Fakt Hans wchodzi jako obowiązek w RPP 2012. Nie wiem skąd pomysł,że hans kosztuje 8-10 tys??
Hans najtańszy to 2 tysiace zł (jasne nie mało) ale to nie jest wydatek na rok (jeżeli ktoś może niech mi powie jak długo ma homologacje hans)
Najtańszy kask przystosowany do hansa to drugie 2 tysiące. Czyli łącznie ok 4-5 tysięcy (ale to zakup na lata)
Tak naprawdę hans pilot i kierowca powinni kupić własne kaski/hansy bo to jakby ich wkład do zespołu.
A szału nie ma z wielu przyczyn ale moze też dlatego ,że jest alternatywa pt"Znam już trasy RPP to w przyszłym sezonie powalcze wyżej , a za 2 wygram"
A tak nie ma ,że boli trzeba walczyć.
Co do pieniędzy z rajdów które nie jadą. Póki co gminy RPP myślą , druga liga, brak znanych , to mało kibiców itp. A gdy wrócą listy 100 aut. Wróci więcej kibiców, automobilkluby zaczną się bić o rajdy bo za tym idzie kasa od kibiców, przyjezdnych , no i nie ma co ukrywać- zawodników.
Puchar - owszem ciężko ale nadzieja jest. Sami zawodnicy powiedzą - robimy puchar Logana (bardzo tanie rajdowe auto na początek) i jak sie uprą to zrobią za naprawde małe pieniądze. trzeba chęci. A no niestety chęci do tworzenia pucharu w PUCHARZE nie ma.
A po 2gie - jest szansa ,że odnowią się stare klasy. Np. N1. Nie stać cie na Astre w MP ? wsiadaj do Seja i może ktoś cie zauważy. A nawet jeśli masz wpisane do CV - MISTRZ POLSKI KLASY N1.
Zaczęcie ścigania - 3Liga była by dobra - warunki bezpieczeństwa zachowane ale możliwości UTRACONYCH homologacji które nie ma co ukrywać ratują budżet.
Ileś takich rund to uzyskanie R1.
Jeżeli ktoś ma kase to wsiądzie po tych 3cich ligach do N4 - w pucharze teraz też jest to N4-
A poza 3Ligą zamiast bawić się w "przejazd bez pomiaru po zawodnikach RPP /RSMP". Czy część z tych aut nie może jechać jako A , B , C , 000 , K1 itp ?
Jeżeli chłopaki / dziewczyny
dojadą 2 dni rajdu za K1, 000 itp to tak samo by im się należały te punkciki czy zaliczone rundy do Licencji.
Dla mnie puchar bardziej zabił niż wypromował zawodników. Sponsor oczekuje wyniku w nazwie. np . 1wszy w Klasie A7 Rajdowych Mistrzostw Polski.
A puchar nic z tego nie daje.