Klasa RWD w PPZM

Puchar Polskiego Związku Motorowego

Moderator: SebaSTI

Postprzez Kamińsky » czwartek, 21 gru 2006, 11:48

Konrad napisał(a):Nie ukrywam, że my też czekamy. Wielu kolegów coraz bardziej się już niecierpliwi i w sumie trudno się dziwić...

Generalnie, co zresztą w przypadku całego PPZM sprawdziłoby się znakomicie, czekamy na warunkowe przedłużenie homologacji 86. To rozwiązałoby na jakiś czas sprawę kosztów. Byłby budżet na budowę aut, a dopiero na (to moja propozycja) sezon 2008 weszłyby homologacje 2000. Oczywiście zaraz zaczną się rozmowy, ale dlaczego - skoro w PPZM startują auta z aktualną homologacją?

Otóż proponuję (wiem, że narażę się kilku kolegom) wymagać homologacji wprost proporcjonalnie aktualnych do aut. Skoro kogoś stać na samochód typu Type-R, na pewno nie będzie miał problemu z nowymi gratami. Skoro ktoś jeździ autem historycznym, lub niemal-historycznym, niech ma prawo je dodatkowo obspawać, zamiast wymieniać kombinezon i bieliznę. Myślę, że jest to logiczne i w sumie bardziej poprawi poziom bezpieczeństwa, niż oszczędzanie na tarczach hamulcowych, kosztem nowej balaklawy...

Co do systemu - nie wypowiadam się. Skoro te naprawdę drogie sprawdzają się tak, jak u Kuzaja czy Hołka - to ja osobiście bardziej ufam młotkowi do tłuczenia szyb... i gaśnicom nadjeżdżających kolegów!

Otuliny homologowane - super! Tym bardziej, że już nikt normalny nie kupuje SPARCO czy innych wynalazków, ale sprowadza tanie z Czech. Pytam tylko po cholerę?

Proponowałbym jeszcze wprowadzenie HANS-a do rozgrywek PPZM. To też na pewno poprawi bezpieczeństwo :)

A tak naprawdę, rajdy nigdy nie będą bezpieczne. Każdy, kto wsiada do auta zdaje sobie z tego sprawę! Utrudnianie (poprzez mnożenie bezsensownych kosztów) młodym ludzim startów w oficjalnych imprezach PZM, wbrew pozorom, nie poprawi sytuacji. Nawet jeśli imprezy typu "Kryterium Kamionki" zostaną przez federację zniszczone - doprowadzi to tylko do wzrostu popularności zupełnie dzikich rajdów, wyścigów, czy upalania po ulicach. Mam nadzieję, że nasz szacowny PZM zdaje sobie sprawę z tego, że w jego statucie nie o taką popularyzację sportu chodzi!

Bo ludzie ścigali się, ścigają, i będą ścigali!


Święta racja!!! Gdyby tak wymienić ludzi w PZM na takich co myślą tak jak my albo podobnie, byłoby cudownie!!! i pewnie sport by odżył!!!
Avatar użytkownika
Kamińsky
N3
 
Posty: 202
Dołączył(a): środa, 17 gru 2003, 12:44
Lokalizacja: Brenna


Postprzez MSG Racing » czwartek, 21 gru 2006, 17:04

Popieram cię Konrad.
Dodam w sprawie kombinezonów i nie tylko że nomex to materiał nie tracący swych własności z upływem czasu czy ilością razy wypranych w proszku ariel czy dosia!
czyli hom.86 a 2000 tak naprawdę ma różnice w metce i w wieku ciucham ewntualności jego wyglądzie. Co prawda hom.86 to chyba dwie warstwy a 2000 to trzy ale jak sie nie mylą w 86 też były trzy wartswy.

Na zachodzi ludzi stać aby za jedna wypłate kupić sobie taki komplet a le nie u nas. Owszem znajdą sie tacy ale ich jest 2 wśród 200 000 ludzi.

Otulina. Też mnie ciekawi po co jakaś z hom skoro i tak spłonie, a jedyne co ma robić to chronić przed udeżenim o klatkę głową/kaskiem.

System. Też według mnie jest bezsensu. Tylko, że jak już nasz wspaniały pzm go wprowadził do pucharu to wątpię żeby się wycofali, bo zawodnicy już go mają i będzie afera że oni musieli a oni nie muszą go mieć.

Jednynym wyjściem byłoby gdyby znalazł sie ktoś w naszym kraju i zajął sie produkcją kombinezonów, kasków itp, system też byłoby dobrze mieć rodzimej produkcji.
Kiedyś w naszym kraju można było uzyskać homologację krajową na różne rzeczy. Może by pójść tą drogą. W pewnym stopniu powinno to obniżyć koszty.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez skandal » poniedziałek, 25 gru 2006, 16:39

Gratulacje zapału i mam nadzieję że już na Mazwowieckim będziemy rywalizować :)

Konrad : do Ciebie jedno pytanie , mianowicie

Projekt Regulminu RWD Trophy napisał(a):14.3 Opony.
Opony będą dla wszystkich zawodników dostarczane przez jednego producenta.


rozumiem że to jakaś pomyłka ?? w sensie że nie będzie jak w F1 tylko że będą standardowe oponki drogowe... ??

ogólnie gratulacje pomysłu i walki o niego :)
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
skandal
N3
 
Posty: 357
Dołączył(a): czwartek, 25 maja 2006, 01:02

Postprzez Konrad » poniedziałek, 25 gru 2006, 19:16

Z tym jednym producentem jest to pomysł. Gdyby jedna firma zdecydowała się dostarczyć identyczne (cywilne) gumy dla wszystkich - znacznie obniżyłoby to koszty, a przy tym wyrównało poziom rywalizacji.

Wszystko wskazuje jednak na to, że dopuszczone będzie ogumienie różnych producentów - z tym prostym założeniem, że opony mają być w pełni seryjne. Żadnych Markgumów itd.
Konrad
N2
 
Posty: 169
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 00:20
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Kamińsky » poniedziałek, 25 gru 2006, 20:06

Kurcze a ja ciągle czekam na te szczegóły co ustala i ustala i ustal PZM i mam nadzieję że po świętach będzie już coś ustalone...
Avatar użytkownika
Kamińsky
N3
 
Posty: 202
Dołączył(a): środa, 17 gru 2003, 12:44
Lokalizacja: Brenna

Postprzez jurek » wtorek, 26 gru 2006, 15:27

ta szczegoly odrazu... nie ma regulaminow, kalendarzy jak zwykle.... co Ty wymagasz Oni maja przerwe swiateczna, tydzien albo 2 przed zimowym sie okaze jakie kolce sa dozwolone a ty wymagasz cos co bedzie szlo za iles tam miesiecy... przeciesz przygotowanie auta to chwilka... na Ebayu widzialem za 6tys E ladna E30 wystarczy kupic i jechac i tu powinienem puscic wiazanke .... na glupiej slowacji jest juz pelen kalendarz i regulaminy... a my jak zwykle...rozdanie mistrzow miesiac przed rozpoczesciem kolejnego sezony
jurek
 
Posty: 10
Dołączył(a): środa, 28 cze 2006, 15:42
Lokalizacja: byla slolyca

Postprzez Polonez » środa, 27 gru 2006, 17:57

Konrad napisał(a):Według zapowiedzi - sporo BMW 318 IS :D a do tego takie cudka jak: Ford Escort Mk2, Fiat 131 Abarth, Toyota Corolla GT, Ford Sierra, Fiat 125 1600 czy... Polonez 2000 !!


Czyja Corolla ?
Czyj Polonez ? :shock:
Avatar użytkownika
Polonez
N2
 
Posty: 149
Dołączył(a): środa, 16 lis 2005, 21:48

Postprzez Mars » środa, 27 gru 2006, 18:28

Corollka to pewnie ta co jechała Mazowiecki w 2004 ;)
A Poldek to pewnie Zaleskiego ten 2.0.
3xFSO + 1xFSM + na jesieni jakieś E36 :D
Avatar użytkownika
Mars
A6
 
Posty: 1753
Dołączył(a): niedziela, 25 kwi 2004, 10:17
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Konrad » środa, 27 gru 2006, 19:02

Do startów Polonezem przymierza się Marek Trzemecki. Będzie więc na co popatrzeć!
Konrad
N2
 
Posty: 169
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 00:20
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Mars » środa, 27 gru 2006, 19:44

A co w takim razie z jego Fiaciorem, jeżeli to nie tajemnica?
3xFSO + 1xFSM + na jesieni jakieś E36 :D
Avatar użytkownika
Mars
A6
 
Posty: 1753
Dołączył(a): niedziela, 25 kwi 2004, 10:17
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez CIENKI VFTS » środa, 27 gru 2006, 21:52

Witam serdecznie!
Jestem pilotem LADY VFTS gratulacje za RWD TROPHY!!!!!!!!
Jako wielce zainteresowany tym tematem pragnę wyrazić swoją opinie. Koledzy opony seryjne to porażka! Mamy nadzieje(razem z Łukaszem-kierowcą) że to nie przejdzie. Reszta regulaminu jest O.K.
LADA VFTS
CIENKI VFTS
 
Posty: 11
Dołączył(a): niedziela, 17 gru 2006, 22:47
Lokalizacja: Białystok

Postprzez złomek » środa, 27 gru 2006, 23:45

Witam, jestem nowy na tym forum. Właśnie buduję sobię iS'a i już się nie mogę doczekać aż puchar wystartuje :)

CIENKI VFTS napisał(a):Witam serdecznie!
Jestem pilotem LADY VFTS gratulacje za RWD TROPHY!!!!!!!!
Jako wielce zainteresowany tym tematem pragnę wyrazić swoją opinie. Koledzy opony seryjne to porażka! Mamy nadzieje(razem z Łukaszem-kierowcą) że to nie przejdzie. Reszta regulaminu jest O.K.


Mam trochę odmienne zdanie. Opony tylko i wyłącznie cywilne, powody są 2:
- CENA!
- widowiskowść, bo chyba łatwiej zapiąć boka słabym autem na cywilnej gumie niż np slicku?
złomek
N1
 
Posty: 66
Dołączył(a): wtorek, 12 gru 2006, 22:57

Postprzez Polonez » środa, 27 gru 2006, 23:49

Mars napisał(a):Corollka to pewnie ta co jechała Mazowiecki w 2004 ;)
A Poldek to pewnie Zaleskiego ten 2.0.


Zaleski w tym roku nie, można powiedzieć że wiem to z samego źródła.

Masz może foteczkę Corolli ? :)
Avatar użytkownika
Polonez
N2
 
Posty: 149
Dołączył(a): środa, 16 lis 2005, 21:48

Postprzez Mars » czwartek, 28 gru 2006, 01:21

Sam się poprawię, to było w 2005 roku :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
3xFSO + 1xFSM + na jesieni jakieś E36 :D
Avatar użytkownika
Mars
A6
 
Posty: 1753
Dołączył(a): niedziela, 25 kwi 2004, 10:17
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Kamińsky » czwartek, 28 gru 2006, 01:27

Nie obrażając nikogo, chciałbym powiedzieć że chłopaki z Łady VFTS powinni bardziej martwić się niezawodnością swojego sprzętu po względem technicznym niż jazdą na seryjnej gumie!!!

Cena 4 opon seryjnych jest równa cenie jednego dobrego slicka (może 2)!

A zaoszczędzone pieniądze można np. władować w szperę :)

Corolla jechała mazowiecki ale 2005 to chyba ta:
Obrazek
Obrazek

NIECH TEN PZM OBUDZI SIĘ WKOŃCU Z ZIMOWEGO SNU!!! MOŻE BY PODAĆ JAKIEŚ REGULAMINY NA PRZYSZŁY SEZON (NIE TYLKO DO RWD)!!?? KALENDARZE ZATWIERDZONE
Avatar użytkownika
Kamińsky
N3
 
Posty: 202
Dołączył(a): środa, 17 gru 2003, 12:44
Lokalizacja: Brenna

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Puchar PZM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość