Klasa RWD w PPZM

Puchar Polskiego Związku Motorowego

Moderator: SebaSTI

Postprzez Konrad » wtorek, 2 sty 2007, 18:01

No wiec nie widze problemu - poniewaz w RWD nie ma podzialu na grupy N i A wszyscy moga sobie zalozyc kola zgodne z homologacja tej ostatniej.
Konrad
N2
 
Posty: 169
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 00:20
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez MSG Racing » wtorek, 2 sty 2007, 18:04

Witaj Kramar na forum !!!
Ja jestem za tymżeby były opony "seryjne" jednak nie mam na myśli debicy pasio gdzie występują pasjonujące chamowania, przyspieszenia i zakręty.
Dobre byłby opony sportowe, jednak takie opony też kosztują. Niezadko tyle co markgum. Jednak opony tyopu slick są dobre przy mocnych silnikach a w maluchu slick to same straty. Klas RWD powstaje z miłości do starych dobrych rajdów więc należało by pozostać takze przy starych dobrych oponach nie slickach.
Pasowałyby Np Uniroyall Rallye
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez Kamińsky » wtorek, 2 sty 2007, 19:31

kropek napisał(a):
jurek napisał(a): moje zdania na temat opon jest takie.. jak wiekszosci przypuszczam ze jezeli mamy miec wyronana walke, ograniczenie kosztow to TYLKO seria opona


to np w maluchu mam jechać na 12, jak spokojnie wchodzą tam
13 jak dlamnie to tragedia skoro stać mnie na 13 to czemu bym niemógł założyć ich


Przecież to nie ma nic współnego z tym że możesz jeżdzić na 13" kołach maluchem!!!

Robicie z tematu opon burzę w szklance wody!!! Narazie może poczekajcie co ustali nasz "jakże łaskawy i elokwentny PZM"!!!
Avatar użytkownika
Kamińsky
N3
 
Posty: 202
Dołączył(a): środa, 17 gru 2003, 12:44
Lokalizacja: Brenna

Postprzez MSG Racing » wtorek, 2 sty 2007, 22:49

Kamińsky oni już wiele nie ustalą. Techniczny wezmą poprostu z zal.J i tyle.
A maluch w grupie A ma 13" homologowane.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez Albert(Zambrów) » środa, 3 sty 2007, 11:27

Ja nadla trzymam swoje zdanie.

Nie powinno sie zabraniac uzywania opon sportowych. Juz nie chodzi mi teraz o koszty, ale sam fakt przygotowania do zawodów. Jeśli ktos buduje na styk Łade, czy Poloneza, czy nawet BMW, to pewnie bedzie oszczedzal i taki ktos, nie kupi michelina z oczywistych względów, braku kasy. Ale, jeśli ktos buduje auto na top, to nawet wskazane byłoby zalozyc jakies konkretne opony. Możecie mi wierzyc, że jazda mocnym autem na słabej oponie, to naprawde nie jest najwieksza z przyjemnosci. Po 1, przy duzych mocach sa problemy z trakcja, bo ciezko prowadzic auto ktore ma naped na tyl i ponad 160 km, wtedy nawet na potenzie, może być gorąco.

Nie chce sie klócic, ale naprawde uważam, że opony powinny byc dowolnoscią. Nie od dzis wiadomo, że rajdy to drogi sport. Jednia maja duży bodżet, drudzy prawie go nie mają. I oczywistym jest, że ten kto budzetu nei ma, nie powalczy z autami top. Wyjątkiem był Kramarczyk, ktory pokazał, że kierowca to istotny elemnt rajdowki. w myśl zasady "wyjątek potwierdza regułę", leciwa Toyota czy Nissan nie powalczy z topowym BMW, lub na odwórt.

Uważam, że opony powinny byc dowlone. TO kierowca powinien ustalac jak i na czym jechac. Pozatym nasza rozmowa to tylko gdybanie, bo to zawodnicy powinni zabrac głos, czy wolą na serii czy na wyczynowkach.
...każdy ponad każdym, wszyscy najmądrzejsi...

Rajdy wporzO!

Banasik Rally Team OGIEŃ :!:
Avatar użytkownika
Albert(Zambrów)
A6
 
Posty: 1350
Dołączył(a): czwartek, 28 sie 2003, 13:04
Lokalizacja: Zambrów

Postprzez Konrad » środa, 3 sty 2007, 18:16

Albert: Z całym szacunkiem, ale zawodnicy już dawno opowiedzieli się za "seriami". Dlatego trochę dziwię się, że Ty cały czas teoretyzujesz.

Poza tym - jeśli kogoś stać na topowe auto i topowe opony - wcale nie musi się zgłaszać do RWD. Może pojechać w odpowiedniej klasie w PPZM i tam sobie śmigać na slickach itd. W RSMP pozostaje też klasa historyczna. RWD natomiast ma być pomysłem na tanie i widowiskowe rajdowanie. A w chwili obecnej nie ma innej sensownej drogi obniżenia kosztów, jak przez opony.

Inna sprawa, że nie dramatyzowałbym tak z tym niebezpieczeństwem jazdy na "cywilach". Trzeba będzie nieco wcześniej hamować i nie przeginać w zakrętach. W momencie kiedy dotyczy to całej stawki - jest chyba zdecydowanie uczciwiej, niż gdyby "biedacy" (których będzie zdecydowana większość) mieli dostawać baty od tych, którzy mają pełnego busa wyczynowych gum. Mnie przynajmniej zawsze wydawało się, że w sporcie najważniejsze są emocje związane z wyrównanymi szansami i zaciętą rywalizacją.
Konrad
N2
 
Posty: 169
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 00:20
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez MSG Racing » środa, 3 sty 2007, 18:35

Swięta pradwa Konrad!
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez Marmetal » środa, 3 sty 2007, 19:26

Konrad napisał(a):Mnie przynajmniej zawsze wydawało się, że w sporcie najważniejsze są emocje związane z wyrównanymi szansami i zaciętą rywalizacją.


W pełni się z Tobą zgadzam Konrad. Mają być równe szanse dla zawodników, zarówno tych z większym jak i mniejszym budżetem. Chodzi o zabawę, rywalizację i widowisko. A to zapewni RWD Trophy :).
Marmetal
S2000
 
Posty: 3290
Dołączył(a): czwartek, 26 maja 2005, 15:20

Postprzez krist » środa, 3 sty 2007, 22:18

O co wy sie kłócicie? O opony?
Po przeczytaniu regulaminu PPZM 07 cisnnie mi sie na usta jedno powiedzenie: "miało być jak nigdy a wyszło jak zawsze", były dobre chęci i nic z nich nie wyszło. I prosze bardzo niech mi ktoś udowodni że nieeeeeee, bedzie puchar stanie na starcie 20 maluchów i będą sie ścigać jak za dawnych lat, tanio bedzi i widowiskowo. Dupa bedzie nie puchar RWD. Paru zapaleńców wystartuje w pojedynczych rundach ku uciesze kibiców po czym kaski braknie bo co było wydali na nowiutkie kombinezony 8856-2000, no i nowość sezonu, w ramach tak propagowanego przez pana Szerle cywilizowania polskich rajdów nowa kara 100 pln za nieodebranie w terminie dokumentów z biura. No gratulacje, nad tym to tetryki z GKSS chyba ze 3 nocki debatowali.
Prosze mi podać jeden logiczny argument dlaczego w 07 posiadający malucha do kjs i pewne zasoby gotówki 19 latek po sezonie kjs i z licencją miałby sie pojawić na starcie PPZM. Co to za magiczna recepte na rozpropagowanie sportu proponuje PZM? Kolejne kary i obostrzenie przepisów.
Zakończcie temat bo żal patrzeć jak sie zapał marnuje.

PS: http://www.slovackykopec.cz/
krist
N3
 
Posty: 370
Dołączył(a): czwartek, 3 lip 2003, 13:45

Postprzez cieply » czwartek, 4 sty 2007, 00:10

W nowym regulaminie najbardziej podoba mi się nie nowy taryfikator kar, nie wpisowe takie samo dla wszystkich, nie zapis o homologacjach tylko punkt dotyczący ubezpieczeń. Ja gratuluję pomysłu i raczej jeśli się to nie zmieni nie będę próbował wystartować w pucharze (PPZM, RWDT nie ma znaczenia bo to ten sam regulamin). Walisz w płot, przelatujesz przez trawnik uszkadzasz coś jeszcze po drodze i sam musisz za to zapłacić.
Avatar użytkownika
cieply
 
Posty: 22
Dołączył(a): piątek, 6 sty 2006, 22:23
Lokalizacja: Kosewo

Postprzez krist » czwartek, 4 sty 2007, 10:02

Widzialem juz w 2006 jak na jednym z rajdow PPZM chlopaki z safety zamiast odganiac kibicow zajmowali sie glownie zapisywaniem nr aut ktore zaliczyly szope. Po rajdzie szopa (rozlatujaca sie kupka drewna) zostala wyceniona na 1800 zl a jeden z dzialaczy skomentowal to : Na biednych nie trafilo, bogatych sponsorow naja, bo akurat 2 najbardziej aktywnych niszczycieli szopy mialo naklejki lotosa i platinum.
Oby tak dalej, panowie dzialacze
krist
N3
 
Posty: 370
Dołączył(a): czwartek, 3 lip 2003, 13:45

Postprzez Kamińsky » czwartek, 4 sty 2007, 10:48

Z tym waleniem komuś w płot to już od jakiegoś czasu tak jest że jak wiedzą kto przywalił to pieniądze na naprawę idą z kasy zawodnika!!! Tyle tylko że teraz jest to jasno napisane w regulaminie, czyli jak walić komuś w płot , dom, stodołę czy kurnik to tak żeby nikt nie widział :D

Pan Szerla to typowy d.... w wywiadzie obiecuje że próbują zostawić homologację 86 a tu kuku tylko 2000, nie wiem kiedy był wywiad, ale WRC ukazało się przed świętami a jak dobrze widziałem regulaminy były zatwierdzone 8 grudnia!!! Wyje.... tego kłamce z PZM!!! Puście tam młodych, działaczy którzy coś zrobią dla tego sportu a nie dla siebie!!!

Pewnie dupki tylko myślały za co tu jeszcze karać, wpisowe max. 1000 zł. to jeszcze mało, a to za nie odebranie dokumentów 100 zł., to za wydanie wtórnika książki samochodu sportowego karę podniesiemy do 350 zł. itd.
IDIOTYZM!!!

I jak tu jeździć w pucharze skoro na samo ubranie trzeba wydać miedzy 2500 -3000 zł. :(
Avatar użytkownika
Kamińsky
N3
 
Posty: 202
Dołączył(a): środa, 17 gru 2003, 12:44
Lokalizacja: Brenna

Postprzez lewar » czwartek, 4 sty 2007, 10:51

Zgadzam się z kolegami - zapis o ubezpieczeniach jest najciekawszy. Najciekawszy, ponieważ zastanawia mnie w tym momencie na co idzie wpisowe, bo z tego co wiem, to właśnie te cholerne 1000zł to w większości było ubezpieczenie rajdu... Jeszcze miesiąc temu byłem napalony na RWD, wogóle, że pojeździmy w tym sezonie w PPZM... Teraz już nie podchodzę do tego tak optymistycznie. Napewno musimy kupić nowe kombinezony, więc już budżet na jeden rajd poszedł w maliny, do tego dochodzi jazda "żeby czasem nic nie zniszczyć przy trasie" bo nam każą płacić. Zajebisty będziemy mieli PPZM. Kombinezon muszę wypierdzielić (chciałem do pieca wrzucić, ale niestety się cholera nie pali podobno - w odróżnieniu do normy 2000 - ta się nie pali "bardziej").
I wiecie co - nie ma, ale naprawdę nie ma na świecie drugiego takiego zajęcia, któremu poświęciłem tyle pracy w życiu i z którego tak mało w stosunku do tej pracy się cieszyłem... A teraz to mi się już wogóle jeździć nie chce... I mam to w dupie...
Ostatnio edytowano czwartek, 4 sty 2007, 11:39 przez lewar, łącznie edytowano 1 raz
--- www.cecot.pl ---
Avatar użytkownika
lewar
N2
 
Posty: 157
Dołączył(a): poniedziałek, 23 gru 2002, 12:50
Lokalizacja: okolice Krakowa

Postprzez Albert(Zambrów) » czwartek, 4 sty 2007, 11:01

Konrad, skoro zawodnicy chcą seryjnych opon to nie ma problemu. Myslałem, że to kwestia jeszcze nie ustalona, ale w takim wypadku nie ma oczym gadac :)

a jak wyglada sprawa z producentami opon :?: będą narzuceni jacys producenci, czy kazdy bierze co chce :?:
...każdy ponad każdym, wszyscy najmądrzejsi...

Rajdy wporzO!

Banasik Rally Team OGIEŃ :!:
Avatar użytkownika
Albert(Zambrów)
A6
 
Posty: 1350
Dołączył(a): czwartek, 28 sie 2003, 13:04
Lokalizacja: Zambrów

Postprzez Felix » czwartek, 4 sty 2007, 11:52

Moze beda jeszcze jakies zmiany, z reszta Konrad jest chyba najbardziej na bieżąco więc może zdradzi nam jak sprawa wyglada na dzien dzisiejszy. Lewar Ty nie mozesz miec tego w dupie bo widzialem was kilka razy w akcji i miedzy innymi dla was jechalem spore kilometry aby zobaczyc cos ciekawego w tej nudnej rajdowej rzeczywistosci. Po to miedzy innymi duża czesc kibicow jedzie na Cieszynke bo wie, ze zawsze znajda sie jakies szalejace malacze itd. Jak tak dalej pojdzie to jaki bedzie sens jazdy na takie imprezy? dla kilku fwd ?
Avatar użytkownika
Felix
N1
 
Posty: 51
Dołączył(a): sobota, 15 paź 2005, 15:38
Lokalizacja: Knurów

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Puchar PZM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron