Moderator: SebaSTI
Fakt zostawił miejsca bardzo dużo, ale wbijanie się komuś w taki bezpardonowy sposób w bok też do poprawnych nie należySherman napisał(a):https://youtu.be/xFZextsyXpA?t=1h37m43s
No to jest ewidentny błąd Berdysa wg mnie, nie można w rallycrossie tyle miejsca zostawiać.
Kiedyś jak była tarka i były te gumowe paliki często były tam przez to dzwony ale to opony działają tam jak katapultaSherman napisał(a):Za ustawienie opon na prostej startowej i przy tarce (czy pozniej juz na niej) na pierwszym zakręcie należy się nagroda darwina.. niech ktoś poda chociaż jeden argument za tym zeby one tam byly.
Sherman napisał(a):https://youtu.be/xFZextsyXpA?t=1h37m43s
No to jest ewidentny błąd Berdysa wg mnie, nie można w rallycrossie tyle miejsca zostawiać.
Mad Max napisał(a):Same zawody przeprowadzone bardzo sprawnie (można by tylko bardziej rozdzielić półfinały od finałów), część szutrowa uległa znacznemu utwardzeniu, natomiast temat opon około toru niestety pozostał przez co Lisicki strzelił dość mocnego dacha - naprawdę nie wiem na co AK Rzemieślnik czeka, chyba tylko na to żeby ktoś porządnie zrobił sobie krzywdę, tak samo proponował bym przemyśleć temat osób na punktach PO bo moim zdaniem ich reakcje na to co działo się na torze był wysoce nieodpowiedni - tu dobry jest przykład bodaj Łazrewicza który na prostej start/meta zaczepił i porozrzucał po torze dość znaczą ilość opon a do ich posprzątania pofatygowała (i to nie w jakimś oszałamiającym tempie) jedna osoba - dobrze też że Seat Michała Gęstwy nie zapalił się bo koledze z gaśnicą też się jakoś wybitnie nie śpieszyło.
.
speedyzxz napisał(a):A co z Pawłem Hankiewiczem, ktoś, coś?
Takie paliki na prawym pod trybuną przecież kiedyś były, a jeśli ktoś często ciął po nich to zazwyczaj takie zapędy były studzone karami czasowymi - i moim zdaniem zdawało to egzamin bo podczas walki ze startu zawsze jest najostrzejsza walka i nawet podczas "konktaktu" nie tworzyły one dodatkowe zagrożenia w przeciwieństwie do tych opon.Sherman napisał(a):@Mad Max no takie paliki bylyby optymalne
Tak też przecież było i też dawało radę to rozwiązanie - tor świeżo po remoncie więc pozostaje nam liczyć że będą dalej pracować nad jego wyglądem.roboM napisał(a):Opony luzem to nie jest dobre rozwiązanie , powinny być baloty z opon która sa do siebie złączone jak cos , a nie jedno dotkniecie i 10 opon zyje swoim zyciem
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość