kolce w PPZM

Puchar Polskiego Związku Motorowego

Moderator: SebaSTI

Postprzez !ADI! » sobota, 8 sty 2005, 15:52

no to jest racja. Bo te auta się tak dynamicznie nie napędzają. I potem ten błąd na szybkim zakręcie ciągnie się przez następne
!ADI!
S1600
 
Posty: 2699
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 16:59
Lokalizacja: Żywiec/Kraków


Postprzez nick555 » sobota, 8 sty 2005, 16:14

co do kolcy to chyba na lubelskim nie macie co liczyc... nie zgodzą się chyba żeby była niewiadomo jak zima wcześniej i póżniej. A co do niższych klas to rzeczywiście wolniejsze auta naprawde wyglądaja jakby jechały na 150%. i z kolejnym przejazdem danego kawałka oesu nawet ja :) zauważam róźnice.Ale o to chodzi.
Avatar użytkownika
nick555
A6
 
Posty: 1530
Dołączył(a): wtorek, 14 wrz 2004, 22:19
Lokalizacja: Lublin

Postprzez bzyq » wtorek, 25 sty 2005, 14:01

na oficjalnej stronie rajdu magurskiego pojawiła się jasna notatka dotycząca używania kolców.zapraszam na www.automalop.pl
bzyq
A6
 
Posty: 1247
Dołączył(a): poniedziałek, 20 wrz 2004, 15:20
Lokalizacja: Krosno

Postprzez axgt » wtorek, 25 sty 2005, 19:28

Dzwoniłem do Lublina i dyrektor rajdu powiedział że nawet się nie starali o pozwolenie na kolce więc na bank nie będzie ich można używać. A co do Magurskiego...niech się ktoś wypowie czy jest jakaś alternatywa dla prawdziwych kolców? np nalewki z możliwością kolcowania + kolce ( gdzie kupić? ) ? Czy to nie ma sensu?
gg 6392176
axgt
N1
 
Posty: 88
Dołączył(a): czwartek, 13 lis 2003, 19:01

Postprzez pablo9791 » środa, 2 lut 2005, 22:44

axgt: Seryjna opona pod kolec + kolce. Mnie wyszło około 240 zł za sztukę dwa lata temu. 150 zł za Snowfoxa + ok 70 gr za 1 kolec. Mieści się ok 100 kolców w gumie plus wycieczka do Nowego Targu na okolcowanie i spacer po Krupówkach. Po spacerze w Zakopcu powrót do domu. Rajdy zimowe to u nas rzadkość, ale nawet do treningów zimowych taka guma się przyda. Frajda jest dużo większa niż na zwykłej zimówce, a cena niższa od nie jednej firmowej zimówki z górnej półki. Może nie jest to Michelin czy inne profi okolcowane gumy, ale nawet do treningów w zimie przyda się z pewnością. Nie będą to wyrzucone pięniądze nawet jeśli przez następne kilka lat nie będzie żadnego zimowego rajdu. Dużo fajniej, bezpieczniej za cenę zwykłej opony i o to chodzi. Na Potenze na lato więcej wydałem. Obecnie jest coś takiego jak Pirelli Carving, wiem bo jeździłem, ale na pewno da się kupić wiele innych zimówek które można okolcować, a powtarzam nie są one droższe od normalnej zimówki. Z tego co wyczytałem w Komunikacie nr 1 to chyba dyrekcja rajdu dąży aby właśnie takie "seryjne" kolce były dozwolone. Nie wiem czy profi kolce (wąskie opony 200-300 kolców na gumę) się pod to łapią? Nie wydaje mi się bo środek opony ma pozostać "czysty". Jeśli ktoś wie coś więcej to niech da znać.
pablo9791
 
Posty: 32
Dołączył(a): czwartek, 2 wrz 2004, 23:28
Lokalizacja: Kraków

Postprzez rav » czwartek, 3 lut 2005, 02:06

Albo seryjne kolce, albo gumy typu Monte Carlo czyli asfaltowa opona z kolcami. Bogaci kupią po 2 komplety - kolcowane slicki na zlodzony asfalt i seryjne na pełny śnieg.
Avatar użytkownika
rav
A6
 
Posty: 1396
Dołączył(a): poniedziałek, 4 lis 2002, 00:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez rak818 » czwartek, 3 lut 2005, 10:37

Z taniego rozwiązania polecam Pirelli Carvingi, seryjna zimówka pod kolec o ciekawej budowie i świetnym trzymaniu i niskiej cenie. Jedyny ból to szybkie zużycie.
Trasa A2 Świecko-Terespol - Najdłuższy w Europie tor wyścigowy ciężarówek
Avatar użytkownika
rak818
A5
 
Posty: 569
Dołączył(a): czwartek, 3 cze 2004, 10:40
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez pablo9791 » czwartek, 3 lut 2005, 23:16

rav: Niestety nie masz racji. "Bogaci" opony innego typu niż "śniegowe" mogą zabrać ze sobą i się nimi pochwalić. Jest totalna zima i na rajdzie będzie tak zimowo jak na spalonej za najlepszych lat. Gumy na oblodzony asfalt możesz wykorzystać gdzieś indziej. Col de Turini też jechali bez kolców więc może gdy zima "zaskoczy drogowców" będą przydatne.
pablo9791
 
Posty: 32
Dołączył(a): czwartek, 2 wrz 2004, 23:28
Lokalizacja: Kraków

Postprzez axgt » czwartek, 3 lut 2005, 23:57

Dzieki za odpowiedz . A co do samych kolców...gdzie je dostać dokładnie? przewinął się Nowy Targ. Dajcie prosze jakies konkretne namiary
gg 6392176
axgt
N1
 
Posty: 88
Dołączył(a): czwartek, 13 lis 2003, 19:01

Postprzez -=KrzysiekWRC=- » poniedziałek, 7 lut 2005, 18:49

Zimowe opony NOKIAN też nadają się do okolcowania. Inna sprawa, że nawet bez kolcy, to dobre zimówki rodem z Finlandii.
Avatar użytkownika
-=KrzysiekWRC=-
N3
 
Posty: 216
Dołączył(a): sobota, 1 sty 2005, 21:51
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Postprzez bzyq » poniedziałek, 7 lut 2005, 19:24

Prawdopodobnie magurski pojdzie wedlug starych przepisow.PZM ma sie dzis okreslic..moze jeszcze nic straconego
Edek z krainy kredek ;p
bzyq
A6
 
Posty: 1247
Dołączył(a): poniedziałek, 20 wrz 2004, 15:20
Lokalizacja: Krosno

Postprzez sumo » poniedziałek, 7 lut 2005, 19:59

no spoko, fajna informacja, tylko dlaczego teraz o tym wspominają ? Nie mogli wczesniej jakos tego uzgodnic i dać komunikat... byłoby pewnie więcej załóg...
sumo
N4
 
Posty: 2110
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 20:56

Postprzez pasiuTGR » poniedziałek, 7 lut 2005, 20:18

bzyq napisał(a):Prawdopodobnie magurski pojdzie wedlug starych przepisow.PZM ma sie dzis okreslic..moze jeszcze nic straconego

Po prostu nie mam pytań... Nie sądzę, żeby to zasiliło listę startową...Co innego, jeśli stare przepisy będą obowiązywały przez cały ten rok a nie tylko na tym rajdzie...No ale jak to mówią...Lepiej późno niż wcale...
pasiuTGR
N1
 
Posty: 55
Dołączył(a): wtorek, 4 maja 2004, 17:30
Lokalizacja: Tychy

Poprzednia strona

Powrót do Puchar PZM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości