Klasa RWD w PPZM

Puchar Polskiego Związku Motorowego

Moderator: SebaSTI

Postprzez Polonez » niedziela, 31 gru 2006, 17:33

nick555 napisał(a):jakby dla klasy rwd chcieli zrobic norme 86 a dla innych 2000 to by ich zjedli... proste...


Nie do końca mieli by powód. Rwd trophy jest jednak trochę bardziej nastawione na fun niż na przebijanie się do rsmp (chyba...).
Avatar użytkownika
Polonez
N2
 
Posty: 149
Dołączył(a): środa, 16 lis 2005, 21:48


Postprzez nick555 » niedziela, 31 gru 2006, 18:20

dla nich widać nie...
Skupuję stare radzieckie zegarki. Jak coś masz niepotrzebnego, zapraszam, może się dogadamy.
Avatar użytkownika
nick555
A6
 
Posty: 1530
Dołączył(a): wtorek, 14 wrz 2004, 22:19
Lokalizacja: Lublin

Postprzez chodek » niedziela, 31 gru 2006, 19:08

Polonez napisał(a):
nick555 napisał(a):jakby dla klasy rwd chcieli zrobic norme 86 a dla innych 2000 to by ich zjedli... proste...


Nie do końca mieli by powód. Rwd trophy jest jednak trochę bardziej nastawione na fun niż na przebijanie się do rsmp (chyba...).


Fun to zaden czynnik decydujący o normie, skoro RWD Trophy ma jezdzic w ramac PPZM, nie rozumiem dlaczego normy mają byc inne...
C20XE
Avatar użytkownika
chodek
A6
 
Posty: 1025
Dołączył(a): niedziela, 13 lut 2005, 16:11
Lokalizacja: Przasnysz/Wa-wa

Postprzez Polonez » niedziela, 31 gru 2006, 19:26

Tak, ale oni robią to trochę bardziej jako hobby (co nie znaczy że jakoś mniej się w to angażują czy coś...) niż żeby walczyć o możliwość udziału w RSMP. Gdyby chcieli, to wsiadaliby w przednionapędówki.

Taki wymóg będzie niekorzystny dla samych startujących, a i dla naszych polskich rajdów ogólnie. Może się zacząć w końcu coś ciekawego więc po co na starcie tak utrudniać...
Avatar użytkownika
Polonez
N2
 
Posty: 149
Dołączył(a): środa, 16 lis 2005, 21:48

Postprzez Konrad » wtorek, 2 sty 2007, 03:40

Chodek: Zwróć uwagę na to, że klasa historyczna jeżdżąca w RSMP również traktowana jest ulgowo - chociażby za sprawą niższego wpisowego.

Ogólnie chodzi o to, żeby zachęcić do startów nowych zawodników. Takich, których nie stać na powiedzmy Type-R, czy choćby topową Astrę. Organizator i tak musi zabezpieczyć trasę, a jeśli dodatkowo pojawi się na niej kilkunastu-kilkudziesięciu kierowców w starych autach RWD - to przecież tylko czysty zysk. Dla wszystkich: poczynając od organizatorów, na kibicach skończywszy.

Czy to tak ciężko zrozumieć? Przecież w Niemczech tego typu zawody rozgrywane są (również na preferencyjnych zasadach) od lat. I to z powodzeniem...
Konrad
N2
 
Posty: 169
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 00:20
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Albert(Zambrów) » wtorek, 2 sty 2007, 12:02

Opony to podstawowa rzecz przy jeździe. Po co budować samochód na top, skoro i yak nie wykorzystamy potencjału auta z braku przyczepnosci. Re720 jest rewelacyjna oponą, bez dwóch zdan, ale czy w Polsce wszystkie rajdy sa po mokrym :?: dajmy na to, rajd w lecie, 30 stopni w cieniu, dwa oesy i nie ma Potenzy. Ona jest za miekka na takie tenepratury. Jeśli ktos naprawde walczy, to po petli jeszzce jeden komplet trzeba szykowac. Slick natomiast jest twardy i da rade.

Jak dla mnie, nie powinno byc regulacji dotyczacych opon. Zgodze się, że da sie walczyc na seryjnych oponach, ale czy to ma sens :?: jeśli ktos ma budżet jedzie na michałach, jak ktos nie ma jedzie na serii. Proste.

Jak dla mnie regulacja opon, to tak samo jakby kazac wszystkim budowac auto tylko w grupie a.

Inna kwestia, głupi Markgum trzyma na suchym lepiej niz Potenzam wcale duzo droższy nie jest. Też nie chce zeby koszty eliminacji wychodziły kosmiczne, ale racjonalnie patrzac opony powinny byc dowolnościa.
...każdy ponad każdym, wszyscy najmądrzejsi...

Rajdy wporzO!

Banasik Rally Team OGIEŃ :!:
Avatar użytkownika
Albert(Zambrów)
A6
 
Posty: 1350
Dołączył(a): czwartek, 28 sie 2003, 13:04
Lokalizacja: Zambrów

Postprzez jurek » wtorek, 2 sty 2007, 12:17

chcialem zapytac czy kolega albert jest teoretykiem czy praktykiem...i czy ma zamiar jezdzic w RWD? moje zdania na temat opon jest takie.. jak wiekszosci przypuszczam ze jezeli mamy miec wyronana walke, ograniczenie kosztow to TYLKO seria opona, wiadomo jest ze slick jest lepszy pod kazdym wzgledem oprocz jednego- kasy jaka trzeba na niego wydac, RWD ma byc dla fanu, nikt o zdrowych zmyslach nie bedzie walczyl łada z miskami ( chyba ze nazywa sie balazs osci) hehe:) trzymam kciuki za wszystkiech ktorzy przygotowuja sie do pucharu.... mialem nadzieje ze zostanie homo 86... teraz mam problem mam kombinezon itp. ktory ma 5 lat i musze go powiesic w szafie kupowac wszsytko nowe.... bez sesnsu zupelnie...
jurek
 
Posty: 10
Dołączył(a): środa, 28 cze 2006, 15:42
Lokalizacja: byla slolyca

Postprzez martin.h » wtorek, 2 sty 2007, 13:03

Na początku brawa za świetny pomysł z pucharem RWD.
Co do opon to również uważam, że nie ma co się pakować w wyczynowe opony. Po pierwsze koszty, po drugie widowiskowość.

Albert(Zambrów) napisał(a):jeśli ktos ma budżet jedzie na michałach, jak ktos nie ma jedzie na serii. Proste.

Wcale nie takie proste. Pamiętaj każdy zawodnik chce być na najwyższym stopniu podium. A jeśli jedzie na serii to przy porównywalnym sprzęcie i umiejętnościach nie ma na to szans.

I najważniejsza sprawa. Regulamin rozgrywek powinni ustalić między sobą zawodnicy biorący udział w pucharze, oni wiedzą najlepiej czego chcą. RWD ma być jak najtańsze i jak najbardziej widowiskowe, bo inaczej będziemy mieli to co w WRC, czyli kilku zawodników z mega budżetami walczących o mistrza.

Tak więc życzę powodzenia pomysłodawcom i uczestnikom RWD.
I nie dajcie się PZM-otowi bo oni nie mają racji.
Beskidy na rowerze -> https://plus.google.com/u/0/photos/118155666108479221380/albums
Avatar użytkownika
martin.h
A6
 
Posty: 1109
Dołączył(a): środa, 4 sty 2006, 22:45
Lokalizacja: Chorzów

Postprzez kropek » wtorek, 2 sty 2007, 16:20

jurek napisał(a): moje zdania na temat opon jest takie.. jak wiekszosci przypuszczam ze jezeli mamy miec wyronana walke, ograniczenie kosztow to TYLKO seria opona


to np w maluchu mam jechać na 12, jak spokojnie wchodzą tam
13 jak dlamnie to tragedia skoro stać mnie na 13 to czemu bym niemógł założyć ich
Avatar użytkownika
kropek
N2
 
Posty: 138
Dołączył(a): niedziela, 19 lis 2006, 11:09
Lokalizacja: Wola Filipowska

Postprzez złomek » wtorek, 2 sty 2007, 16:48

kropek napisał(a):
jurek napisał(a): moje zdania na temat opon jest takie.. jak wiekszosci przypuszczam ze jezeli mamy miec wyronana walke, ograniczenie kosztow to TYLKO seria opona


to np w maluchu mam jechać na 12, jak spokojnie wchodzą tam
13 jak dlamnie to tragedia skoro stać mnie na 13 to czemu bym niemógł założyć ich


Jurek gdy pisal "seria" to chyba mial na mysli opone cywilną a nie opone w rozmiarze który był fabrucznie w aucie, ja przynajmniej tak to rozumiem.
złomek
N1
 
Posty: 66
Dołączył(a): wtorek, 12 gru 2006, 22:57

Postprzez Konrad » wtorek, 2 sty 2007, 17:24

Oczywiście wielkość koła musi być zgodna z homologacją danego samochodu!
Konrad
N2
 
Posty: 169
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 00:20
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Cendra » wtorek, 2 sty 2007, 17:33

Konrad napisał(a):Oczywiście wielkość koła musi być zgodna z homologacją danego samochodu!
to troche kiepski pomysl... szczegolnie nie dobre dla wlasciceli 126p, 125p i Poloneza... tam kola o 1 cal wieksze sa wrecz wskazane... :roll:
Avatar użytkownika
Cendra
A6
 
Posty: 1179
Dołączył(a): niedziela, 24 kwi 2005, 15:09
Lokalizacja: Ciechanów/Warszawa

Postprzez Konrad » wtorek, 2 sty 2007, 17:40

Sorry, ale nie ma mozliwosci startu w rajdzie samochodem niezgodnym z homologacja. Nie widzialem ksiazki Poloneza, ale wydaje mi sie, ze spokojnie mozna wieksze kola zalozyc. A jaka wielkosc maksymalnie - to juz niestety musza sobie sprawdzic zainteresowani.
Konrad
N2
 
Posty: 169
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 00:20
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Kramar » wtorek, 2 sty 2007, 17:44

w A grupie mozna o 2 cale większe niz te na ktorych auto bylo homologowane jesli sie nie myle (np Chmielewski na 17 w astrze)
Kramar
N1
 
Posty: 89
Dołączył(a): środa, 27 gru 2006, 12:44

Postprzez złomek » wtorek, 2 sty 2007, 17:53

Kramar napisał(a):w A grupie mozna o 2 cale większe niz te na ktorych auto bylo homologowane jesli sie nie myle (np Chmielewski na 17 w astrze)


Dokładnie, masz racje Kramar. W Agrupie można założyć inne felgi:
Wielkość z homologacji +- 2 cale. Szerkość zależna od pojemności silnika (zał J Art 255 5.4)

pozdrawiam
złomek
N1
 
Posty: 66
Dołączył(a): wtorek, 12 gru 2006, 22:57

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Puchar PZM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość