Sorry za posta pod postem, ale jakbym edytowal poprzedniego to by sie nie wyswietlalo jako nieprzeczytane
Przed 17sta bylem z Szolcem na oesie Wojkowice, objechalismy caly, ale juz sie sciemnialo i mozemy miec troszq bledne rozeznanie
Na mapke usilowalem naniesc numerki, a zeby zrobic to szybko, zrobilem to w MS Paint'cie, stad taki efekt

Sorry za jakosc...
To oznaczone miejsca po kolei:
1. Start na osiedlu kilkupietrowych domow (o ile dobrze widzialem, ciemno bylo

), zaraz za nim lewy 90 (pewnie z szykana wczesniej, ale o tym dalej...) potem dluga dzida bez rewelacji.
2. Przejazd pod dwoma mostkami, hmmm, nie widowiskowo, ale moze fotogenicznie

Potem prostka, P90, prostka, L3+ (4?)pod gore i...
3. Ciekawa partia w poblizu cmentarza: po w miare szybkim najezdzie (trojka pewnie bedize dokrecona) ostry prawy zakret, w ktorym nie byloby nic ciekawego, gdyby nie to, ze na wyjsciu jest dupny uskok - moga sie dziac dziwne rzeczy. Zaraz za nim ostry lewy (taki szeroki nawrot...), a potem...
4. Wjazd na kostke brukowa i prawy nawrot przez szczyt w dol po kostce betonowej (takiej szesciokatnej), wyjazd na glowna i pod gorke prostka... Miejsce z chyab dobra widocznoscia, bo jest taka skarpa i w poblizu wspomniane zakrety kolo cmentarza...
5. Szeroki, wlasciwie wyscigowy zakret w lewo po prostej pod gorke, oczysiwscie prosta

i dalej prawy 3 wyprofilowany mocno na zewnatrz i podbijajaco-dziurawy... Jednak jest na tyle szeroko, ze przypuszczam, iz zalogi zdaza sie wyratowac zanim poleca w przyrode...
6. Po dluuugiej prostej droga odbija w lewo na szutrowy lacznik (taki szybki lewy-prawy juz po szutrze), jesli nie bedzie wczesniej szykany, to moze sie duzo dziac. Szuter jest nierowny i nawet jesli bedize lekko za szybko trudno moze byc "odgiac dupe"

Baobaby 10 metrow od drogi w bardzo szybkim miejscu
Na koncu szutrowego lacznika (jest go moze z 200 metrow) prawy ostry (90 a moze i ostrzejszy) w dol, mysle, ze bedzie widowiskowo
7. Miejsce juz w sumie malo ciekawe, bo taka szeroka prosta w dol i prawy 90, ale jest opcja, zeby puscic trase troszke prosto w szutrowy placyk i tam prawy ostry za slupem po szuterku, ale nie wiem, jak bedize, po zapoznaniu w kazdym razie tam wlasnie bylo rozjezdzone...
Wiekszosci zakretow 90stopniowych nie opisywalem, bo po co to komu, stancie se lepiej w ktoryms z tych opisanych miejsc, o ile tam chcecie jechac... Slyszalem, ze na oesie Twardowice hardkorowo szybki moze byc zjazd z Gory Siewierskiej, tzn. slyszalem ze to po prostu dlugasna dzida w dol jest...
EDIT:
Jeszcze wracam do punktu 1: to miejsce jest przejezdzane tuz po starcie, ale tez pod koniec oesu, rownie jako lewy 90. Zatem na jednym zakrecie dwukrotnie bedzie mozna zoabczyc te sama rajdowke. Ale zeby nie bylo zbyt niebezpiecznie (tak jak np. na tym filmiku z Belgii bodajze, ktory niedawno ktos zapodal do ciekawych filmow, gdzie koles w subaru ledwo wyminal sie z gosciem, ktory z przeciwka do takeigo zakretu sie nie dohamowal...) pewnie przed zakretami beda szykany...
Za tym lewym 90 jest dluga prosta, prawy luk i meta lotna, imho bez sensu ta prosta, to tylk osztuczne wydluzenie oesu... Ale za to meta stop znajduje sie tuz za lukiem, jest schowana za budynkiem i moge sie zalozyc, ze niejedna zaloga wjedzie na nia bokiem
