przez pablo9791 » środa, 2 lut 2005, 22:44
axgt: Seryjna opona pod kolec + kolce. Mnie wyszło około 240 zł za sztukę dwa lata temu. 150 zł za Snowfoxa + ok 70 gr za 1 kolec. Mieści się ok 100 kolców w gumie plus wycieczka do Nowego Targu na okolcowanie i spacer po Krupówkach. Po spacerze w Zakopcu powrót do domu. Rajdy zimowe to u nas rzadkość, ale nawet do treningów zimowych taka guma się przyda. Frajda jest dużo większa niż na zwykłej zimówce, a cena niższa od nie jednej firmowej zimówki z górnej półki. Może nie jest to Michelin czy inne profi okolcowane gumy, ale nawet do treningów w zimie przyda się z pewnością. Nie będą to wyrzucone pięniądze nawet jeśli przez następne kilka lat nie będzie żadnego zimowego rajdu. Dużo fajniej, bezpieczniej za cenę zwykłej opony i o to chodzi. Na Potenze na lato więcej wydałem. Obecnie jest coś takiego jak Pirelli Carving, wiem bo jeździłem, ale na pewno da się kupić wiele innych zimówek które można okolcować, a powtarzam nie są one droższe od normalnej zimówki. Z tego co wyczytałem w Komunikacie nr 1 to chyba dyrekcja rajdu dąży aby właśnie takie "seryjne" kolce były dozwolone. Nie wiem czy profi kolce (wąskie opony 200-300 kolców na gumę) się pod to łapią? Nie wydaje mi się bo środek opony ma pozostać "czysty". Jeśli ktoś wie coś więcej to niech da znać.