ci za to! Pomysł jest super! Jakiego rodzaju pomocy potrzebujesz?
złomek
N1
 
Posty: 66
Dołączył(a): wtorek, 12 gru 2006, 22:57

Postprzez THIM » niedziela, 7 sty 2007, 20:27

złomek napisał(a):Jakiego rodzaju pomocy potrzebujesz?


Wiesz co, najlepiej zrób tak, żeby było taniej.
Timon

http://blmotors.blog.pl/
http://www.facebook.com/BLmotors
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez kropek » niedziela, 7 sty 2007, 21:16

SoGa_Rally napisał(a): Kto pojedzie w RWD malaczem jak to bedzie zadrogie, Kazdy kto by mial pieniadze to by w malacza nie ładował tylko w jakis lepszy samochod RWD.



napewno ja zostane, stać mnie nawet jeżdzić w klasie A7 ale jakoś jednak wole malczana :lol:
Avatar użytkownika
kropek
N2
 
Posty: 138
Dołączył(a): niedziela, 19 lis 2006, 11:09
Lokalizacja: Wola Filipowska

Postprzez cruz » niedziela, 7 sty 2007, 21:29

kropek napisał(a):napewno ja zostane, stać mnie nawet jeżdzić w klasie A7 ale jakoś jednak wole malczana :lol:


ObrazekObrazekObrazek ;)
http://www.RallyAddict.pl Obrazek
Avatar użytkownika
cruz
N3
 
Posty: 244
Dołączył(a): niedziela, 28 sie 2005, 19:02
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez MSG Racing » niedziela, 7 sty 2007, 22:20

Tylko ustalajcie to w porozumieniu z zawodnikam bo samo gadanie i ustalanie tutaj na forum między nami tego czy tamtego to jest o dupe rozbić. Bo to oni będa jeździć a nie wy. Nie liczę tych co rzeczywisćie będą startować.
Doam tylko tyle że co się ustali a co zdecyduje PZMłot to dwa różne światy. Niestety
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Puchar PZM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron