Moderator: SebaSTI
Sejol napisał(a):Regulamin przewiduje możliwość utworzenia nowej klasy jeśli w 2 pierwszych rajdach zbierze sie 5 tych samych samochodów.
havk napisał(a):Moze rajdy o regulaminie podobnym do R3L ale z wieksza liczba km oesowych np max 60? Ciekawe tez jak bedzie wygladac frekwencja w tegorocznym RPP.. .
MSG Racing napisał(a):3L jest już coś na tej zasadzie ale musiały by być dłuższe rajdy.
Pewnych rzeczy nie da się zakazać.
Już w 3L można jechać czym się chce problem w tym że mało kto tam jednak jeździ takimi autami. Do tego trochę utrudnili w tym roku jeśli chodzi o auta niehomologowane. Tzn albo auto jest niehomologowane i takim jedziesz albo masz auto z homologacją i jest takie jak homologacja pozwala. Nie można mieszać.
NP Astra GSI musi być tak jak hom. Nie można sobie jej zrobić na nie homologowanym przełożeniu i pojechać w Open.
4x4 brakuje tak w RPP jak i 3L bo jeździ sporo tego po amatorce i spokojnie mogą też w RPP a na pewno w 3L. Tu trzeba zrobić nacisk (nie tylko w tej kwestii) na PZM.
Ogólnie jak zostanie RSMP i 3L czy co to będzie to myślę, że wrócą czasy z przed 10-15 lat. Tylko żeby organizatorzy i władze robili rajdy bo za chwile zostaniemy z 10 rajdami w ogóle i masą amatorek (chyba że ta się stanie ciekawsza).
MSG Racing napisał(a):To tak masz w 3L. Możesz jechać wszystkim.
Na taką dowolność mało kto się zgodzi.
MSG Racing napisał(a):Będzie taki wyścig zbrojeń, że się zrobi masakra. Mało kto to upilnuje.
MSG Racing napisał(a):Co do kosztów to nie wiem. Rajd w RSMŚL dla mnie to np 1500zł (30km OS czyli 50zł za km) i jest na bogato. Oczywiście nie mówię tu o nowym klocku czy oponach.
Gdybym chciał pojechać Wisłę albo Cieszynkę to koszt od 3500 w górę co przy 70km OS też daje 50zł.
MSG Racing napisał(a):Z tym mieszaniem masz rację, w wielu przypadkach jest tak jak mówisz. Ale nie zawsze. Do tego trzeba przekonać panów technicznych z PZM żeby w zał 9 reg 3L wpisali taki wyjątek. Ja chciałem na ten rok wywalczyć hamulec z Calibry do mniejszych Opli ale w obecnej wersji reg techniczny ukraca ten zabieg dla modeli GSI.
Wloch a ty? napisał(a):Chyba faktycznie jest coś na rzeczy bo nawet Jarek Baran mówi że trzeba się zastanowić co dalej z tym pucharem. Chyba kogoś boli tanie ściganie. Ja osobiście zmienił bym możliwość cofania licencji chcesz jedź ale jako gość. To samo z klasą R w RPP chcesz jedź, ale jako gość.
Wloch a ty? napisał(a):Przecież mogą się ścigać, ale nie muszą punktować. Tylko chodzi o podejście. Czy jeździmy żeby zapier.. i się rozwijać, czy po to żeby zbierać blaszane garnki i po raz tysięczny być mistrzem mistrzów RPP.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości