N4/30 w RPP

Puchar Polskiego Związku Motorowego

Moderator: SebaSTI

Postprzez Zajcev » sobota, 2 sty 2010, 14:05

bo tu chyba chodzi o to aby umozliwic zawodnikom z duzym budzetem odrazu wjezdzanie sie w czterolapa, ktorym beda chcieli smigac w RSMP
Avatar użytkownika
Zajcev
N4
 
Posty: 2227
Dołączył(a): piątek, 23 lip 2004, 11:21
Lokalizacja: Moscow


Postprzez gabrally » sobota, 2 sty 2010, 14:16

I moim zdaniem jest to bardzo dobry pomysł, bo nie będzie rzeźni przez 2 dni tylko 70km do wjeżdżenia się, rajdów jest więcej, więc to też pomoże, jest taniej, także każdy z bogatym wujkiem albo łbem na karku będzie mógł zakupić sobie fajne czteropędne autko i od razu (no, jeszcze 3 liga) szaleć w rajdach. ;)
Coraz częściej zastanawiam się, czemu zamiast rajdów nie wybrałem szachów. Na przykład. ;)
gabrally
N4
 
Posty: 2349
Dołączył(a): czwartek, 20 lip 2006, 12:20

Postprzez martin.h » sobota, 2 sty 2010, 18:17

menson napisał(a):Koszty będę porównywalne do Type-r ów i innych mocnych osiek. Dobrym przykładem może być ogłoszenie Pawła Dytki o sprzedaży jednej EVO X za chyba o ile się nie mylę 38 tys EURO czyli około 150 tys złotych czyli porównywalnie z Civiciem a frajda większa;-)

Koszty zakupu używki są porównywalne, ale już koszt utrzymania takich aut to dwa różne światy.
Avatar użytkownika
martin.h
A6
 
Posty: 1109
Dołączył(a): środa, 4 sty 2006, 22:45
Lokalizacja: Chorzów

Postprzez Loeb1987 » sobota, 2 sty 2010, 18:18

To raczej pomysł dobry dla takich osób jak Ruta, Szafraniec itp. Którzy mają kase i chcą jeździć autem klasy N4. Zresztą takich ludzi jest sporo w KJSach.
Loeb1987
A6
 
Posty: 1190
Dołączył(a): czwartek, 22 lis 2007, 18:03
Lokalizacja: Kraków

Postprzez menson » niedziela, 3 sty 2010, 12:24

Zdziwiłbyś się. Twierdzisz że koszt zakupu np. tarcz hamulcowych będzie większy niż np do type-r ?? Mylisz się. Mówię oczywiście o takich tarczach jak były w tym misku czyli serii
https://www.facebook.com/jbmotorsportpoland/
menson
A5
 
Posty: 600
Dołączył(a): piątek, 14 lis 2003, 12:41
Lokalizacja: Żywiec

Postprzez wrx » niedziela, 3 sty 2010, 14:32

Tak kwota niby podobna, ale... Ten misiek za 150 ma seryjną skrzynie i zawias co przy dzisiejszym kursie musisz dodać kolejne 100tys a w TypeR za tyle masz już komplet. Poza tym w N4 zużywa się wszystko dużo szybciej choćby ze względu na moc i masę (opony, klocki itp). Jeśli ktoś wierzy że to będzie dużo tańsze niż normalne N4 to jest w błędzie. Poza tym są pewne koszty stale i w przeliczeniu na 1km os to rpp będzie droższe niż MP.
Avatar użytkownika
wrx
N3
 
Posty: 371
Dołączył(a): środa, 11 sty 2006, 12:10
Lokalizacja: z kątowni :P

Postprzez czajak » niedziela, 3 sty 2010, 15:02

Ze strony sport.dytko.pl:

"Ceny wynajęcia samochodu sportowego wahają się w granicy 190- 340 zł/km wyczynowej jazdy i uzależnione są od charakterystyki zawodów lub imprezy, ilości przejechanych kilometrów, paliwa, opon, skrzyni biegów, ilości mechaników...."

Czyli przy średniej 75 km oesowych w RPP koszt wypożyczenia auta wacha się w granicy 14250-25500. Dochodzą koszta wpisowego, noclegów, dojazdów itp itd ale wynikałoby że w najsłabszej specyfikacji koszt startu wynosiłby pewnie około 20 tyś. Nie wziąłem tych cen z kosmosu ale z oficjalnej strony www.

PS. W takim razie ile wynosi (oczywiście w widełkach) wypożyczenie Type R na rajd RPP?
czajak
N2
 
Posty: 142
Dołączył(a): piątek, 14 gru 2007, 20:42

Postprzez vfts » niedziela, 3 sty 2010, 15:03

Samo ograniczenie zwężką niewiele zmniejszy koszty. Ale teraz jest wielka szansa, że wypali np Legacy Cup, gdzie koszty dzięki wewnętrznemu regulaminowi będą dużo niższe http://www.noelstudio.pl/?ID=subarulegacycup&ID2=171
Avatar użytkownika
vfts
 
Posty: 5
Dołączył(a): piątek, 8 paź 2004, 13:13
Lokalizacja: Poznań

Postprzez wrx » niedziela, 3 sty 2010, 15:41

Koszt startu typer zależy też od jego ,stanu' , kursu euro, kontraktu jaki się podpisze. wystartować można od ok 7 do 10tys
Avatar użytkownika
wrx
N3
 
Posty: 371
Dołączył(a): środa, 11 sty 2006, 12:10
Lokalizacja: z kątowni :P

Postprzez Beret » niedziela, 3 sty 2010, 16:41

wrx, taka cena to raczej przy wynajmie dlugoterminowym (umowa na sezon), mysle, ze na pojedyncza runde trzeba jednak dodac 2-3 tysiace. oczywiscie wszystko w zaleznosci od opcji
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Postprzez wrx » niedziela, 3 sty 2010, 16:54

Wiesz to jest tak jak z lancerami możesz mieć za 50tys od Dydasa albo za 100tys od Steca
Avatar użytkownika
wrx
N3
 
Posty: 371
Dołączył(a): środa, 11 sty 2006, 12:10
Lokalizacja: z kątowni :P

Postprzez MisiekClio » niedziela, 3 sty 2010, 21:31

wrx napisał(a):Koszt startu typer zależy też od jego ,stanu' , kursu euro, kontraktu jaki się podpisze. wystartować można od ok 7 do 10tys


Jezeli znasz kogos kto wynajmie Type-R z serwisem i ubezpieczeniem za 7 tys. to prosze daj mi znac na priv :) Opony i paliwo pokrywam sam.

Nie zapominajmy, ze to jest duza czesc, ale tylko czesc ogolnych kosztow startu w rajdzie. Takze, zamknac sie w kwocie 10 tys/ runde we w miare przyzwoitym aucie jest naprawde ciezko.
Wracajac do tematu: Jestem absolutnie za dopuszczeniem N4 w RPP. Mysle, ze przyciagnie to kilka zupelnie nowych twarzy do sportu. Moze czesc zarazi sie na dobre.
A ze beda to tzw. "bogaci" - no coz - life's brutal.
Avatar użytkownika
MisiekClio
N3
 
Posty: 452
Dołączył(a): wtorek, 22 lis 2005, 16:42
Lokalizacja: Zakopane

Postprzez Beret » niedziela, 3 sty 2010, 21:50

wrx napisał(a):Wiesz to jest tak jak z lancerami możesz mieć za 50tys od Dydasa albo za 100tys od Steca

alez oczywiscie, nawet wiem mniej-wiecej jakie u Steca sa pakiety i skad sie biora roznice. ciezko jednak bedzie za 7 wynajac ctr za 7 kola. wynajecie 206 vk to ok 7 tysi a gdzie takie 206 do ctr
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Postprzez martin.h » poniedziałek, 4 sty 2010, 11:24

menson napisał(a):Zdziwiłbyś się. Twierdzisz że koszt zakupu np. tarcz hamulcowych będzie większy niż np do type-r ?? Mylisz się. Mówię oczywiście o takich tarczach jak były w tym misku czyli serii


Porównaj sobie koszty utrzymania seryjnego type-r'a i seryjnego miśka. Z rajdówkami jest podobnie, zauważ że evo ma 3 dyfry, turbo, ALS też bardzo obciąża silnik, a bez tego już nikt nie jeździ. A pozatym jak już ktoś napisał, ze względu na moc i wagę wszystko zużywa się szybciej.
Avatar użytkownika
martin.h
A6
 
Posty: 1109
Dołączył(a): środa, 4 sty 2006, 22:45
Lokalizacja: Chorzów

Postprzez Albert(Zambrów) » poniedziałek, 4 sty 2010, 16:55

oczywistym jest że n4 zawsze bedzie droższe od A7, chyba ze sie kitcarem jeździ, wtedy moze byc porównywalnie.

Wydaje mi sie, ze pomysl plega na tym, zeby Ci którzy maja troche kasy, ale nie aż tyle zeby w MP jezdzic, będą mogli śmigac w RPP. Zawsze to kilometry przejechane na ostro, a i kibiców moze wiecej bedzie dzieki temu.

A racją jest, ze jak kogos nie stac na rajdy to pozostaja tylko kjs. Niestety Panowie, wszyscy lubimy sport który do tanich nie nalezy :)
...każdy ponad każdym, wszyscy najmądrzejsi...

Rajdy wporzO!

Banasik Rally Team OGIEŃ :!:
Avatar użytkownika
Albert(Zambrów)
A6
 
Posty: 1350
Dołączył(a): czwartek, 28 sie 2003, 13:04
Lokalizacja: Zambrów

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Puchar PZM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości