......

Puchar Polskiego Związku Motorowego

Moderator: SebaSTI

Postprzez kicia_pl1 » czwartek, 27 lip 2006, 10:42

Hehehehe wieczory tak, ale ogolnie bylo super ekipa jest wpozadku :lol:
------------------SoGa Motorsport-----------------
Avatar użytkownika
kicia_pl1
N3
 
Posty: 355
Dołączył(a): niedziela, 5 mar 2006, 18:11
Lokalizacja: tychy


Postprzez rallyfilip » środa, 6 wrz 2006, 11:34

Jaka maja skrzynie biegów ?? Czy auto ma szpere? chyba nie bo słabo tyłem zawija.
Avatar użytkownika
rallyfilip
N1
 
Posty: 56
Dołączył(a): poniedziałek, 22 mar 2004, 22:23
Lokalizacja: Tychy

Postprzez Mars » środa, 6 wrz 2006, 11:52

VFTS'y wszystkie mają szperę, z tego co ja wiem, więc wątpie, żeby ten "nasz" VFTS jej nie miał. A jazda bokami to jednak wymaga trochę "ogarnięcia" ze strony kierowcy ... ale wierze, że chłopaki sie oswoją z maszyną i nacieszymy się jeszcze ich bokami ;) Może dzięki temu powstaną u nas następne VFTS'y?
3xFSO + 1xFSM + na jesieni jakieś E36 :D
Avatar użytkownika
Mars
A6
 
Posty: 1753
Dołączył(a): niedziela, 25 kwi 2004, 10:17
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez kicia_pl1 » środa, 6 wrz 2006, 12:29

"Nasz" VFTS nie ma szpery ,ale w najblizszym czasie bedzie i krotka skrzynie tez bedzie miał , chłopaki zamowili i czekaja na przesyłke.Teraz przygotowyja samochod an rajd Kaszub jesli przyjdzie do tego czasu szpera to pojada juz na niej.Łada bedzie tez miała originalne lusterka i wlot na dachu :lol: bo ich niemiała.A co do bokow to popatrzcie ze Rajd Krakowski był ich 4 rajdem, z tego rajd subaru szybko zakonczyli. Wiec dopiero sie ucza samochodu :wink: Ale mysle ze bedzie coraz lepiej,mam nadzieje ze przyjada do nas na Barborke Cieszynska :D
------------------SoGa Motorsport-----------------
Avatar użytkownika
kicia_pl1
N3
 
Posty: 355
Dołączył(a): niedziela, 5 mar 2006, 18:11
Lokalizacja: tychy

Postprzez Felix » środa, 6 wrz 2006, 19:13

Sorry to na co poszlo te grubo ponad 17k skoro nawet nie ma szpery?
Z kumplem mamy zamiar w przyszlosci zabrac sie za lade i jak liczylismy jakos nam takie kwoty nie wychodzily. Nie mowiac juz o sciagnieciu gotowej lady z Wegier(chociaz pewnia w nia tez troszke kasy by poszlo).

Z tego co piszesz to wynikaloby ze pojscie w beeme jest o wiele tansze i nie mowie tu o kosztach zwiazanych z awaryjnoscia tylko o samej budowie rajdowki.
Avatar użytkownika
Felix
N1
 
Posty: 51
Dołączył(a): sobota, 15 paź 2005, 15:38
Lokalizacja: Knurów

Postprzez Kisiel » środa, 6 wrz 2006, 20:38

Felix może źle liczyliście, prawdziwe VFTS są naprawdę drogie.
Samo wyposażenia auta wewnątrz już sporo kosztuję, a gdzie reszta :).
zielony listek
Avatar użytkownika
Kisiel
A5
 
Posty: 620
Dołączył(a): sobota, 15 lis 2003, 22:15
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez speed555 » środa, 6 wrz 2006, 23:15

kicia_pl1 napisał(a):"Nasz" VFTS nie ma szpery ...


bo to nie jest vfts tylko zwykla lada robiona na vfts.
http://www.rallyarena.pl
http://www.studioarte.com.pl
Avatar użytkownika
speed555
A5
 
Posty: 700
Dołączył(a): środa, 28 maja 2003, 11:52
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez Felix » środa, 6 wrz 2006, 23:36

Kisiel napisał(a):Felix może źle liczyliście, prawdziwe VFTS są naprawdę drogie.
Samo wyposażenia auta wewnątrz już sporo kosztuję, a gdzie reszta :).

prawdziwe VFTS byly robione podajze w fabryce w wilnie. Typowa b grupa miala skrzynie klowa itd wiec to raczej nie o tym mowa.
Przygotowanie lady:
Silnik
Przeniesienie napedu
Zawias
Buda
Reszta dupereli homologacyjnych potrzebna do pzm(fotele klata itd).
Moze nie rozpoznaje cyferek miedzy tymi wegierskimi szlaczkami :wink: ale jak jakis czas temu sprawdzalem ceny to dobrze przygotowane lady wahaly sie w cenie w naszej walucie 12-15k a i tansze kaski szlo dostac. Im mniej dlubniety silnik tym mniejsze koszty bo reszty raczej nie da sie obciac. Mozliwe, ze nie zglebilem na tyle wiedzy aby znac wszystkie koszty ale wstepnie tak nam wyszlo.
Avatar użytkownika
Felix
N1
 
Posty: 51
Dołączył(a): sobota, 15 paź 2005, 15:38
Lokalizacja: Knurów

Postprzez rallykage » środa, 6 wrz 2006, 23:38

speed555 napisał:

bo to nie jest vfts tylko zwykla lada robiona na vfts.


Dokładnie tak. Orginalnych VFTS'ów nie buduje się juz od paru ładnych lat najbardziej zblizone (czyt. topowe) wersje obecnie dostępne to węgierskie repliki, baza części na węgrzech pozwala na budowa prawdziwego VFTS od silnika zaczynając a na zawieszeniu kończąc. Nie wierze ze chłopaki z polskiego VFTS'a mają tak zaawansowane przeróbki zawieszenia (tylnego) jak to jest zrobione własnie w węgierskich monstrach nie wspominając juz o układzie wydechowym czy tylnym moscie (obudowie). Dlatego tez wcale sie nie dziwie ze ten "VFTS" prowadzi sie jak sie prowadzi i daleko ma jeszcze do tego zeby dało sie nim perfekcyjnie zamiatać na zakrętach. Swego czasu na rallycarsforsale.net byl orginalny VFTS do sprzedania od mistera Szabo za niecałe 90 tyś. zł tak że przedstawiony tutaj koszt budowy wydaje się być śmieszny w porównaniu do węgierskiego odpowiednika, nie mówiąc juz o wyposazeniu bezpieczeństwa (klatka,zbiornik paliwa,kubły etc.) Jedna z wegierskich załóg jezdzaca obecnie łada 21074 uzywa nawet systemu HANS co u nas narazie jest abstraktem w czołowce MP chociaz widac ze kaski nasze podwórko rajdowe ma juz z przeznaczeniem do tego systemu. Reasumując aby zbudowac cos naprawde dobrego czym da sie konkretnie jeździc trzeba mieć sporo $ i nie ma tutaj mowy o zadnych półśrodkach bo to zwykła druciarnia wtedy jest.
VFTS
Avatar użytkownika
rallykage
N2
 
Posty: 136
Dołączył(a): niedziela, 29 maja 2005, 21:35
Lokalizacja: Orzesze

Postprzez VFTS RULES » czwartek, 14 wrz 2006, 22:15

WITAM
chcialbym zobaczyc tego vfts za 17 tys. zlotych jak ktos zbuduje za takie pieniadze to ja dam 22 tys oryginal vfts na wegrzech kosztuje 16 tys EURO tak poza tym "NASZ" VFTS ma juz szpere i klowke a ztym zawieszeniem kolego to sie przyjrzyj na strefie czy dyfer jest wzmocniony czy nie czy drazki sa oryginalne czy tez nie po co to pisac takie bzdury jak sie tego auta od spodu nie widzialo fakt ze kierowca jeszcze nie ogarnia auta ale przyjdzie na to czas zobaczymy co bedzie sie dzialo na kaszubach lada na szutrze piekna sprawa
VFTS OK
VFTS RULES
 
Posty: 1
Dołączył(a): niedziela, 10 wrz 2006, 20:30
Lokalizacja: BIALYSTOK

Postprzez rallykage » czwartek, 14 wrz 2006, 22:35

A po co sie schylać ... kolega zapoda foty podwozia kompletnego to sie zobaczy co tam jest ... wtedy porównamy i sie okaże. Zatem czekam na foty. 8)
VFTS
Avatar użytkownika
rallykage
N2
 
Posty: 136
Dołączył(a): niedziela, 29 maja 2005, 21:35
Lokalizacja: Orzesze

Postprzez Albert(Zambrów) » sobota, 16 wrz 2006, 08:44

Jak juz mowa to RWD, to chyba kolega Klementowicz pokazauje caly czas jak sie jeździ RWD. Pozostajeczekaj na postepy w nauce Czarka :)
...każdy ponad każdym, wszyscy najmądrzejsi...

Rajdy wporzO!

Banasik Rally Team OGIEŃ :!:
Avatar użytkownika
Albert(Zambrów)
A6
 
Posty: 1350
Dołączył(a): czwartek, 28 sie 2003, 13:04
Lokalizacja: Zambrów

Postprzez kicia_pl1 » niedziela, 17 wrz 2006, 08:45

Na postepy Łukasza :lol: Czarek jest pilotem :D
------------------SoGa Motorsport-----------------
Avatar użytkownika
kicia_pl1
N3
 
Posty: 355
Dołączył(a): niedziela, 5 mar 2006, 18:11
Lokalizacja: tychy

Postprzez MaciekRally » czwartek, 5 kwi 2007, 12:47

www.lada.mojeauto.net - oficjalna strona załogi
http://www.rajdowy.bialystok.pl Obrazek
Avatar użytkownika
MaciekRally
 
Posty: 32
Dołączył(a): czwartek, 18 maja 2006, 11:39
Lokalizacja: Białystok

Postprzez lewar » czwartek, 5 kwi 2007, 13:16

Fajna, fajna, ale poprawcie trochę stronkę z danymi, bo nijak się to do rzeczywistości nie ma, np.
Skrzynie biegów kłowa KOLOTTI (bez synchronizacji)

Wydaje mi się że powinno być "Skrzynia kłowa Colotti (synchronizacja sprzęgiełkami kłowymi)"...
Szpera tylnego mostu

Może lepiej "Szpera tylnego dyfra", albo "w tylnym moście"...
--- www.cecot.pl ---
Avatar użytkownika
lewar
N2
 
Posty: 157
Dołączył(a): poniedziałek, 23 gru 2002, 12:50
Lokalizacja: okolice Krakowa

Poprzednia strona

Powrót do Puchar PZM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości